АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тіл дамыту

08.02.2017

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық

картасы

«Орта» тобы  «8» ақпан 20 17ж

 

 

Білім беру саласы: Қатынас

Бөлімі: Тіл дамыту.

 Тақырыбы:  Үй 

жануарлары .

Мақсаты:

1)Балалардың  үй жануарлары мен олардың төлдерін білдіретін

сөздерді қолдана  отырып , жануарлар

туралы айтыу білгін бекіту.Үй жануарлары туралы түсінік беру ;

2)Олардың

ерекшеліктерін, адам өміріне пайдасын, төрт түлік малға не жататынын, олардың

төлдерін атап айтуға баулу;

3)  Төрт түлік малды күтіп- баптауға тәрбиелеу..

Қолданылатын көрнекі құралдар: хрестоматия,төрт түлік малдың

суреттері, буклеттері.

Сөздік жұмыс: үй жануарлары.

 

Оқу іс-әрекетінің

кезеңдері

Тәрбиеші іс-әрекеті

Балалар іс-әрекеті

Мотивациялық-

қлзғаушылық

Жылулық  шеңбері.

«Қошақан» әніне музыка әуенімен жасалады:

Жазда апамның аулына

Барып едім қыдырып.

Бір қошақан алдымнан

Шықты ойнақтап жүгіріп.

Ақ маңдайлы ай ма екен.

Шекер ме екен, бао ма екен,

Кеттім оны 

сағынып,

Қошақаным қайда екен.

 

 

Шеңбер бойына

тұрып орындайды.

 

 

 

Педагогтің көмегімен

жануарлар туралы тақпақтарды жаттау.

Ұйымдастыру-шылық –

ізденістік

Кіріспе әңгіме

-Балалар, үй жануарларын атап бере аласыңдар ма?

-Төрт түлік малға не жатады?

-Малдың төлдерін қалай атайды? Түйе – малдың үлкені,

Жылқы малдың үркегі,

Сиыр малдың

сүттісі,

Қой түліктің

құттысы.

Төрт түлік

малдың адам өміріне пайдасын толық айтып кету.Олардың етін жейміз, сүтін

ішеміз т.б.

Сергіту сәті

Үй

жануарларының қимылын жасату.

Лақша

секіріп,

Қозыдай

маңырап,

Құлындай

ойнақтап,

Сиырша асықпай,

Ботадай маң

маң басып жүріп,

іс қимыл

жасау.

 

Балалар

ауылға, зообаққа барғанда

Көргендерін

айтады.

Қозы

лақтармен ойнаймыз.Атқа отырамыз, әжеміз бізге сүтін, құртын, майын,

Қымызын

ішкізеді.

 

 

 

 

Қимылдарын

жасап,

шеңбер

бойымен жүред

Рефлексиялық-

түзетушілік

Қорытындылау.

-Балалар, бүгінігі оқу іс –

әрекетін ойын арқылы аяқтаймыз. Ойынның шарты:

төлдердің дыбысын салу.

Қой маңырайды,

Сиыр мөңірейді,

Жылқы кісінейді,

Ешкі маңырайды,

Түйе боздайды.

Балаларды мақта, мадақтау.

 

 

Балалар ойынды қызыға қабылдайды.

 

Күтілетін нәтиже:

Түсінеді:үй жануарларының пайдасын,төрт түлік малдың қалай аталуын

біледі.

Қолданады:төрт  түлік  малды күтіп- баптауды игерді..

Жасайды: не қалай дыбыстайды, олардың қимылдарын көрсете білуді.

Просмотров: 400


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст