АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Циклограмма ересек қазақ тобы "Ботақан"

11.09.2019

ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (09-13қыркүйек 2019 ж.)

Алтын дән б/б «Ботақан» ересек тобы

 

Өтпелі тақырып «Менің балабақшам»

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

1.Драма
2.Сауат ашу
3.Музыка

Үйірме 16.00

Сейсенбі

1.Математика
2. Сурет салу

3. Денешынықтыру

Үйірме 16.00

Сәрсенбі

1.Д.ш
2.Тіл дамыту
3.Музыка

 

Ағылшын тілі 16.00

Бейсенбі

1.Құрастыру
2.Мүсіндеу

3.Орыс тілі
5.Үйірме 16.00

Жұма

1.Өзін-өзі тану

2. Денешынықтыру
 

Ағылшын тілі.

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

 

Таңертеңгі гимнастика    (10 мин)

7.45-8.30

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:

Дид. ойын: №1

«Бұл не? Бұл кім?»

Балабқша туралы өлеңдер жаттату.

Дид. ойын:

«Тобым туралы не білемін?»

Сұрақ-жауап: «Сенің атың кім?»

Балабақша фотосуреттерді қарастыру.

 

Үстел үсті ойыны – пазлдар:

«Қарама қары сөздер.»

«Менің балабақшам» туралы әңгімелесу.

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

9.00 9.30

Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу. Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

9.30 9.55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-05

10-30

 

 

 

10-40

11-05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Драма 

Тақырыбы:«Арыстан мен тышқан» (ертегісі).

Мақсаты:

Балаларды театр мәдениетіне баулу.Ересектермен және құрдастарымен өзара әрекетте мәдениетті мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру.

Полеливальдік компонент: арыстан-лев-lion

тышқан-мышь-mouse

Сабақтың барысы:

1.Шаттық шеңбері: №5

2. Жұмбақтар.

3. Аңдармен танысу.

4. Үш тілде айту.

5. Ертегіні оқу.

6. Сұрақ-жауап.

7. қ/о: «Кім жылдам№»

8. Сергіту сәті:

9. Рөлдерге бөліп ойнату.

11. Қорытынды.

 

Сауат ашу.

Тақырыбы: «Дыбыс және әріп».

Мақсаты:

Дауысты дыбыстардың негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Сөздегі дыбыстардың бірізділігін белгілеуге үйрету.

Полеливальдік компонент:

дыбыс-звук-sound

әріп-буква-letter

Сабақтын барысы:
1.Шаттық шенбер: №5
2.Жаттығу.
3.Қонақ келу.
4.Жұмбақ шешу.

5. Дид. ойын: «Қай дыбыстан басталады?»

6. Тіл ұстарту.
7.Әңгіме
8. Сергіту сәті:

9. Жазбаша жұмыс.

10. Логикалық ойын.

11. Қорытынды.


Музыка сабағы.

Мұғалімінің жоспары бойынша.


 

 

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру  Тақырыбы: 6 саны және цифры. 6 санының жасалуы.

Мақсаты:

 6 саны көлеміндегі сан мен цифр туралы ұғымдарын қалыптастыру, оларды тануға және атай білуге үйрету. Кеңістікте бағдарлауды дамыту. 

Полеливальдік компонент: сан-число- number

алты-шесть-six

Сабақтын барысы:

1.Шаттық шенбері:

№5
2.Тосын сәт:

3. Хат оқу.

4. Дид. ойын: «1-5 сана...»

5. 6 санымен танысу.
6.Сергіту сәті: №47
7. Дид. ойын: «Санның көршісі».
8.Сұрақ жауап
9. Жазбаша жұмыс.
10. Кеңестік ұғымдары.

11. Қорытынды.

 

Сурет салу
Тақырыбы:

«Жаңбырлы күн».

Мақсаты:Түзу, ирек, жіңішке, жалпақ сызықтарды, түрлі көлемдегі дөңгелектерді ырғақты орналастыра отырып, қарапайым пішіндерде өрнектерді құрастыра білу іскерліктерін жетілдіру.

