АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қазақ орта тобы циклограмма

17.10.2019

ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға(14.10-18.10.қазан 2019 ж.)

Алтын дән б/б «Жұлдыз» орта тобы

Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»
Тақырыпша: «Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік»

Күн тәртібі

Уа қы ты

Дүйсенбі

14.10.2019

1Көркем әдеб/драма0,5

2Жаратылыс тану 0,5
3.Ән

Сейсенбі

15.10.2019

1ҚМҰҚ

2Денешынықтыру

3жапсыру 0,5

Сәрсенбі

16.10.2019

1Сөйлеуді дамыту

2Сурет салу

 

Үйірме 16-00

 

 

Бейсенбі

     17.10.2019

1Денешынықтыру

2Ән (топта)

 

 Үйірме 16-00

Жұма

18.10.2019

1Денешынық

тыру

2Орыс тілі 

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика(10м)

7.45-8.30

 

 

 

 

 

 

 

                                            Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:

Ненің баласы

дид.ойын№9

Цирктің  әртістері №10

Зат неге ұқсайды№13

Шаршы құрастыр№15

Дид. ойын: №20

«Не артық»

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

9.00 9.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

9.30 9.55

 

 

 

 

10-05

10-30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-40

11-05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көркем әдебиет

«Үйдегі және балабақшадағы қауіпсіздік»

Таныс ертегілердің мазмұнын айтуда мазмұнның жүйелілігін сақтауға, кейіпкерлердің мінезін сипаттауға үйрету.

1Шаттық шеңбер

1 ұйымдаст.кез

2жаңа сабақ

3 үш тілдік ком

4қауіпсіздік туралы әңгіме

5сұрақ жауап

6Сергіту сәті

7. ойын

8.тапсырма

9Қортынды

10бағалау

 

Жаратылыс

тану

«Жолда жүру ережесі»

Күз туралы ұғымдарын кеңейту. Күз мезгіліндегі ауа райын бақылау.

 

1 ұйымдастыру кезеңі

2 жаңа сабақ

3 үш тілдік .ком

4 тапсырма

5 сергіту

6 ойын

7 сұрақ жауап

8 қортынды

9 бағалау

ҚМҰҚ

«2 санымен танысу.Қысқа,ұзын»

Ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі заттарды салыстыру дағдыларын қалыптастыру. 2-ге дейін санауды бекіту.

 

1шаттық.шеңбері

2ғажайып сәт

3 өткенді қайталау

4жаңа сабақ

5үш тілдік ком

6суретпен жұмыс

7 тапсырма

8сергіту.с

9ойын

10қортынды

11 бағалау.

 

Денешынық.

«Баскетбол ойынын элементері»

1. Сапта бағыттарын ауыстыра отырып жүру, жүгіру. Допты аяқтарымен бір-біріне домалату. Қимылының бағытын сақтап, 6 метр арақашықтықта төрт тағандап еңбектеу.

 

1.Жұптасып жүру

2Бір қатар сапқа тұру.

3ждж

4 ұзындыққа секіру.

5еңбектеу.

6 қимылды ойындар

7қортынды

8 бағалау

 

Аппликация

Аппликация

«Үй»

Қағазбен және қайшымен жұмыс істеу дағдысын бекіту. Қауіпсіздік ережелерін сақтай білуге үйрету.

 

1 суретпен жұмыс

2 ұйымдамс.кез

3 жаңа сабақ

4сергіту сәті

5үш тілдік ком

6 саусақ жат

7жеке жұм

8 қортыту

9 бағалау

 

 

 

Сөйлеуді дамыту

Менің ойыншықтарым

Өздеріне ұнаған ойыншыққа зерттеу жүргізіп әңгімелеп айтып беруге үйрету.

Балалардың мінез-құлқында қарапайым әдеп ережелерін бекіту

 

1Шаттық шеңбері:

2сұрақ жауап

3негізгі б

4үш тілдік.ком

5 тапсырма

6сергіту.жат

7 ойын

8қортынды

9 бағалау

 

 

Сурет

 «Ойыншықтар»

Ойыншықтарды бейнелеу дағдыларын қалыптастыру. Сурет салу техникасын игерту.

1ұйымдаст.кезеңі

2 сұрақ-жауап

3жаңа сабақ

4 үш тілдік.ком

5сергіту,сәт

6 ойын.

7жеке жұм

8 қортынды

9бағалау

 

 

Дене шынықтыру

Бірінің соңынан бірі бой түзулігін дұрыс сақтап жүру, жүгіру. Қимылының бағытын сақтап, 6 метр арақашықтықта төрт тағандап еңбектеу. Жіп бойымен тепе-теңдікті сақтап жүру.

 

1таңғы сәлем

2 сапқа тұру

3 жалпы. Д.ж

4 ойын

5қос аяқпен секіру

6тепе-теңдік жат

7 негізгі.қимыл.ж

8 қимылды ойын

9қортынды

10бағалау

 

 

 

Ән сабағы

Денешынықтыру

Орта жылдамдықпен жүруді кезектестіре отырып жүгіру. Жіп бойымен тепе-теңдікті сақтап жүру. 2-3  метрлік қашықтықта алға ұмтыла қос аяқпен секіру.

 

1таңғы жиын

 2 сапқа тұру

3 сап бойымен жүру

4 бір қатарға тұру

5ж.д.ж

6тақтаймен жүру ж/е жүгіру

7қимылды ойын

8 тыныс алу.ж

9 қортынды

10бағалау

 

Орыс тілі

Серуенге дайындық

11.40-12.10

Киіну: серуенге шығу.

Серуен:

 

Серуенге қызығушылық  туғызу; балалармен әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

Серуен № 19 солып қалған гүлдерді

бақылау

Серуен № 18

Құстарды бақылау

Серуен№20

Алтын күзді

бақылау

Серуен№21 2 жаңбырды

бақылау.

Серуен№ 25

Күзгі ауа-райды бақылау.

 

Серуеннен  оралу

12-10

Балалардың  реттілікпен киімдерін  шешуі, дербес ойын әрекеті .

Түскі ас

12.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу .  Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Ұйқы

13-00

15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында  ортопедиялық жол бойымен  жүру.

Білімді кеңейту және мәдени-гигиеналық дағдыларды  орындау.

Бесін  ас

15.30-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Ойындар, дербес әрекет

 

 

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

 

 

 

 

16.00-16.20

Мені қуып жет қимылды ойын.

Күн мен жаңбыр.

Қимылды ойын.

Үйірме жұмысы

 

 

Үйірме жұмысы

«Ненің баласы» дидактикалық ойын.№9

 

 

Серуенге дайындық

Серуенге шығу

17.00

 

17.10

Киіну: серуенге шығу.

 

Серуенге қызығушылығын ояту.Балалармен тақырыпқа байланысты қосымша әңгіме жүргізу: Қалай ойлайсыңдар, ойын алаңымыз неден жасалынған? (ағаштан, темірден...)

 

Балалардың үйге қайтуы

18.00

Ата-аналармен сөйлесу:

«Күн тәртібі».

Психолог берген сауалнамалар толтыру.

Ата-аналармен сөйлесу: «Балаңыздың жиһазы».

Психологтың кеңесі.

Ата-анамен сөйлесу: «Балабақша және бала».

Просмотров: 448


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст