Циклограмма
Бір аптаға 04.11-08.11. –қазан-қараша 2019ж
«Алтын дән» балабақшасы «Ботақан» ересек тобы
Өтпелі тақырып «Дені саудың жаны сау»
Күн тәртібі |
Уақы ты |
Дүйсенбі 04.11.10.2019ж Көркем әдебиет Сауат ашу Ән сабағы (топта) Үйірме жұмысы16.00
|
Сейсенбі 05.11.2019ж Сурет Математика Денешын Жапсыру Үйірме жұмысы 16.00 |
Сәрсенбі 06.11.2019ж Денешынықтыру. Тіл дамыту Ән сабағы0.5 Ағылшын тілі 16.00 |
Бейсенбі 07.11.2019ж Мүсіндеу Жаратылыстану |
Жұма 08.112019 Қ.м.қ.негізд Қоршаған орта |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті,саусақ және т.б.)
Таңертенгі гимнастика 10 мин |
07.45 08.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: |
||||||||
Дидактик.ойын№10 «қайсысы қайда тіршілік етеді?» |
Дидактик.ойын№12 нан қайдан келеді? |
Дидактик.ойын№20 «не артық» |
№32 «Жақсы әдет, жаман әдет» |
№23 қарап ал да есіңе сақта. |
||||||
Жаттығулар кешені |
||||||||||
Таңғы ас |
09.00 09.30 |
Балалардың назарың тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу. Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
09.30 10.50
|
Көркем әдебиет Жақсы мен жаман (өлеңді жаттау) Рақым Тышқанбаев Өлең оқу. Дауыс ырғағымен мәнерлей оқи отырып, үзілістермен жаттауға, өлең мазмұнына деген қатынасын беруге, тілдік бейнелілікті сезінуге баулу.
1.Шаттық шеңбері№26 2.ойын. 3жаңа сабақ 4. Сұрақ-жауап 5.Поленг.ком 6.өлеңмен таныстыру. 7 тапсырма 8 сергіту сәті№6 9өлеңді жаттау. 10Қортындылау 11.Бағалау. 12.Мадақтау.
Сауат ашу негіздері Тақырыбы: "Ғ" дыбысымен және әрпімен таныстыру. Жуан және жіңішке дыбыстармен таныстыруды, сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйретуді жалғастыру. Берілген дыбысқа сөз ойлап табуға үйрету. Театрландырылған өнердің алуан түрлі тәсілдерін және жанрларын (драмалық, жанрларын (драмалық, музыкалық, қуыршақ, аңдар театры және т.б.) меңгеру.
1 Ұйымдаст.кезеңі 2Сұрақ-жауап. 3Тапсырма 4Жаңылпаш. 5Сергіту сәті№6 6дыбыстыұ талдау 7Дәптермен жұмыс. 8ойын 9Жеке жұмыс. 10Қортынды 11Бағалау.
Ән сабағы
|
Сурет салу Тақырыбы: Коржынды сәндейміз. Балаларды өз портретін салуға үйрету, өзіне ұқсастырып бейнелей білуді: бет пішінін, көзінің түсін бере білу дағдыларын жетілдіру. Бояумен жұмыс жасауда ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Шаттық шеңбері№26
Әңгіме жүргізу.
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: Геометриялық денелер: шар, текше, цилиндр, конус. Пирамидамен танысу. 0 – 10 сандары. Геометриялық пішіндер (дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, куб, цилиндр) дұрыс атап, оларды бір-бірінен ажырата білуге жаттықтыру. Қағаз бетінде бағдарлай білу дағдыларын қалыптастыру.
1 Ұйымдаст.кезеңі 2Жаңа сабақ 3Поленг.ком 4Тапсырма 5Сергіту сәті№6 6Дидактикалық ойын 7Дәптермен жұмыс 8Қортындылау 9Бағалау.
Аппликация Тақырыбы: Теңіз асты патшалыгы. Қатпарланып бүктелген қағаздан бірдей бірнеше пішіндерді және екіге бүктелген қағаздан симметриялы пішіндегі заттарды қиюға үйрету. Қағаздың бетіне заттарды орналастыруды жетілдіру.
1 Ұйымдастыру кезеңі 2 әңгіме жүргізу 3 жұмбақ. 4 Поленг.ком 5 Тапсырма 6 Сергіту сәті№6 7 Дидакт.ойын 8 Жеке жұмыс 9 Сұрақ жауап 10 қортындылау 11 Бағалау
Дене шынықтыру Тақырыбы: Шығыршықпен орындалатын жалпы дамыту жаттығуы. 1. Қозғалыс қарқынын өзгертіп жүру, заттардың арасымен жүгіру. Биіктігі 40 см жіптің астынан еңбектеу. Қос қолмен допты лақтырып, қайта қағып алу.