Полеливальдік компонент: жаңбыр-дождь-rain

күн-день-day

Сабақтын барысы:

1.Шаттық шенбері:

№5
2.Ғажайып сәт:
3.Дид.ойын: №3
4.Сұрақ жауап.
5.Түсіндіру.

6. Ереже.

7. Сергіту сәті:№47
8. Балалардың жұмысы.

9. Мадақтау

10.Қ/о: «Күн мен жаңбыр».

 

Денешынықтыру
Тақырыбы: «Кім жақсы секіреді».

Мақсаты:

Заттар арасымен, адымдап алға қарай жүру, түрлі жылдамдықпен жүгіру.                                      Допты  еденнен ыршытып жоғары лақтырып, қос қолмен қағып алу (4-5 рет).  Көлбеу басқышпен өрмелеп,  гимнастикалық  қабырғаға өтіп, сатыдан ұстай отырып  қайта түсу.

Полеливальдік компонент:

Доп-мяч-ball

Сабақтың барысы:

1.Кіріспе:

Заттар арасымен, адымдап алға қарай жүру, түрлі жылдамдықпен жүгіру.                                     

2. Жалпы дамыту жаттығулары. (доппен)

3. Негізгі жаттығулар:

- «Қос қол»-ойын жаттығуы.

- «Өрмекші»-ойын жаттығуы.

4. Қимылды ойын: «Орамал тастамақ».

5. Зал бойы жүру.

6. Дем алу жаттығулары.

7. Қорытынды.

 

 

 

 

 

 

Тіл дамыту
Тақырыбы
:

Менің достарым.

Мақсаты:

Өзінің достары туралы  әңгімелеп беруге үйрету.

Негізгі ойды  дұрыс жеткізуді, әңгімені бірізді және нақты айта білуді жетілдіру.

Дыбыстардың нақты артикуляциясын, интонациялық мәнерлігін қалыптастыру.

Балалардың сөздік қорын зат есімдермен байыту.

Полеливаьдік компонент:

дос-друг-friend

Сабақтын барысы.

1.Шаттық шенбері №5

2. Тосын сәт:

3.Суретпен жұмыс
4.Сұрақ жауап
5.Кіріспе әнгіме

6. Әңгімелеу: «Менің досым...»

7. Дыбыстық жаттығу.

8. Сергіту сәті:№47
9. «Дос» -зат есім.
10Қорытынды.
 

Дене шынықтыру
Тақырыбы:

«Текшелермен орындалатын жаттығулар».

Мақсаты:

Түрлі қарқынмен жүру және жүгіру.                              Орындық үстімен текшелерден аттап жүру. Допты қабырғаға ұрып және еденнен ыршытып, қос қолмен қағып алу.Қос аяқтап заттар арасымен секіру.

Полеливальдік компонент: текше-кубик-cube

доп-мяч- ball

Сабақтын барысы:

1.Кіріспе:

Түрлі қарқынмен жүру және жүгіру.                             

2. Жалпы дамыту жаттығулары. (затсыз)

3. Негізгі жаттығулар:

- «Орындық пен текше»-ойын жаттығуы.

- «Қос аяқ»-ойын жаттығуы.

4. Қимылды ойын: «Көршілер».

5. Зал бойы жүру.

6. Дем алу жаттығулары.

7. Қорытынды.

 

Музыка сабағы:

Мұғалімнің жоспары бойынша.

Құрастыру  Тақырыбы:Менің балабақшам.

Ұжымдық жұмыс

Мақсаты:

Құрылыс материалдарынан, конструктор бөлшектерінен балабақшаны құрастыруға үйрету.

Полеливальдік компонент:

Балабақша-детский сад-kindergarten

Сабақтың барысы:

1.Шаттық шеңбері:№5

2. Суретпен жұмыс.

3.Әңгімелесу.

4. Дид. ойын: «Балабақшам».

5. Конструктормен жұмыс.

6. Сергіту сәті:№47

7. Ұжымдық

жұмыс.

8. Өлең оқу.

9. Қорытынды.

 

Мүсіндеу.

Мүсіндеу

Тақырыбы:Себет.

