АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бөлімі:Жаратылыстану Тақырыбы: Еліміздің рәміздері

13.04.2017

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы

«Ересек» тобы  13.04.2017ж

Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі:Жаратылыстану

Тақырыбы: Еліміздің рәміздері.

Мақсаты:Еліміздің рәміздері туралы білімдерін толықтыру.Әр

рәміздің мән-мағынасын түсіндіру арқылы зейіндерін дамыту.Өзелінің тарихын

білуге деген қызығушылықтарын тудыру, отансүйгіштікке       тәрбиелеу.

Қолданылатын

көрнекі құралдар мен жабдықтар: демонстрациялық

материалдар.

Сөздік жұмыс: рәміздер.

Билингвальды компонент: мемлекеттік елтаңба -государственный герб, мемлекеттік гимн

-государственный гимн, мемлекеттік ту -государственный флаг, мемлекеттік

рәміздер -государсвенные символы.

 

Оқу іс-әрекетініңкезеңдері

Педагогтіңіс-әрекеті

Балалардыңіс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

«Табиғатқұбылыстары» ойыны.Шарты: табиғатқұбылыстарынкезек-кезекатау.Әрқұбылыстыатағанкездетәрбиешіалдын

ала көрсетіпқимылдарынкелтіру.

«Жаңбыр»

дегендесаусақтарыменүстелүстінтықылдатады. «Жел»

дегендеқолдарынжоғарысозыпшайқалады..

Ұйымдастырушы-лық-ізденістік

Билингвальды компонент: мемлекеттікелтаңба-государственный

герб, мемлекеттік гимн-государственный гимн, мемлекеттік ту-государственный

флаг, мемлекеттікрәміздер-государственные символы

Рәміздертуралытүсіндіру.

-ҚазақстанРеспубликасыныңМемлекеттікТуыкөгілдіртүсті.

МемлекеттікТудағыкөгілдіртүсҚазақстанхалқыныңжекемемлекетболуғаұмтылғанниет-тілегініңтазалығын,

асқақтығын

көрсетеді.

Нұрғамалынған алтын күнтыныштық пен байлықтыбейнелейді.

Қанатынжайғанқыранқұс-билік, айбындылықбейнесі.

-Елтаңба-ҚазақстанРеспубликасыныңнегізгімемлекеттікрәміздерініңбірі.

Ел-

Таңбаныңнегізібөлігі-шаңырақ.

Шаңырақ-мемлекеттіңтүп-негізі-отбасыныңбейнесі.

Қанаттытұлпар-ұшқырарманның,талмасталаптың,асылмұраттың,

жақсылыққақұштарлықтыңкөрінісі.

Қанаттытұлпаруақыт

пен кеңістіктібіріктіреді. Біршаңырақастында

тату-тәттіөмірсүретінҚазақстанхалқыныңөсіп-өркендеуін,руханибайлығынпашетеді.

Бес бұрыштыжұлдызелтаңбаныңтәжііспетті. Әрбірадамғажолнұсқайтынжарықжұлдызы

бар.Еліміздіңгимні-«МеніңҚазақстаным» әні.

Демонстрациялықматериалдарыменжұмыс.

-ТұңғышПрезидентімізкім?

ОларөздерініңқайелденекенінбілдіруүшінмемлекеттікТуыніледі.

Әртүрліспорттықжарыстарда, олимпиадалардаспортшыларөзелініңтуыменшығады.

Барлықелдердебіздіңелшілігіміз бар. Солелшіліктердіңтөбесіне ҚР Туыілінеді.

Спортшыларжеңіскежеткендесолелдіңтуыжелбіреп, әнұраныорындалады.

 

АлдыменбалаларЕлтаңбасуретінен

не көріптұрғандарынайтады.

Педагогтіңсөзінмұқияттыңдайды.

Түсінбегендерінсұрайды

-ТұңғышПрезидентіміз-Н.Ә.Назарбаев.

-Рәміздердібарлықжергеілугеболмайды.

Мемлекеттікмаңызы бар жерлердеғанаілінеді.

БалаларқайжерлердеҚазақ-

стан

Туыныңілініптұрғанынкөргендерінайтады.

-ЖандарбекМәлібеков,

Шота Уәлиханов.

-ЖұмекенНәжімеденов,

Нұр-

сұлтан

Назарбаев, ШәмшіҚалдаяқов.

-ШәкенНиязбеков.

БізОтандысүйеміз

(қолдарынжоғарыкөтеріп, екіжағынажаяды).

Көгілдір

ту иеміз (солқолментудыкөрсетеді).

иықтарынақояды).

Балалардәптердегітапсырмалардыорындайды.

 

Рефлексиялық-түзетушілік

Сұрақ-жауапәдісіарқылыеліміздіңрәміздерітуралыалғанбілімдеріпысықтау.

Туымыздың түсі қандай?

Бүгінгі  сабақ

сендерге ұнадыма?

 

Балалар

еліміздің рәміздерітуралыәңгімелейді.

Көк

Иә ұнады

 

Күтілетіннәтиже:

орындайды:

еліміздіңрәміздеріңқұрметтейді; 

мақтаныштұтады;

түсінеді:

елтаңбадаберілгенбейнелердіңқандаймағынаберетінін; әнұранныңәрсөзініңмағынасын;

олардықайжердеілінетінін;

қолданады: өзелі, Отаны,

туғанжерітуралыбілетінінпрактикалықжұмыстардыорындауда, сұраққажауап беру

кезінде.

 

Просмотров: 364


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст