Циклограмма
Бір аптаға 21.10-25.10 –қазан 2019ж
«Алтын дән» балабақшасы «Ботақан» ересек тобы
Өтпелі тақырып «Менің отбасым»
Күн тәртібі |
Уақы ты |
Дүйсенбі 21.10.2019ж Драма Сауат ашу. Ән сабағы (топта) Үйірме жұмысы16.00
|
Сейсенбі 22.10.2019ж Сурет Математика Денешын Үйірме жұмысы 16.00 |
Сәрсенбі 23.10.2019ж Денешынықтыру. Тіл дамыту Ән сабағы0.5 Ағылшын тілі 16.00 |
Бейсенбі 24.10.2019ж Мүсіндеу Құрастыру Үйірме жұмысы |
Жұма 25.10.2019 Денешынық. |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті,саусақ және т.б.)
Таңертенгі гимнастика 10 мин |
07.45 08.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: |
||||||||
Дидактик.ойын№11 Табиғат құбылыстарын ата. |
Дидактик.ойын№12 нан қайдан келеді? |
Дидактик.ойын№18 біздің көңіл күйіміз. |
№22 «сән ательесі» |
№23 қарап ал да есіңе сақта. |
||||||
Жаттығулар кешені |
||||||||||
Таңғы ас |
09.00 09.30 |
Балалардың назарың тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу. Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
09.30 10.50
|
Драма Тақырыбы: Ақымақ қасқыр (ертегі) Ойын желісіне сәйкес балаларды әрекет етуге үйрету; үйлесімді қимылды дамыту; балалардың түрлі мәнерлілік құралдарын қолдану білігін жетілдіру.
1.Шаттық шеңбері№60 2.Ғажайып сәт 3. Сұрақ-жауап 4.Поленг.ком 5.ертегімен таныстыру. 6.Сергіту сәті№29 7 ертегіні қайталап айтқызу. 8 дидактикалық ойын..№21 9 ертегіні сахналау 10Қортындылау 11.Бағалау. 12.Мадақтау. Сауат ашу негіздері Тақырыбы: "Н" дыбысымен және әрпімен таныстыру. Аталған дыбыстың сөздегі тұрған орнын анықтау. Жуан және жіңішке дыбыстарды ажырата білуге үйрету. 1 Ұйымдаст.кезеңі 2Сұрақ-жауап. 3Тапсырма 4Жұмбақ шешу. 5Тіл ұстарту жат. 6Сергіту сәті№29 7Дәптермен жұмыс. 8Жеке жұмыс. 9Қортынды 10Бағалау.
Ән сабағы
|
Сурет салу Тақырыбы: Астық жинау (Акварель бояуымен) Көкөністердің суретін салу барысында дөңгелек пішіндегі заттардың көлеміндегі айырмашылықты бере білуге үйрету. Бояумен жұмысты жетілдіру
Шаттық шеңбері№60
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: Геометриялық фигуралар (тіктөртбұрыш, шаршы, сопақша). Төртбұрышпен таныстыру (оны шаршымен және тіктөртбұрышпен салыстыру). Геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту, геометриялық пішіндерден бейнелер құра білуді жетілдіру. Санау дағдыларын дамыту: көкөністер мен жемістерді санату арқылы олардың тең немесе тең еместігін анықтау. 1 Ұйымдаст.кезеңі 2Жаңа сабақ 3Поленг.ком 4Тапсырма 5Сергіту сәті№1 6Дидактикалық ойын 7Дәптермен жұмыс 8Қортындылау 9Бағалау. Дене шынықтыру Тақырыбы: Шапалақ жаттығуы. Сапта бір қатармен, аяқтың ұшымен жүру, шашырап жүгіру. Доғаның астымен еңбектеу.Тізенің арасына қапшықты қысып, қос аяқтап секіру.
1Таңғы сәлем 2Ж.д.ж 3Шеңбер бойымен жүру, жүгіру. 4жіпті соз жаттығуы. 5 ждж 6Қимылды ойын 7қортынды 8бағалау.
|
Денешынық Тақырыбы: Жалаушамен орындалатын жаттығу. 2. Тізені жоғары көтеріп жүру, шашырап жүгіру. Тізенің арасына қапшықты қысып, қос аяқтап секіру. Шектелген беткей үстімен адымдап, аяқ ұшымен тепе-теңдікті сақтап жүру.
