АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ

20.02.2018

13.01.2018.

Ашық сабақ

Тақырыбы  Екі тең емес заттарды салыстыру.

Екі тең немесе тең емес

заттар тобын салыстыруға үйрету

Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: Әр балаға жұмыс дәптері, аю, қара қарындаш, 3 аю

бейнеленген сурет-карточка, аюлардың әрқайсысына 3-тен бал салынған бөшкелер.

Сөздік жұмыс: бірдей.

Билингвальді компонент: бірдей-поровну.

Мотивац.қозғ шаттық шеңбері№

Амандасу .

Шаттық шеңбері

  Қайырлы таң көк аспан!

  Қайырлы таң жер ана!

  Қайырлы таң достарым!

   Міне менің қолым

  Жылуыма жылу қос!

 

Ғажайып сәт.  «Аю»

 сюрпризный

момент

Топқа аю кіреді. Балалармен амандасады.

Тәрбиеші :

Аю амансыңба?

Сен неге көңілсізсің?

Почему ты грустный?

Аю:

Мен ешнәрсе білмеймін не санауды не салыстыруды.

 Мен

 қонжықтарыма

 бал салынған бөшкелердің

жететін-жетпейтінін білгім келеді , маған көмектесесің

дер ме?.

Балалар, қалай, оған көмектесеміз бе?

Дети, что будем помогать медведью?

Балалар тәрбиешінің айтқанын тыңдайды.

-Иә.

Ендеше, жете ме? Ойынын ойнайық.

Довайте , тогда играем игру «хватает ли?»

«Жете ме» ойыны.  

Балалардың назарын әрқайсысының үстелінде бейберекет

жатқан үш аю бейнеленген сурет-карточкаға және екі бөшкесі бар тәрелкеге

аударады. ? Балалар қонжықтар бейнеленген карточкаларға назар аударады. -Суреттегі

аюдың  қонжықтар көңілсіздеу ме, қалай? Қонжықтарды немен

қуантуға болады? –

Таптым, оларға бал салынған бөшкелерді сыйлайық,

қонжықтардың бәріне бөшкелердің жеткенін тексеріп көрейік, аюға көмектесейік

У вас на столе лежат карточки .  что там нарисована?какое у них настроение. Кам

им поднять настроение? Я знаю им нужно подарит по бочки меда.Поможем медведью.?

Посмотрите, хватает ли медвежатом меда.

.–Қонжықтардың әрқайсысына бал салынған бөшкенің

жеткен-жетпегенін қайдан білеміз? -Балы бар бөшкені қонжықтардың үстіне қою

керек

-Қайсысы көбірек – қонжықтар ма, әлде бал салынған

бөшкелер ме?

Қонжықтар көп, бөшкелер аз.

Бірдей болу үшін не істеу керек?  тағы балы бар бір бөшке керек

Чтобы узнать хватит ли всем медвежатом меда , мы каждому

медвежонку подарим по бочку меда. Чтобы было поровну

Дети, скажите медвежат больше, или бочек больше?

Медвежат больше, бочек меньше.

Чтобы  было

поровну, что нужно зделать? Нужно еще одна бочка.

Тәрбиеші әрқайсысына тағы да бір-бір бөшкеден таратады.

-Енді қанша бөшке болды?

 Теперь сколько

бочек стало?

Теперь бочек поровну.

-Қонжық қанша болса, бөшке де сонша болды.

–Бірдей болды. 

Теперь они поровну.

Билингвальді компонент. Бірдей –

поровну. Аз-мало, көп-много

Сергіту сәті: «Қоян»

Ұзын құлақ сұр қоян

Естіп қалып сыбдырды

Ойлы-қырлы жерлермен

Ытқып –ытқып жүгірді

Қарап еді артына

Қиығын сап көзінің

Келе жатқан томпаңдап.

Көжегі екен өзінің

 «Қояндар қонақта» ойыны.

Жұмыс дәптеріндегі 15 – оқу іс-әрекеті, 1-тапсырма.

Тәрбиеші балалардың назарын қояндар бейнеленген суретке аударады.

Посмотрите на это задание.

-Қояндар не жегенді жақсы көреді?

Заяцы что любить кушать

-Сәбізді, орамжапырақты.

Морковки, капусты.

-Қайсысы көбірек: қояндар ма, сәбіздер ме?

Здесь зайцы много или морковки много?

-Сәбіз қанша болса, қояндар да сонша.

-Қояндардың бәріне сәбіз жете ме?

Хватает ли всем зайцем морковки?

-Иә

Бұны тексеріп көрейік, әр қояннан сәбізге қарай жол салайық, сөйтіп оларды

қонақ етейік.

Довайте от морковки до зайца провидем дорогу.

Балалар сәбізден қоянға дейін жол салады.

Балалар тапсырманы орындайды.

Медведь зато что вы для его медвежатам почитали бочки

с медам говарить спосибо.

-Аю сендерге оның қонжықтары

үшін, балы бар бөшкелерді санап бергендерің үшін алғыс айтады. Аю балалармен

қоштасады.

Сабақты қортындылау .

Бағалау .

 

Просмотров: 656

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст