АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бөлімі: Жапсыру Тақырыбы: Ұшақтар шеруі.

07.04.2017

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

«Ересек» тобы 

«07.04.»  2017ж

 

Білім беру саласы:  Шығармашылық.

  Бөлімі: Жапсыру

Тақырыбы:

Ұшақтар шеруі.

Мақсаты:

Балаларға ұшақтар шеруі туралы түсінік беру, жіңішке қиықтарды қиюға үйрету,

қуанышты көңіл күй қалыптастыра отырып есте сақтау қабілетін дамыту; Отанын

елін сүюге тәрбиелеу.

Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал- жабдықтар: қайшы, желім, 

үлестірмелі материалдар, бүктеме.

Алдын ала орындалатын жұмыс: әуе көліктері туралы әңгімелеу, «Ұшақтар» қимылды ойынын

ойнату.

Сөздік жұмыс: ұшақтар шеруі, шеру, достық шеруі

Билингвальды компонент: ұшақ-самолет, шеру-парад,

мерекелік шеру-праздничный парад, достық шеруі-парад дружбы.

 

Жұмыс кезеңі

Тәрбиеші іс-әрекеті

Балалар іс-әрекеті

Мативациялық-

қозғаушылық

Ойын жағдаяты

Топқа ұшақ ойыншықты әкеліп, тақпақ оқу:

Құстар қайда ұшады?

Биікте, биікте.

Ұшақ қайда ұшады?

Алысқа, алысқа.

Жұлдыз қайда жарқырайды?

Үстінде, астында.

Біздің батыл ұшқыштар

Алдында, алдында.

-Балалар

аспанда не бар?

-Балалар ұшақты кім ұшырады?

 

 

Қызығушылық көрсетеді, тақпақты тыңдайды.

 

 

Ойланады, жауап береді.

-аспанда күн бар, құстар, ұшақтар ұшады, аспанда бұлт

болады.

-Ұшқыш.

Ұйымдастырушы-лық - ізденістік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексиялық- түзетушілік

 

Ұшақпен саяхатқа шығуды ұсыну.

-Ұшу үшін ұшақ керек, ұшақ жасайық, біз оны аспанға

жібереміз.

Билингвальды компонент: ұшақ-самолет, шеру-парад,

мерекелік шеру-праздничный парад, достық шеруі-парад дружбы.

Сергіту сәті

«Ұшақ» ойынын ойнату.

-Енді орнымызға ұшып келдік.

Үлестірмелі материалға назарларын аудару.

-Бұл қандай пішіндер?

Жұмысты жасау ретін түсіндіру, қию үлгісін көрсету.

Ұшақты қалай жабыстыруды айту.

Төртбұрыштың шетін қайырып, ұшақтың денесін жасаймыз,

қанаты да дәл солай жасалады.

-Ұшақтарды құрастырып, жабыстырамыз. Иллюминаторы үшін

дайын жапсырмаларды қолданамыз, Күн мен бұлттың суретін саламыз.

-Балалар, қайшымен жұмыс істеу қауіпсіздік техникасын

кім айтып береді?

Жауаптарды толықтыру.

Жұмысқа кірісуге ұсыныс жасау.

Балалармен жеке жұмыс жүргізу.

Балаларды мадақтау.

«Ұшқыштар» ойынын ұйымдастыру.

Қызығушылық танытады.

Әуенге балалар ұшақтың қимыл-қозғалыстарын келтіреді,

ұшақты оталдырады, топты айналып ұшады, отырады.

Үлестірмелі материалды қарастырады, сұрақтарға жауап

береді, тіктөртбұрыш, дөңгелек.

 

Балалар сөздерді қайталайды

 

 

 

 

Балалардың жауаптары.

Жұмысқа кіріседі, дайын ұшаққа иллюминаторларын (дайын

жапсырмаларды) жабыстырады, қылқалам мен бояу алып (сары және көк), Күн мен

бұлттың суретін салады.

Жұмыстарды қарап, бір-біріне пікірлерін айтады.

Ойын ойнайды.

Күтілетін

нәтиже:

жасайды:

ұшақ бөлшектерін қиып,

жапсырады.

түсінеді: ұшақтың әуе көлігі екендігін, иллюминатор ұшақтың

терезесі екендігін.

қолданады : ұшақ

жасауда оқу іс-әрекеті барысында алынған дағдыларды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 1496


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст