АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Спорттық ойын бағдарламасы «Теңізге сеуен»

26.06.2017

                                 Спорттық ойын бағдарламасы

«Теңізге сеуен»

Залда

балаларды шапокляк қарсы алады.

Шапокляк:Сәләматсыңдар

ма, балалар!

Сүйкімді

де сүйікті балалар, қыздар және ұлдар. Сендер білесіңдер ме, қалай айтушы еді,

дыбыс шығаратын, анау ызыңдайтын зырдауығы бар.

(балалар

« карлсон» деп айқайлайды). Иә, иә. Иә сол зырылдауық яғни карлсон. Онымен

бірдеңе болып жүр, ана жақта бірдеңе құрап жүр. Сенбесеңдер жүріңдер, көрейік.

Музыка

ойнайды. Карлсон балаларды байқамайды, өлең айтып отырып, кемені құрастырып

отырады.

Шапокляк

карлсонға көңіл аударады.

Эй,

карлсон сен не істеп отырсың?

Карлсон:

О

, балалар сәлеметсіңдер ме? Шапокляк көрмей тұрсыңба , мен кеме құрастырып

отырмын.

Шапокляк:

Енді

сенің кемең жүзеді ма?

Карлсон :

Әрине,

жүзеді.

Шапокляк :

Сонда

сенің кемең сусыз қалай жүзеді, құмда жүзе ме, асфальтта жүзе ме?

Карлсон :

Василек

гүлдегенде, қоңыраугүл шайқалғанда , шағалалар айғайлағанда , сонда менің кемем

мұхит пен теңізден жүзіп өтеді.

Шапокляк :

Саған не болды, қайдағы қоңыраугүл, қайдағы теңіз.

Карлсон:

бұл желкен, штурвалды айналдыру қалды, әйтпесе штурвалсыз ешқайда жүзе

алмаймыз.

Тағы

да бірдеңе жетіспейді.

Шапокляк

: мен саған не жетпейтінін білемін.

Карлсон:

бәрі де түсінікті.кеме бар, бірақ мотрос жоқ. Мен команданы жинаймын, барлық

аңдарды шақырамын, кегруды да. Сонымен балалар, мен бәріңді , командама

шақырамын, келісесіңдер ме?

Шапокляк:

неге сонша қозғалып кеттің.

Карлсон

: мен қазір нағыз капитан боламын.(кетіп қалады капитан болып киініп шығады).

Шапокляк(

балаларға көңіл аударады).мен сендерше шын айттым, карлсонға бірдеңе болған.Эй,

карлсон бізде кенгуру жоқ, ке меге карйды, иә бұл кеме. О  Ал , балалар, сендер айтыңдаршы маған тағы

немен жүзуге болады, а?

(балалар

атайды; кеме, қайық, параход, теплоход,т.б).

Жақсы

, ал сендер акуладан қорқасыңдар ма(балалар, жоқ деп жауап береді,егер сендерге

үлкен кит келсе ,сендер қорқасыңдар ма(жоқ). Ал қандай балықтың түрлерін

білесіңдер?

(балалар

балықтың түрлерін атайды, карлсон келгеннен кейін , ол телняшкада, басында

капитан фурашкасы бар.)

Карлсон: мен

теңіз бен  аралдан өтуге дайынмын.

Шапокляк

: Ой, балалар ,мен ештеңе түсінбедім, мынау не дептүр өзі.

Карлсон:

сіз недеп тұрсыз, өзі сіз бұл жерде не үшін тұрсыз өзі.

Шапокляк:

Ал, не істеу керек? Мен енді..

Карлсон:

Сөзді қойыңыз, енді сіз біздің кемеде юнга боласыз.

(шапоклякқа

юнганың киімдерін кигізеді).

Карлсон

: Енді міне, юнга болдың, шапокляк , ал енді желкенді көтер, алға !

Шапокляк

: Құп, пропеллер, ой, яғни капитан.

Карлсон: Ал

енді біздің теңізгесаяхатымыз көңілсіз болмас үшін , барлықтарыңды көңілді

ойынға шақырамыз.

Ойын: «Егер  көңілді өмір сүрсек»

(барлығы

ойнайды, осы кеде көмекшілер бөтелкелерді лақтырады)

Карлсон

: біздің серуен жалғасады, бізде бәрі жақсы, (бізде бәрі ойдағыдай, біздің

кеменің аты жоқ екен.(осы кезде шапокляк екі бөтелкені көріп қояды)

Шапокляк :

Ой, ой, қараңдар, бұл не (бөтелкені көрсетеді) ешкім қозғалмаңдар,мен жаман зат

көріп тұрмын, не істейміз капитан?

Карлсон

: Шошыма, бұл жәй бөтелкеғой, бұрын біреу жоғалып кетсе, бос бөтелкеге хат

жазып, теңізге тастаған, оны біреу тауып алып, ішіндегісін оқып бір бірін солай

тауып алған екен.

Шапокляк :

О, ендеше бұл бөтелкеде менімен біреу танысқысы келгенгой, қолтырауын сияқты,

ия.

