Балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастырудың 2019 жылындағы ортанғы «Жұлдыз» тобының жазғы сауықтыру циклограммасы шілде айы
Апта күндері |
Дүйсенбі: 08.07.2019 |
Сейсенбі: 09.07.2019 |
Сәрсенбі: 10.07.2019 |
Бейсенбі: 11.07.2019 |
Жұма: |
Білім беру салалары |
|
«Коммуникация» |
«Таным»
|
«Әлеумет» |
«Шығармашылық» |
«Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Таңғы жиын Таңғы жаттығу Үстел – үсті ойыны Еңбек Гигиеналық машықтарды қалыптастыру.
Таңғы ас |
|
Балалармен амандасу. Демалысты қалай өткізгендерін сұрау. Үстел-үсті ойыны: «Мозаика» Еңбек: гүлдердің ыдыстарын жуу. Таңғы жаттығу: Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Таңғы ас: ас тағамдарын білуді үйрету. |
Балалармен амандасу, көңіл-күйлерін сұрау Үстел – үсті ойыны: «Қонжықтар» Еңбек: ірі гүлдің жапырағын сүрту. Таңғы жаттығу: Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Таңғы ас: ас тағамдарын білуді үйрету. |
Балалармен амандасу «Кел, балалар, күлейік!» Үстел – үсті ойыны «Конструкторлар» Еңбек: ірі гүлдің жапырағын сүрту. Табиғат күнтізбесін толтыру. Таңғы жаттығу: Гиг. машықтар: сабынмен көпіршітіп жууды үйрету. Таңғы ас: тамақ ішу мәдениетін сақтау. |
Балалармен амандасу. Үстел-үсті ойыны: «Лото» Еңбек: ірі гүлдердің жапырақтарын сүрту. Табиғат күнтізбесін толтыру. Таңғы жаттығу: Гиг. машықтар: ереже бойынша қол жуу, өз орамалына сүртіну. Таңғы ас: қағаз майлықты пайдалануды үйрету. |
«Ойнап отырып оқимыз» Кесте бойынша оқу іс- әрекеттері |
|
Жәндіктер туралы әңгімелер,иллюстрацияларды қарастыру.Көркем әдебиетті оқу:В Бианки «Қалай құмырсқа үйге асығады»,а.пушкин «Патша Сұлтан туралы ертегі», «Арамен әңгімелесу» М.Бородицкая. К.Чуковский «Муха-цокотуха» |
Серуенде жәндіктерді бақылау.Д/и «Гүл жина», «суретшінің қателігін тап» презентация «Жұлдызқұрттың көбелекке айналуы». «егер сіз көбелек болсаңыз» ойыны. |
Сюжеттік рөлдік ойын «саябақта» |
Сурет салу «шабындықтағы көбелектер» Көбелектер – бұл тірі гүлдер» суреттер көрмесі |
«Табиғат бірге шығамыз» Серуен Серуеннен оралу. Гигиеналық машықтарды қалыптастыру. Түскі ас |
. |
Бас киімдерін дұрыс киюге үйрету. Серуен Киімдерін жинап, іліп қоюды үйрету. Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Түскі ас: ас тағамдарын білуді үйрету. |
Аяқ киімдерінің бауын байлауды үйрету. Серуен Топ киімдері оң киюді үйрету. Гиг. машықтар: жеңін түріп қол жууды үйрету. Түскі ас: тамақтану мәдениетін сақтау. |
Түймелерін түймелеуге үйрету. Серуен Айнаға қарап жағаларын, киімін жөндеуге үйрету. Гиг. машықтар: сабынмен көпіршітіп жууды үйрету. Түскі ас: түзу отырып тамақ ішуді үйрету. |
Бас киімдерін дұрыс киюге үйрету. Серуен Киімдерін жинап, іліп қоюды үйрету. Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Түскі ас: ас тағамдарын білуді үйрету. |
«Тәтті ұйқы» |
|
Әуенмен ұйықтау. |
Ертегі: «Бөдененің құйрығы неге қысқа?» |
Ертегі : «Адасқан құмырсқа» |
Әуенмен ұйықтау. |
«Оянайық та , тұрайық» Гигиеналық шынықтыру шаралары. Гигиеналық машықтарды қалыптастыру. Бесін ас |
|
Ұйқыдан ояту Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Бесін ас: тамақтану мәдениетіне үйрету.
|
Ұйқыдан ояту Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Жеңін түріп қол жууды үйрету. Бесін ас: асты асықпай ішу. |
Ұйқыдан ояту Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Сабынмен көпіршітіп жууды үйрету. Бесін ас: ас құралдарын дұрыс қолдануға үйрету.
|
Ұйқыдан ояту Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Бесін ас: тамақтану мәдениетіне үйрету. |
«Алақай, ойын!» Оқу іс-әрекеттер, желілі - рөлдік, жеке жұмыс, серуен.
|
|
Жеке жұмыс: «Не қайда орналасқан?» Қ/о: «Біз көңілді балақаймыз» |
Желілі- рөлді ойын: «Балабақша» Жеке жұмыс: «Дұрыс, бұрыс» Қ/о: «Түлкі мен қаздар» |
Жеке жұмыс: «Заттарды ата» Қ/о: «Кім жылдам?» |
Жеке жұмыс: «Кім көп біледі:» Кешкі серуен. Қ/о: «Кім жылдам?» |
«Қош бол, балабақша!» (ата-аналармен қарым-қатынас) |
|
Мен бүгін балалармен ойнадым |
Үйге баруға бола ма? -Сау болыңыз! |
Маған балабақша ұнайды. –Апай сау болыңыз! |
Үйге баруға бола ма? -Сау болыңыз |