Циклограмма
Бір аптаға 23.09-27.09. қыркүйек 2019ж
«Алтын дән» балабақшасы «Ботақан» ересек тобы
Өтпелі тақырып Менің балабақшам"
Тақырыпша «Жиһаздар»
Күн тәртібі |
Уақы ты |
Дүйсенбі 23.09.2018ж Драма Сауат ашу. Ән сабағы (топта) Үйірме жұмысы16.00
|
Сейсенбі 24.09.2018ж Сурет Математика Денешын |
Сәрсенбі 25.09.2018ж Денешынықтыру. Тіл дамыту Ән сабағы0.5 Ағылшын тілі 16.00 |
Бейсенбі 26.09.2018ж Құрастыру Мүсіндеу Үйірме жұмысы 16.00 |
Жұма 27.09.2018ж Денешынықтыру. |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті,саусақ және т.б.)
Таңертенгі гимнастика 10 мин |
07.45 08.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: |
||||||||
«Үй құрылысының ретін көрсет» |
«Қай қолымда көп» Ойынның мақсаты: аз және көп заттарды ажиратуға,салыстыруға жаттықтыру; ойлау қабілеттерін дамыту. Ойынның құрал-жабдықтары: әртүрлі ұсақ заттар моншақтар, түймелер Ойынның мазмұны: ортаға бір баланы шақырып, оң және сол қолына көп және аз заттарды ұстатады. Бала алдымен көз мөлшерімен қай қолда зат көп, қай қолында аз зат бар екенін анықтайы. Одан кейін заттарды қатарымен қойып, қай қатарда көп, қай қатарда аз зат тұрғанын салысты рады.
|
«Суреттерді орналастыр» Ойынның мақсаты:заттарды топтастыруға жаттықтыру,өз бетінше тапсыр маны орындауға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту. Ойынның құрал-жабдықтары: тор көз салынған қағаз беттері, әртүрлі сурет тер. Ойынның маз мұны: Балалар берілген сурет терді әрбаған мен жолға олардың бірі ғана келетіндей етіп, шаршы тор көздерге орна ластырады.
|
Баулармен ойын: Ойын шарты: Бау лар таратылады олардың әр жерден түйілген түйіншек терін қолдарымен ұстайды. Бұл ойынды ойнау арқылысенсомоторлық бағдарлауы, ұсақ моторикасы,жазық тықта бағдарлауы, «жоғары», «төмен», «оң», «сол» ұғымдарын игеру леріне жәрдемде седі, тілді дамыта ды, зейіннің тұрақтандырады, қол белсендігін, икемділігін арттырып, қолды босаңсытады. |
«Тіс щеткасымен ойын» Ойын шарты: Балаларға тіс щеткалары таратылады. Щеткаларды бір-бірден алып саусақ ұштарына қойып, үйкелеп массаж жасаайды. Бұл ойын балалардың ми дамытады, тілді дамытады, зейінніңтұрақтан дырады, қол белсендігін, икемділігін арттырады. |
||||||
Жаттығулар кешені |
||||||||||
Таңғы ас |
09.00 09.30 |
Балалардың назарың тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу. Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
09.30 10.50
|
Драма Тақырыбы:Мақта қыз бен мысық.(қазақ халық ертегісі). Балалардың театр ойындарына оң көзқарастарын қалыптастыру.Өз ойын айта білуге үйрету. 1.Шаттық шеңбері№11 2.Ғажайып сәт 3. Сұрақ-жауап 4.Поленг.ком 5.Ертегіні таныстыру. 6.Сергіту сәті 7 Сахналау. 8.Қортындылау 9.Бағалау. 10.Мадақтау.
Сауат ашу негіздері. Дыбыстар А дыбысымен және әрпімен таныстыру. Дыбыстың құрылымы әртүрлі үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасауға , дыбыстардың айтылуы және дыбысталу ерекшеліктерін талдауға үйрету. Сөздердегі дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата білуді дамыту. 1 Ұйымдаст.кезеңі 2Сұрақ-жауап. 3Тапсырма 4Жұмбақ шешу. 5Тіл ұстарту жат. 6Сергіту сәті 7Дәптермен жұмыс. 8Жеке жұмыс. 9Қортынды 10Бағалау.
Ән сабағы
|
Суретсалу. Тақырыбы:Балалар жаттығу жасайды. (Акварель бояумен). Түрлі өлшемдегі өрнекті элементтерді үйлестіру, ақ және түрлі-түсті қолдана отырып,түстерді таңдауды үйрету. Жиһаздардың суретін салуды жетілдіру.
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: 8 саны және цифры. 8 санының жасалуы. Қағаз бнтінде бағдарлау: жоғарғы жағы, төменгі жағы, ортасы, оң жағы, сол жағы. Есту, көру диктанттары. 1 Ұйымдаст.кезеңі 2Жаңа сабақ 3Поленг.ком 4Тапсырма 5Сергіту сәті 6Дидактикалық ойын 7Дәптермен жұмыс 8Қортындылау 9Бағалау.