1Таңғы сәлем 2 Сапқа тұру 3ж.д.ж 4Ойын 5 Баяу қарқында жүру ж/е жүгіру. 6тепе-теңдік жат. 7жалаушамен орындалатын жаттығулар. 8 Қимылды ойын 9қортынды 10. бағалау.
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Күз кереметі» «Алтын күз» бейнеленген картина бойынша әңгіме құрастыру. Балалардың күз мезгілі, күз мезгіліне тән құбылыстар туралы түсініктерін кеңейту, сөздік қорларын жаңа сөздермен байыту; диалогтік сөйлеуін дамыту.
1 Ұйымдастыру кезеңі 2 Әңгіме жүргізу. 3Жұмбақ 4Ойын 5 Сергіту сәті№29 6Тапсырма беру. 7Сұрақ жауап 8Қортынды 9Бағалау.
Ән сабағы |
Мүсіндеу Тақырыбы: Көкеністер Көкөністерді (қызанақ, қияр) мүсіндеуге үйрету. Эстетикалық қабылдауды дамыту, жұмысты ұқыпты орындай білуге тәрбиелеу. 1 шаттық шеңбері№60 2Ұйымдас.кезең 3жұмбақ 4жаңа сабақ 5Поленг.комп 6Тапсырма 7Сергітужаттығуы№29 8Жеке жұмыс. 9 дид.ойын 10Қортынды 11Сұрақ- жауап 12бағалау.
Құрастыру Тақырыбы: Күшіктер Қағазды ортасынан төртке бөліп бүктеу арқылы иттің бейнесін құрастыруға үйрету, тегістеп бүктей білуге дағдыландыру.
1 Ұйымдастыру кезеңі 2 әңгіме жүргізу 3 жұмбақ. 4 Поленг.ком 5 Тапсырма 6 Сергіту сәті№29 7 Дидакт.ойын 8 Жеке жұмыс 9 Сұрақ жауап 10 қортындылау 11 Бағалау.
|
Денешынық. Тақырыбы: Текшені текшеге қой жаттығуы. Қозғалыс бағытын өзгертіп жүру, заттардың арасымен жүгіру. Шектелген беткей үстімен адымдап, аяқ ұшымен тепе-теңдікті сақтап жүру. Алға қарай жылжу арқылы оң және сол аяқтарын кезектестіріп секіру.
1Таңғы сәлем 2 Сапқа тұру 3ж.д.ж 4жарыс ұйымд. 5 Баяу жүгіру жат. 6тепе-теңдік жат. 7Текшені текшеге қою жаттығуы. 8 Қимылды ойын 9қортынды 10. бағалау.
|
||||
Серуен: |
11.00-11.30 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
|||||||||
Серуен №39 көлік түрлерін бақылау |
Серуен№40 ауладағы құстарды бақылау |
Серуен№42ауа райын бақылау |
Серуен№34 Желді бақылау |
Бақылау №20 алтын күзді бақылау |
|||||||
Серуеннен оралу |
11.30-11.50 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . Түскі асқа дайындық.қолдарың жуу. |
|||||||||
Түскі ас |
12.00-12.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; тамақтану, ас қайруға үйрету |
|||||||||
Үйқы |
12.30-15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.00-15.30 |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу : . |
|||||||||
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
|||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
16.00-16.20
|
Үйірме жұмысы Құс мамығын үрле дид.ойын№6 |
Үйірме жұмысы |
Не дыбыстайды?№10 |
Ертегі оқып, мазмұнын айтқызу. |
Қимылды ойындар.
|
|||||
Отбасы туралы әң гіме жүргізу. |
Ерікті тақырыпта сурет салу. |
Дидактикалық ойын Қай жерде не бар?№31 .. |
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу . |
Дидактикалық ойын .жаңғырық№17 |
|||||||
Серуенге дайындық |
16.20 |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
17.45-18.00 |
Ата-аналарға кеңес: Балалар жәйлі әңгімелесу |
Баланың әрбір жетістігі үшін мақтап отырыңыз. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. Балаңыздың сүйікті ісіне керек кітап, ойын, т.б. құралдармен қамтамасыз етіңіз. |
Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». Бала өз жұмысын көрсете алатын стенд жасап қойыңыз. |
Қателескені үшін баланы кекетіп, бетінен алмаңыз, басқа балалармен оны салыстырма ңыз. |
|||||