АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Білім беру саласы: «Шығармашылық». Бөлімі «Жапсыру» Тақырыбы: «Желкенді қайық» Ашық сабақ

15.02.2017

 Ұйымдастырылған оқу

іс-әрекетінің технологиялық картасы

«Ересек» тобы 

«27.01»   2017ж

Білім беру саласы: «Шығармашылық».

Бөлімі «Жапсыру»

Тақырыбы: «Желкенді қайық»

Мақсаты: Балаларды суда жүзетін

көлік түрлерімен таныстыру; түрлі геомтериялық пішіндерден зат құрап жапсыруға

үйрету, балалардың ой өрісін кеңейту, адамгершілікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: түсті қағаз, қайшы, желім,

сулық.

Сөздік жұмыс:  желкенді қайық.

Билингвальный компонент: қайық- лодка,

желкенді қайық-парусная лодка.

 

Оқу іс-әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің

іс - әрекеті

 

 

Балалардың

іс - әрекеті

Мотивациялық- қозғаушылық

 

 

 

 

 

 

 

Біздер қазақ баласы,

Сәлем-сөздің анасы.

Саламатсыздар ма, апайлар?! Здраствуйте!

Шаттық шеңбері

Армысың асыл аспан!

Армысың асыл жерім!

Армысың асыл досым!

Міне менің қолым,

Жылуыма жылу қос.     

 

Апайлармен амандасады.

Балалар шаттық шеңберін құрады.

 

 

 

 

Ұйымдастыру шылық –ізденістік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ болғалы

тұр.

Сендер саяхатқа шыққыларғың келе ме? Ендеше

саяхатқа баруға жиналайық.

Су жағалау бекетіне серуендеп

қайтайық. ( унтаспадан түрлі үндер,құстар үні, желдің гуілі, су сылдыры

естіледі.) 

Табиғатымыз қандай тамаша!

Күніміз жарқырап тұр, таза ауа

құстардың әсем үні естіледі, судың

сылдырлаған даусы естіледі. 

-Міне, су жағалауына келдік! 

Жағалауда су құтқару қызметкері жүр

екен  амандасайық. 

Тәрбиеші:-Сәлеметсізбе! 

Су құтқару қызметкері:-Сәлеметсіңдерме! 

-Бұл жерде не істеп жүрсіңдер балалар?                                            Тәрбиеші:Біз

су жағалауынан қайықты көргіміз келеді. 

Су құтқару қызметкері: Су жағалауында қайықты

көрсетеді

Міне біздің қайық.Ол қандай қайық деп

аталатыны білесіңдер ме?

 Балалар мынау не?

Ол қайда жүреді?(сұрақ-жауап)

Дұрыс айтасыңдар ,балалар.

Мынау –қайық.  Ескектің күшімен қозғалысқа келетін суда

жүзуге арналған шағын қатынас құралы.Ал мына қайық қалай аталатыны білесіңдер

ме?

 Мына қайық  желкенді қайық деп аталады. Қайықтың желкені

болады, қатты жел болғанда немесе су қатты толқығанда өте қажет. Мына қайықтың

түрі  спортпен шұғылданған кезде қолданады.  Ал, мынау қалай аталады екен? Мынау кеме-

кеме суда не астында жүзе алатын жүк немесе жолаушылар тасуға арналған су

көлігі.

Қайықты капитан басқарады,қасындағы

көмекшілерін теңізшілер деп атайды.

Су құтқарушысы.

-Балалар, табиғат аясында адамдар өздерін

қалай ұстау керек? 

Дұрыс айтасыңдар балалар, табиғатты аялау

керек , ластамау керек екен.

-Сізге көп рахмет,сау болыңыз.

-Балалар, бойымызды сергітіп алайық. 

Сергіту сәті.                                                           

Біз енді тобымызға қайтайық 

-Балалар, біз су жағалауында нені көрдік? (топқа келеді).

Билингвальды компонент:

қайық-лодка,  теңіз-море, желкенді

қайық-парусная лодка, кеме-корабль. Ендеше бүгін желкенді

қайықты жапсыруды өтеміз.   Суретке мұқият қарайықшы, қайығымыз неден

құралған екен: (қандай геометриялық фигуралардан құралған екен?)   Ұшбұрыштың түсі қандай? Ал мынау қандай фигура?

Тіктөртбұрыштың  түсі қандай екен? Ал мынау қандай фигура

екен?оның түсі қандай екен?

Оның түсі қандай екен?

Жақсы, ендеше                                        алдымен мына

сызбанұсқа бойынша қағаздан қайықтың бөліктерін кесіп дайындап алайық.  Желімді,қайшыны дұрыс пайдаланамыз,

бір-бірімізге кедергі болмаймыз.

Ойын:  Дидактикалықойын:  «Көліктерді құрастыр».    Ойынның шарты: Балалар әртүрлі көлік

түрлерін құрастырып, ажыратып, қай көлік түріне жататындығы туралы айтып өту

қажет.                     

 Ретімен  үлгі қағазға  жапсыруды жалғастырайық.                      Жұмысымызды таза, әдемі жапсыруға

тырысайық. Балалардың 

жұмыстарын қарап, кейбір балаларға көмек көрсету.

 

 

Иә.

 

 

 

Балалар табиғатты тамашалайды.

 

 

 

 

Иә.

 

 

 

Сәлеметсіз бе?

 

 

 

 

 

Балалар қайықты қызықтайды.

Желкенді қайық.

 

-Қайық.

Ол суда жүреді.

 

 

 

 

Желкенді қайық.

 

 

 

 

 

 

 

 

Кеме .

 

 

 

 

 

 

 

Табиғатты аялау керек.

 

 

 

 

 

Балалар су құтқарушымн қоштасды.

Сергіту сәтін орындайды қимылмен.

Қайықты көрдік.

Қайталап айтады.

 

 

 

 

Геометриялық фигуралардан.

 

Ұшбұрыш.

Сары.

Тіктөртбұрыш .

 

Қызыл .

 

Трапеция.

Қоңыр .

 

Балалар нұсқа бойынша бөліктерді кесіп алады.

 

 

 

 

Ойынға қызыға

қатысады.

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыстарын таза, әдемі орындауға тырысады.

Рефлексивтік-түзетушілік.

Балалардың жұмысын талдайды,

мадақтайды ,бағалайды.

Жұмыстарымызды қонақтарға көрсетейік.

Қоштасайық.сау болыңыздар, до свидание.

Балалар жұмыстарын салыстырады.

 

 

Қонақтармен қоштасады.

Күтілетін нәтиже:

Жасайды: Суда жүретін

көліктердің ерекшелігін және қайықтардың түрлері жайында.

Түсінеді : Үлгілерді

талдау жасауды және желкенді қайықтың құрылымы мен оның пайдасы туралы

түсініктерді.

Қолданады: Қағаздан желкенді қайықтар жапсыра  алуды және оны өздері әшекейлеуді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 2993

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст