ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға 29.04.-3.05.2019ж
«Алтын дән»б\б.«Жұлдыз» сәби тобы.
Өтпелі тақырып: «Біз еңбекқор баламыз» қайталау
Күн тәртібі |
Уақы ты |
Дүйсенбі Сурет салу Тіл дамыту Үйірме 16.00 |
Сейсенбі Математика Мүсіндеу Дене шынықтыру |
|
Бейсенбі Жаратылыстану Дене шынықтыру |
Жұма Ән сабағы Дене шынықтыру |
||
|
||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесіу Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (5 мин). |
7.45-8.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: отбасы дәстүрлер туралы жеке әңгімелесу, қарым қатынас және көтеріңкі көңіл күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату |
||||||
Фотосуреттер қарастыру«Менің балабақшам»Фотосуретте бейнеленген достарын атау |
Үстел үсті ойыны-пазыл: «Үйшік құрастыр» |
|
Үстел үсті,саусақ және т.б ойындар. |
Сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру, үстел үсті театры және т.б |
||||
Жаттығулар кешені Ойын жаттығу (мысалы: Слдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің маңдайың) |
||||||||
Таңғы ас |
9.00 9.30 |
|
||||||
Ойындар ,ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық |
9.30 |
Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру |
||||||
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу.сурет құрастыру Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Әңгімелесу "Менің досым" Мақсаты: Баланың сөздік қорын молайту.
|
|
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу. Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын.: "Атын атап бер" Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. |
||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
9.30 9.35
09.55-10.10
10.20-10.35 |
1.Сурет салу Тақырыбы: Сөредегі нандар Мақсаты:Түрлі пішіндегі нандардың суретін салуды үйрету Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 2.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Нанды қастерлейік Мақсаты:Нан туралы түсініктерін кеңейту, шапшаң сөйлеу қарқынын сақтауға (жаңылтпаш), сөздерді септелуіне қарай байланыстыруға үйрету, тақырыпқа сәйкес шағын тақпақ жаттату. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын
3.Үйірме |
1.ҚМҰҚ Тақырыбы: Заттарды қосу, бөлу Мақсаты: Жеке заттардан топ құрастыруды және топты заттарға бөлуді үйрету Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 2.Мүсіндеу Тақырыбы:Анаға сыйлық.Мақсаты: Алақанға салып тік және дөңгелек етіп есуді, моншақтың мүсінін жасауды үйрету Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 3.ДенешынықтыруТақырыбы: Допты жоғары лақтыру. Мақсаты:Өз бетінше сапқа тұру және тізені жоғары көтеріп жүру. Допты педагогтан 1-1,5 м аралыққа лақтыру. |
|
1.Жаратылыстану Тақырыбы: : Көгалды бақылау Мақсаты:Өсіп шыққан жасыл шөпті бақылау, оны сипап ұстау, өгей шөп, бақ-баққа және т.б., гүлдерді жұлуға, аяқтарымен таптауға болмайтынын, нанның өсімдіктен өсіп шыққан бидайдан жасалатынын түсіндіру.Сабақтың барысы:1.шаттық шеңбер2.суретпен жұмыс3.сұрақ жауап 4.дид.ойын 2. Денешынықтыру Тақырыбы: Валейбол Мақсаты:Өз бетінше сапқа тұру және тізені жоғары көтеріп жүру. 15-20 см биіктен секіру. Үлкен допты екі қолмен арқаннан, тордан асыра лақтыру. |
1.Ән сабағы Мжд
2. Денешынықтыру Тақырыбы: баскетбол Мақсаты:Өз бетінше сапқа тұру және тізені жоғары көтеріп жүру. Үлкен допты екі қолмен арқаннан, тордан асыра лақтыру.
|
||
Серуен: |
9.50-11.30 |
Ауа-райын бақылау. |
||||||
Түскі ас |
11.50-12.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі |
||||||
«Тәтті ұйқы» |
12.30-15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату |
||||||
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||
Ойындар,дербес әрекет
|
16.00-16.20
|
Үйірме жұмысы |
Ойыншықтар туралы әңгімелесу. Ойыншық суретін құрастыру Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
|
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу. Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Өз бетінше ойнау |
||
Серуен |
16.40-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Біздің балабақшамыз», «Біздің топ»
|
||||||
Балалардың үйге қайтуы |
18.45-19.00 |
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. |
Ата-аналармен әңгіме жүргізу |
|
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. |
Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан сурау. |
||