1Таңғы сәлем 2Ж.д.ж 3Шеңбер бойымен жүру, жүгіру. 4 Шығыршықпен орындалатын жалпы дамыту жаттығуы. 5 жаттығуды қайталап жасату. 6Қимылды ойын 7қортынды 8бағалау.
|
Денешынық Тақырыбы: Шығыршықты жоғары көтер жаттығуы. 2. Тізені жоғары көтеріп жүру, шашырап жүгіру. Кедір-бұдыр тақтай үстімен жүру. Гимнастикалық қабырғаға өрмелеу.
1Таңғы сәлем 2 Сапқа тұру 3ж.д.ж 4Ойын 5 Баяу қарқында жүру ж/е жүгіру. 6тепе-теңдік жат. 7жалаушамен орындалатын жаттығулар. 8 Қимылды ойын 9қортынды 10. бағалау.
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы:Денсаулық еліне саяхат. Денсаулықты сақтау мен нығайтудың, таза жүрудің маңызын ашып түсіндіру. Монологтық ойларын байланыстырып құра білуге үйрету. Балалардың сөздік қорын зат есімдермен, етістіктермен байыту.
1 Ұйымдастыру кезеңі 2 Әңгіме жүргізу. 3Жұмбақ 4Ойын 5 Сергіту сәті№6 6Тапсырма беру. 7Сұрақ жауап 8Қортынды 9Бағалау.
Ән сабағы |
Мүсіндеу Тақырыбы: Қоян бауырсақты кездестіреді. Балаларды адамның бейнесін мүсіндеуге үйрету. Кескішті қолданып, тұтас бөліктен мүсін жасауды жетілдіру.
1 шаттық шеңбері№26 2Ұйымдас.кезең 3жұмбақ 4жаңа сабақ 5Поленг.комп 6Тапсырма 7Сергітужаттығуы№6 8Жеке жұмыс. 9 дид.ойын 10Қортынды 11Сұрақ- жауап 12бағалау.
Жаратылыстану
Тақырыбы: Қыстап қалған құстар және жыл құстары. Жыл құстары, олардың неліктен жыл құстары деп аталатыны, құстардың адам өміріндегі пайдасы туралы мағлұмат беру. Құстарға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
1 Ұйымдастыру кезеңі 2 Әңгіме жүргізу. 3Жұмбақ 4Ойын 5 Сергіту сәті№6 6Тапсырма беру. 7Сұрақ жауап 8Қортынды 9Бағалау. |
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері Тақырыбы: Ұлдар мен қыздар. Өзінің және басқа балалардың ауырғанын сезінген жағдайда ересектерден көмек сұрауға үйрету.
1 шаттық шеңбері№26 2 ғажайып сәт 3 жаңа сабақ 4 поленг.комп 5 сұрақ жауап 6 тапсырма 7 сергіту сәті№6 8дид.ойын 9 қортынды 10 бағалау
Қоршаған ортамен танысу Тақырыбы: «Байланыс құралдары» Заттар, олардың белгілері мен ерекшеліктері туралы ұғымдарын қалыптастыру. Балалардың сөйлеу тіліне түрлі заттардың атауларын енгізу, таныс емес заттардың қолданылуын түсіндіру. Заттардың қандай материалдан жасалғандығын анықтап, сипаттама беріп, оның сапасы мен ерекшелігін дұрыс анықтай білуге үйрету.
1ұйымдастыру кезеңі 2 жаңа сабақ 3 поленг.комп 4 сұрақ жауап 5 тапсырма 6 сергіту сәті 7дид.ойын 8 қортынды 9 бағалау
|
||||
Серуен: |
11.00-11.30 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
|||||||||
Серуен №39 көлік түрлерін бақылау |
Серуен№40 ауладағы құстарды бақылау |
Серуен№42ауа райын бақылау |
Серуен№34 Желді бақылау |
Бақылау №20 алтын күзді бақылау |
|||||||
Серуеннен оралу |
11.30-11.50 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . Түскі асқа дайындық.қолдарың жуу. |
|||||||||
Түскі ас |
12.00-12.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; тамақтану, ас қайруға үйрету |
|||||||||
Ұйқы |
12.30-15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.00-15.30 |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу : . |
|||||||||
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
|||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
16.00-16.20
|
Үйірме жұмысы
|
Үйірме жұмысы |
Не дыбыстайды?№10 Дидактикалық ойын |
Ертегі оқып, мазмұнын айтқызу. |
Қимылды ойындар.
|
|||||
Отбасы туралы әң гіме жүргізу. |
Ерікті тақырыпта сурет салу. |
Дидактикалық ойын Қай жерде не бар?№31 .. |
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу . |
Дидактикалық ойын .жаңғырық№17 |
|||||||
Серуенге дайындық |
16.20 |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
17.45-18.00 |
Ата-аналарға кеңес: Балалар жәйлі әңгімелесу |
Баланың әрбір жетістігі үшін мақтап отырыңыз. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. Балаңыздың сүйікті ісіне керек кітап, ойын, т.б. құралдармен қамтамасыз етіңіз. |
Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». Бала өз жұмысын көрсете алатын стенд жасап қойыңыз. |
Қателескені үшін баланы кекетіп, бетінен алмаңыз, басқа балалармен оны салыстырма ңыз. |