Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
«Орта» тобы «02» ақпан 2017 жыл
Білім
беру саласы: Денсаулық, Таным.
Бөлімі: Дене шынықтыру.
Тақырыбы: Лақтыруға үйрету.
Мақсаты: 1. Лақтыру тәсілдерін
үйрету.
2. Күштілік,ептілік,жылдамдық тәрізді қимыл қасиеттерін дамыту.
3. Көзбен мөлшерлей білу қасиеттерін дамыту.
Құрал-жабдықтары: әр балаға
жалаушалар,доптар,қапшықтар,кегельдер,ойыншықтар,нысаналар.
Билингвальді компонент: жалаушалар-флашки,доптар-мячи.
Іс-әрекет кезеңдері |
Нұсқаушының іс-әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Сапқа тұру.Сәлемдесу. Жүру: -әдеттегі жүріс; -тізені жоғары көтеріп жүру; -аяқтарын артқа қарай лақтырып жүру; -табанның іішкі қырымен; -аяқтың ұшымен; -аяқтың өкшесімен; -жартылай отырып жүру. Жүру мен жүгіру ауысып тұрады.
|
Қолдарын түрлі қалыпқа ұстап жүреді.Педагогтың нұсқауын мұқият тыңдап,айтқандарын орындайды. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
1. Жалаушалармен орындалатын ЖДЖ: Бір сапқа тізіліп жалаушаларды қолға ұстап жүру;педагогтің белгісі бойынша балалар қолға арналған жаттығуларды орындайды. Б.қ.: негізгі тұрыс,жалаушалар төменде . 1-жалаушаларды алға созу;2-жалаушаларды жоғарыға көтеру;3-жалаушаларды екі жаққа созу;4-бастапқы қалып. Б.қ.: иықтың деңгейіндегі аяқтың тұрысы,кеуде тұрысында жалаушаларды ұстау.1-оңға бұрылу,оң қолды бір жаққа созу;2-бастапқы қалып. Б.қ.:Негізгі тұрыс,жалаушалар төменде . 1-2-отыру,жалаушаларды алға қарай созу;3-б.қ. Б.қ.:иықтың деңгейінде аяқтың тұрысы,жалаушалар төменде.1-жалаушаларды екі жаққа созу;2-сол аяққа алға қарай иілу; 3-екі қолды екі жаққа созу, тік тұру; 4-бастапқы қалып. Б.қ.: негізгі тұрыс, жалаушалар төменде. «1-8»дегенде екі аяқпен секіру, шағын кідіріс, одан Кейін қайтадан секіру. Б.қ.: негізгі тұрыс, Жалаушалар төменде. 1-2-оң аяқты артқа созып, еденге ұшын тигізу, жалаушалар жоғарыға көтеріледі;3-4-бастапқы қалыпқа оралу. Дәл солай сол аяқпен жасау. 2. Екі қолмен допты жеткізу. 3. Допты нысанаға дәлдеп лақтыру. 4.Қапшықты алысқа лақтыру. 5. «Мерген» ойыны.
|
6-8 рет қайталау.
Жаттығулар жетекшінің (бала) соңынан орындалады.
Қабырғада шеңбер салынған.Балалар бірінен соң бірі сапқа тізіліп тұрады.Кезекпен балалар допты нысанаға лақтырады. |
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Зеректілікке арналған жаттығу. |
Балалар көздерін жұмып тұрады.Белгі бойынша балалар бір қадам алға басады. |
Күтілетін
нәтиже:
орындайды: жүрудің түрлерін;
түсінеді: негізгі жаттығуларды орындай білу шарттарын;
қолданады: нысанаға допты лақтыруды.