ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға(14.10-18.10.қазан 2019 ж.)
Алтын дән б/б «Жұлдыз» орта тобы
Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»
Тақырыпша: «Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік»
Күн тәртібі |
Уа қы ты |
Дүйсенбі 14.10.2019 1Көркем әдеб/драма0,5 2Жаратылыс тану 0,5 |
Сейсенбі 15.10.2019 1ҚМҰҚ 2Денешынықтыру 3жапсыру 0,5 |
Сәрсенбі 16.10.2019 1Сөйлеуді дамыту 2Сурет салу
Үйірме 16-00
|
Бейсенбі 17.10.2019 1Денешынықтыру 2Ән (топта)
Үйірме 16-00 |
Жұма 18.10.2019 1Денешынық тыру 2Орыс тілі |
||||
|
||||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика(10м) |
7.45-8.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: |
||||||||
Ненің баласы дид.ойын№9 |
Цирктің әртістері №10 |
Зат неге ұқсайды№13 |
Шаршы құрастыр№15 |
Дид. ойын: №20 «Не артық» |
||||||
Жаттығулар кешені |
||||||||||
Таңғы ас |
9.00 9.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
9.30 9.55
10-05 10-30
10-40 11-05
|
Көркем әдебиет «Үйдегі және балабақшадағы қауіпсіздік» Таныс ертегілердің мазмұнын айтуда мазмұнның жүйелілігін сақтауға, кейіпкерлердің мінезін сипаттауға үйрету. 1Шаттық шеңбер 1 ұйымдаст.кез 2жаңа сабақ 3 үш тілдік ком 4қауіпсіздік туралы әңгіме 5сұрақ жауап 6Сергіту сәті 7. ойын 8.тапсырма 9Қортынды 10бағалау
Жаратылыс тану «Жолда жүру ережесі» Күз туралы ұғымдарын кеңейту. Күз мезгіліндегі ауа райын бақылау.
1 ұйымдастыру кезеңі 2 жаңа сабақ 3 үш тілдік .ком 4 тапсырма 5 сергіту 6 ойын 7 сұрақ жауап 8 қортынды 9 бағалау |
ҚМҰҚ «2 санымен танысу.Қысқа,ұзын» Ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі заттарды салыстыру дағдыларын қалыптастыру. 2-ге дейін санауды бекіту.
1шаттық.шеңбері 2ғажайып сәт 3 өткенді қайталау 4жаңа сабақ 5үш тілдік ком 6суретпен жұмыс 7 тапсырма 8сергіту.с 9ойын 10қортынды 11 бағалау.
Денешынық. «Баскетбол ойынын элементері» 1. Сапта бағыттарын ауыстыра отырып жүру, жүгіру. Допты аяқтарымен бір-біріне домалату. Қимылының бағытын сақтап, 6 метр арақашықтықта төрт тағандап еңбектеу.
1.Жұптасып жүру 2Бір қатар сапқа тұру. 3ждж 4 ұзындыққа секіру. 5еңбектеу. 6 қимылды ойындар 7қортынды 8 бағалау
Аппликация Аппликация «Үй» Қағазбен және қайшымен жұмыс істеу дағдысын бекіту. Қауіпсіздік ережелерін сақтай білуге үйрету.
1 суретпен жұмыс 2 ұйымдамс.кез 3 жаңа сабақ 4сергіту сәті 5үш тілдік ком 6 саусақ жат 7жеке жұм 8 қортыту 9 бағалау
|
Сөйлеуді дамыту Менің ойыншықтарым Өздеріне ұнаған ойыншыққа зерттеу жүргізіп әңгімелеп айтып беруге үйрету. Балалардың мінез-құлқында қарапайым әдеп ережелерін бекіту
1Шаттық шеңбері: 2сұрақ жауап 3негізгі б 4үш тілдік.ком 5 тапсырма 6сергіту.жат 7 ойын 8қортынды 9 бағалау
Сурет «Ойыншықтар» Ойыншықтарды бейнелеу дағдыларын қалыптастыру. Сурет салу техникасын игерту. 1ұйымдаст.кезеңі 2 сұрақ-жауап 3жаңа сабақ 4 үш тілдік.ком 5сергіту,сәт 6 ойын. 7жеке жұм 8 қортынды 9бағалау
|
Дене шынықтыру Бірінің соңынан бірі бой түзулігін дұрыс сақтап жүру, жүгіру. Қимылының бағытын сақтап, 6 метр арақашықтықта төрт тағандап еңбектеу. Жіп бойымен тепе-теңдікті сақтап жүру.
1таңғы сәлем 2 сапқа тұру 3 жалпы. Д.ж 4 ойын 5қос аяқпен секіру 6тепе-теңдік жат 7 негізгі.қимыл.ж 8 қимылды ойын 9қортынды 10бағалау
Ән сабағы |
Денешынықтыру Орта жылдамдықпен жүруді кезектестіре отырып жүгіру. Жіп бойымен тепе-теңдікті сақтап жүру. 2-3 метрлік қашықтықта алға ұмтыла қос аяқпен секіру.
1таңғы жиын 2 сапқа тұру 3 сап бойымен жүру 4 бір қатарға тұру 5ж.д.ж 6тақтаймен жүру ж/е жүгіру 7қимылды ойын 8 тыныс алу.ж 9 қортынды 10бағалау
Орыс тілі |
||||
Серуенге дайындық |
11.40-12.10 |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен: |
|
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
||||||||
Серуен № 19 солып қалған гүлдерді бақылау |
Серуен № 18 Құстарды бақылау |
Серуен№20 Алтын күзді бақылау |
Серуен№21 2 жаңбырды бақылау. |
Серуен№ 25 Күзгі ауа-райды бақылау.
|
||||||
Серуеннен оралу |
12-10 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . |
||||||||
Түскі ас |
12.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Ұйқы |
13-00 15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. |
||||||||||
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.00-16.20 |
Мені қуып жет қимылды ойын. |
Күн мен жаңбыр. Қимылды ойын. |
Үйірме жұмысы
|
Үйірме жұмысы |
«Ненің баласы» дидактикалық ойын.№9
|
||||
Серуенге дайындық Серуенге шығу |
17.00
17.10 |
Киіну: серуенге шығу.
Серуенге қызығушылығын ояту.Балалармен тақырыпқа байланысты қосымша әңгіме жүргізу: Қалай ойлайсыңдар, ойын алаңымыз неден жасалынған? (ағаштан, темірден...)
|
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
18.00 |
Ата-аналармен сөйлесу: «Күн тәртібі». |
Психолог берген сауалнамалар толтыру. |
Ата-аналармен сөйлесу: «Балаңыздың жиһазы». |
Психологтың кеңесі. |
Ата-анамен сөйлесу: «Балабақша және бала». |