Дене шынықтыру Тақырыбы: Жалпы дамыту жаттығулары. 1.Сапта бір қатармен, аяқтың ұшымен, өкшемен жүру, жүгіру. Тізенің арасына қапшықты қысып, қос аяқтап секіру. Допты екі қолмен заттар арасымен домалату (арақашықтығы 4 м). 1Таңғы сәлем 2Ж.д.ж 3Шеңбер бойымен жүру, жүгіру. 4Гимнастикалық қабырға бойымен жүру. 5 ждж 6Қимылды ойын 7қортынды 8бағалау.
|
Денешынықтыру. Тақырыбы: Қол бұлға жаттығуы. Заттардан аттап, тізе жоғары көтеріп,жүру, жүгіру.Допты екі қолымен екі аяқтың арасымен домалату.
4мДопты басымен итеріп еңбектеу. 1Таңғы сәлем 2 Сапқа тұру 3ж.д.ж 4Ойын 5 Баяу қарқында жүру ж/е жүгіру. 6тепе-теңдік жат. 7 қол бұлғау жатт. 8 Қимылды ойын 9қортынды 10. бағалау.
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Үй жиҺаздары» Сурет бойынша әңгімелеп беру. Жиһаздардың қандай материалдан жасалатыны жайлы түсінік беру. Балалардың сөздік қорын зат есімдермен, сын есімдермен, етістіктермен байыту. 1 Ұйымдастыру кезеңі 2 Әңгіме жүргізу. 3Жұмбақ 4Ойын 5 Сергіту сәті 6Тапсырма беру. 7Сұрақ жауап 8Қортынды 9Бағалау.
Ән сабағы |
Құрастыру Тақырыбы: Бәйтерек Болашақта жасалатын құрылысты бірігіп талдай білу, оларды орындау реттілігін белгілеу және оның негізінде нысан құрастыруға үйрету. белгілеу және оның негізінде нысан құрастыруға үйрету. 1Шаттық шеңбері№11 2Ұйымдастыру кезеңі 3Жаңа сабақ 4Поленг.ком 5Тапсырма 6Сергіту сәті. 7ойын. 8Жеке жұмыс. 9Сұрақжауап
Мүсіндеу Тақырыбы:Саңыраукұлақтар (ак,кызгылт сары,саңыраукұлақ) Біртекті заттардан сюжеттер жасау, бірнеше пішінді бір тұғырға орналастыруға үйрету. Сулы шүберекпен пішіннің үстінен тегістеуді және кескішті қолдануды жетілдіру. 1Ұйымдас.кезең 2жұмбақ 3жаңа сабақ 4Поленг.комп 5Тапсырма 6Сергітужаттығуы 7Жеке жұмыс. 8Қортынды 9Сұрақ- жауап 10бағалау. |
Денешынық
Тақырыбы: Таспамен орындалатын жаттығулар. 1Таңғы жиын 2Сапқа тұру 3Сап бойымен жүру. 4бір қатарға тұру 5ждж 6 таспамен орындалатын жаттығулар 7қимылды ойын 8тыныс алу жат. 9Қортынды 10Бағалау. |
||||
Серуен: |
11.00-11.30 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
|||||||||
Серуен1 № 1 Ауа райын бақылау |
Серуен2 Күнді бақылау
|
Серуен3 Желді бақылау |
Серуен4 Жауын, бұршақты бақылау |
Серуен5 Құстарды бақылау. |
|||||||
Серуеннен оралу |
11.30-11.50 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . Түскі асқа дайындық.қолдарың жуу. |
|||||||||
Түскі ас |
12.00-12.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; тамақтану, ас қайруға үйрету |
|||||||||
Үйқы |
12.30-15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.00-15.30 |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу : . |
|||||||||
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
|||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
16.00-16.20
|
«Киім дүкені» Сюжетті ойын Мақсаты: Ойын барысында рөлдерді ойнай білуге үйрету. Сатушы әртүрлі киімдер түрлері туралы әңгімелейді.
|
Конструкторлармен ойындар. Мақсаты: Балалар мен констуктар дан әртүрлі заттар құрастыра болатыны туралы түсінік беру. Мұнара құрастыру. |
Ертегі оқып беру. Мақсаты: Балаларға ертегі оқып беріп, он ың мазмұнына көңіл бөле білуге үйрету. |
«Шар жарылды» Мақсаты:Дыбыстық жаттығу жасау арқылы «ш»дыбысын анық айтуға жаттықтыру.
|
үстел үсті театры және т.б.ойындар ойнату.қызы ғушылықтарын ояту. |
|||||
Отбасы туралы әң гіме жүргізу. Балалардың сөздік қорларын дамыту. |
Ерікті тақырыпта сурет салу. |
Дидактикалық ойын «Менің сүйікті ойыншағым» Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын атай білу дағдыларын қалыптастыру.. |
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу «Күз»(сурет қарастыру) Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын «Атын атап бер» Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
|
|||||||
Серуенге дайындық |
16.20 |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
17.45-18.00 |
Ата-аналарға кеңес: Балалар жәйлі әңгімелесу |
Баланың әрбір жетістігі үшін мақтап отырыңыз. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. Балаңыздың сүйікті ісіне керек кітап, ойын, т.б. құралдармен қамтамасыз етіңіз. |
Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». Бала өз жұмысын көрсете алатын стенд жасап қойыңыз. |
Қателескені үшін баланы кекетіп, бетінен алмаңыз, басқа балалармен оны салыстырма ңыз. |
|||||
Әдіскер: Досымова Г.К ______________________________