Мақсаты:

Балаларды мүсінеудің таныс әдістерін қолдануға үйрету жәдне заттардың өлшемдік қатынастарын бере білуге жаттықтыру.

Полеливальдік компонент:

Себет –корзина-baskets

Сабақтын

барысы:

1.Шаттық шенбері: №5

2.Тосын сәт.
3.Дид.ойын:№26

4.Кіріспе әнгіме
5.Сұрақ жауап

6. Көрсету тәсілдері.

7. Сергіту сәті: №47
8.Балалардың жұмыстары.

9. Жұмбақ шешу.

10. Қорытынды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Өзін-өзі тану сабағы.

Мұғалімнің жоспары бойынша

 

Денешынықтыру

Тақырыбы:

«Доппен орындалатын жалпы дамыту жаттығуы».      

Мақсаты: Жүру мен жүгіруді қайталап кезектестіру. Допты қабырғаға ұрып және еденнен ыршытып қос қолмен қағып алу.Оң және сол жақ бүйірімен топталып, жүру.

Полеливальдік компонент:

доп-мяч- ball

Сабақтың барысы:

1.Кіріспе:

Жүру мен жүгіруді қайталап кезектестіру.

2. Жалпы дамыту жаттығулары. (затсыз)

3. Негізгі жаттығулар:

- «Доп»-ойын жаттығуы.

- «Оң мен сол»-ойын жаттығуы.

4. Қимылды ойын: «Акку қаздар».

5. Зал бойы жүру.

6. Дем алу жаттығулары.

7. Қорытынды.


 


 

 

Серуенге дайындық

11.40-12.10

Киіну: серуенге шығу.

Серуен:

 

Серуенге қызығушылық  туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

Серуен №1

«Ауа райын бақылау».

Қ/о: «Автомобиль мен торғайлар».

Серуен №4

«Аспанды бақылау».

Қ/о: «Аққу қаздар».

Серуен №5

«Жаңбырды бақылау».

Қ/о: «Күн мен жаңбыр».

Серуен №3

«Балабақша ауласын бақылау».

Қ/о: «Үшінші артық».

Серуен №9

«Аула сыпырушының еңбегін бақылау».

Қ/о: «Ақ серек, көк серек».

Серуеннен  оралу

12-10

Балалардың  реттілікпен киімдерін  шешуі, дербес ойын әрекеті .

Түскі ас

12.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Ұйқы

13-00

15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен  жүру.

Білімді кеңейту  және  мәдени-гигеналық дағдыларды  орындау.

Бесін  ас

15.30-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекет

 

 

 

 

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

 

 

 

 

 

 

16.00-16.20

 

 

«Менің балабақшам» және т.б.тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру

 

Үйірме жұмысы.

 

Дервоед Радмирмен жекелік жұмыс: қаламды дұрыс ұстау.

 

 Сюжетті-рөлдік ойын:

«Балабақша».

 

 

 

 

 

 

Үйірме жұмысы.

 

 

Ойын – жаттығу  «Досыңның суретін сал».

Дид. ойын: №15

«Жалпы атауын айт».

 

 

 

Балалардың саусақтарын жаттықтыру: ирек сызықтар салу.

«Қоянның үйшігі» ертегісін рөлдерге бөліп ойнату.

 

 

 

 

 

 

Музыка- үйірме жұмысы.

 

 

 

«Мен көмекшімін»- жуылған ойыншықтарды сөрелерге қойып көмектесу.

 

 

 

Өлеңдер, тақпақтар жаттау.

 

Серуенге дайындық

Серуенге шығу

17.00

 

17.10

Киіну: серуенге шығу.

 

Серуенге қызығушылығын ояту.Балалармен тақырыпқа байланысты қосымша әңгіме жүргізу.

Балалардың үйге қайтуы

18.00

Ата-аналарға кеңес:

«Балабақшадағы баланың тәртіптері».

Психологтің  кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.

Балалар отбасында өздері  не істей алатындары туралы әңгімелесу.

Кеңес:

 «Бала өміріндегі достықты сыйлау».

Жобамен

таныстыру.

«Менің балабақшам».

                   

 

 

 

Просмотров: 359


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст