Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
«Ересек» тобы 13.04.2017ж
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі:Жаратылыстану
Тақырыбы: Еліміздің рәміздері.
Мақсаты:Еліміздің рәміздері туралы білімдерін толықтыру.Әр
рәміздің мән-мағынасын түсіндіру арқылы зейіндерін дамыту.Өзелінің тарихын
білуге деген қызығушылықтарын тудыру, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Қолданылатын
көрнекі құралдар мен жабдықтар: демонстрациялық
материалдар.
Сөздік жұмыс: рәміздер.
Билингвальды компонент: мемлекеттік елтаңба -государственный герб, мемлекеттік гимн
-государственный гимн, мемлекеттік ту -государственный флаг, мемлекеттік
рәміздер -государсвенные символы.
Оқу іс-әрекетініңкезеңдері |
Педагогтіңіс-әрекеті |
Балалардыңіс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
«Табиғатқұбылыстары» ойыны.Шарты: табиғатқұбылыстарынкезек-кезекатау.Әрқұбылыстыатағанкездетәрбиешіалдын ала көрсетіпқимылдарынкелтіру. |
«Жаңбыр» дегендесаусақтарыменүстелүстінтықылдатады. «Жел» дегендеқолдарынжоғарысозыпшайқалады.. |
Ұйымдастырушы-лық-ізденістік |
Билингвальды компонент: мемлекеттікелтаңба-государственный герб, мемлекеттік гимн-государственный гимн, мемлекеттік ту-государственный флаг, мемлекеттікрәміздер-государственные символы Рәміздертуралытүсіндіру. -ҚазақстанРеспубликасыныңМемлекеттікТуыкөгілдіртүсті. МемлекеттікТудағыкөгілдіртүсҚазақстанхалқыныңжекемемлекетболуғаұмтылғанниет-тілегініңтазалығын, асқақтығын көрсетеді. Нұрғамалынған алтын күнтыныштық пен байлықтыбейнелейді. Қанатынжайғанқыранқұс-билік, айбындылықбейнесі. -Елтаңба-ҚазақстанРеспубликасыныңнегізгімемлекеттікрәміздерініңбірі. Ел- Таңбаныңнегізібөлігі-шаңырақ. Шаңырақ-мемлекеттіңтүп-негізі-отбасыныңбейнесі. Қанаттытұлпар-ұшқырарманның,талмасталаптың,асылмұраттың, жақсылыққақұштарлықтыңкөрінісі. Қанаттытұлпаруақыт пен кеңістіктібіріктіреді. Біршаңырақастында тату-тәттіөмірсүретінҚазақстанхалқыныңөсіп-өркендеуін,руханибайлығынпашетеді. Бес бұрыштыжұлдызелтаңбаныңтәжііспетті. Әрбірадамғажолнұсқайтынжарықжұлдызы бар.Еліміздіңгимні-«МеніңҚазақстаным» әні. Демонстрациялықматериалдарыменжұмыс. -ТұңғышПрезидентімізкім? ОларөздерініңқайелденекенінбілдіруүшінмемлекеттікТуыніледі. Әртүрліспорттықжарыстарда, олимпиадалардаспортшыларөзелініңтуыменшығады. Барлықелдердебіздіңелшілігіміз бар. Солелшіліктердіңтөбесіне ҚР Туыілінеді. Спортшыларжеңіскежеткендесолелдіңтуыжелбіреп, әнұраныорындалады.
|
АлдыменбалаларЕлтаңбасуретінен не көріптұрғандарынайтады. Педагогтіңсөзінмұқияттыңдайды. Түсінбегендерінсұрайды -ТұңғышПрезидентіміз-Н.Ә.Назарбаев. -Рәміздердібарлықжергеілугеболмайды. Мемлекеттікмаңызы бар жерлердеғанаілінеді. БалаларқайжерлердеҚазақ- стан Туыныңілініптұрғанынкөргендерінайтады. -ЖандарбекМәлібеков, Шота Уәлиханов. -ЖұмекенНәжімеденов, Нұр- сұлтан Назарбаев, ШәмшіҚалдаяқов. -ШәкенНиязбеков.
БізОтандысүйеміз (қолдарынжоғарыкөтеріп, екіжағынажаяды). Көгілдір ту иеміз (солқолментудыкөрсетеді). иықтарынақояды). Балалардәптердегітапсырмалардыорындайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Сұрақ-жауапәдісіарқылыеліміздіңрәміздерітуралыалғанбілімдеріпысықтау. Туымыздың түсі қандай? Бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма?
|
Балалар еліміздің рәміздерітуралыәңгімелейді. Көк Иә ұнады |
Күтілетіннәтиже:
орындайды:
еліміздіңрәміздеріңқұрметтейді;
мақтаныштұтады;
түсінеді:
елтаңбадаберілгенбейнелердіңқандаймағынаберетінін; әнұранныңәрсөзініңмағынасын;
олардықайжердеілінетінін;
қолданады: өзелі, Отаны,
туғанжерітуралыбілетінінпрактикалықжұмыстардыорындауда, сұраққажауап беру
кезінде.