Карлсон :

білмейтін затымды білмеймін. Мүмкін балалар бұл бөтелкеде біздің кеменің аты

жазылып тұрған шығар. Шапокляк ,төмен түсіп, бөтелкені көтер .

Шапокляк

: не, қайдан түсейін, түсінбедім.

Карлсон

: Юнга шапокляк , мен саған ғана түсіндіремін. Яғни , кемеде басқыш бар,

түсіктіме. Сол басқышпен түсіп, бөтелкені көтеріп ал, түсінікті ме?

Шапокляк :

қазір бәрі дайын болады. (шапокляк бөтелкені алады).

Әрі

қарай бұнымен не істеу керек?

Карлсон :

 Юнга шапокляк , қазір біз команданың

жылдамдығын тексереміз.Әр команда бөтелкеге дейін жүгіреді,оны алып келесі

ойыншыға береді, ол жүгіріп, бөтелкені орнына қояды. Сосын барлық команда

бөтелкені алып, ашып ішіндегі қағазды алады фрегата деген жазумен.

1 эстафета. «

жібергенді алып кел».

Шапокляк

: Міне мыналар бірінші тапсырманы орындады.(бірінші келген команданы

көрсетеді).

Карлсон:

Қане, бұл қағазда не жазылған екен. (бірінші аяқтаған команда шапокляктың

көмегімен оқиды).

Шапокляк

: мұнда «жеңіс» деп жазылып тұр.

Карлсон :

Алақай, біздің кеме «жеңіс» деп аталады.Юнга шапокляк ,кеменің атын жазып қой.

Шапокляк :  Енді әрі қарай не .

Карлсон :

әрі қарай арқан тартысамыз.ол үшін юнга шапокляк , арқан дайындау керек, ал

сендер балалар екі командаға бөлініп арқанның екі жағынан ұстаңдар. Команда

дайын, шапокляк , ал, арқан қайда? (шапокляк жұқа ақ жіпті ұстайды).

Шапокляк :

Пропеллер, көзіңді сүрт, бұл не , бау ма..

Карлсон:

Егер де дұрыстап қарасаң, бұл шынымен де бау, кішкене жуанырақ мықты бірдеңе

әкел тезірек.(шапокляк арқанды алып келеді).

2 эстафета. «Арқан

тартыс»

Шапокляк :

Құрметті, пропеллер, тьфу сен, капитан-бұл команда жеңді, оларға якорь беруге

рұқсат етіңіз.

Карлсон

: Рұқсат, достар, біз арқанды тартқанша, теңізде толқын көтерілді.качка

басталды.

Шапокляк

: Тачка! Қандай тачка?

Карлсон :

Тачка емес, качка.

3 эстафета «құтқару

шеңберін бер»

Шапокляк

якорды жеңген командаға ұсынады.

4 эстафета « балық

аулау».

Сендердің

тапсырмаларың қармақты алып, шелекке қарай жүгіресіңдер , онда балықтар бар.

Оны аулау керек.аулаған балықтарды табаққа жинайсыңдар,түсінікті ме,

дайынсыңдар ма, бастаймыз.

Шапокляк :

10 окунь, 5 щортан, 3 сома, 2 галош және бәтеңке.бірінші аяқтаған командаға

шапокляк якорь ұсынады.

Карлсон :

керемет, енді бірақбіздің кеме орнында тұр, өйткені теңізде штиль.

Шапокляк

: Калсонжан, құдай үшін, маған айтшы тағы сен не болды..

Карлсон :

мен штиль дедім, бұл яғни бізідің теңізде жел жоқ, біздің желкендер жайлап

қалды, енді не істейміз, бізге жел керек, үйге жету үшін.

Шапокляк :

Ештеңе етпейді, капитан. Бізге балалар көмектеседі. Ол үшін барлығымыз қаттырақ

үрлеуіміз керек. (балалар үрлейді)

Карлсон

: Міне, жел , мені ұшырып әкете жаздады.ал енді алға.

Шапокляк :

ал , енді « пяточки-носочек» биін билейік.

Ойын –би. «пяточка-

носочек»

Карлсон :

юнга капитан, қай команда жеңгенін білетін уақыт келді.

Шапокляк :

Ал қазір қай команда қанша якорь жинағанын санаймыз.

Медальмен

марапаттайды.

Карлсон :

Ал, біздің  кеме жағаға жақындағанша ,

біз билейік.

«көңілді

би». Дискотека.

Карлсон

: Міне, біздің теңізге серуеніміз осымен аяқталды.

Шапокляк :

Біз сендерге көтеріңкі көңіл күй, керемет достар, пропеллер сияқты, ой, яғни

капитан карлсон сияқты.

Карлсон

:көбірек білім,, білімсіз кемені жүргізе алмайсыңдар, машинаны да, пойызды да,

ұшақты да.

Шапокляк :

Енді бәрін кешіреміз.

Карлсон :

Барлықтарыңа , достарымызға біз сау болыңдар дейміз!

 

 

 

Просмотров: 334


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст