Ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
«орта»
тобы «09» желтоқсан 2017 ж
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі:Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Қолғап».
Мақсаты:
1) Өлең мазмұнын түсіне отырып жаттауға үйрету;
2) Балалардың ой- өрісін кеңейту;
3) Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданатын
көрнекі құралдар:жұмыс дәптері, хрестоматия, суреттер.
Билингвальді
компонент:қолғап-перчатки.
Оқу іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық –қозғаушылық |
Жылулық шеңбері Балаларды шеңберге жинап күн нұрының сәулесіндей бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
Жүрек жылуын айтады.Балалардың жүрегінен шыққан сөздер: ақылды, тәртіпті, мейірімді. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Жұмбақ жасыру: Ағайынды бесеуі. Бірге киінеді, шешінеді. Ол не? Кіріспе әңгіме -Ендеше бүгін біз ақын Әнуарбек Дүйсенбаевтің «Қолғап» өлеңмен танысамыз. Қолғап. Жоғалыпты қолғабым, Тез-тез етті қолдарым, Сорып аяз тастады, Естен кетпес тоңғаным. Қолғаптық жіп шығарып, Тоқыды әжем біз алып, Мен отырмын ұяттан Тоңғандай болып қызарып. Сұрақ- жауап арқылы оқылған өлең шумақтың мазмұнын әңгімелеу: -Өлеңнің авторы кім? -Өлеңде не жайлы жазылған? -Өлең жолдары сендерге ұнады ма? -Қолғапты біз қай кезде киеміз? -Қолғаптың қандай пайдасы бар? Ойын арқылы оқу іс-әрекетін пысықтау.
«Бөлшектен бүтін құрастыру» ойыны. Шарты: қиылған қолғап, малақай, тағы басқа қысқы киімдердің суреттері беріледі, балалар құрастырады. |
Қолғап.
Балалар өлең жолдарын тыңдайды.
Әнуарбек Дүйсенбиев Қолғап туралы Ұнады Қыста Қолымыз тоңбайды
Балалар ойынға ерекше қызығушылық танытады. |
Рефлексиялық-түзетушілік |
Жұмыс дәптерімен сабақты қорытындылау. - Сурет бойынша әңгімелеу. - Үлгіге қарап бояу. - Қолғап түрлерін ата. |
Өз беттерінше жұмыс жасайды.
|
Күтілетін нәтиже:
Түсінеді:өлең мазмұнын түсінеді.
Қолданады: қолғап түрлерін ажыратуды.
Меңгереді: қолғап қолымызға жылулық беретінін, адамдарға
пайдасы барын.