ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға(01.04-05.04.сәуір 2019ж.)
Алтын дән б/б «Ботақан» орта тобы Өтпелі тақырып: «Біз еңбекқор баламыз»
Күн тәртібі |
Уа қы ты |
Дүйсенбі 01.04.2019 1Көркем әдеб 2 Ән сабағы 3Жаратылыс тану |
Сейсенбі 02.04.2019 1ҚМҰҚ 2Денешынықтыру 3 жапсыру |
Сәрсенбі 03.04.2019 1Тіл дамыту 2Сурет салу
|
Бейсенбі 04.04.2019 1Денешынықтыру 2Қоршаған орта |
Жұма 05.04.2019 1Денешынық тыру 2Орыс тілі |
||||
|
||||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика(10м) |
7.45-8.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: |
||||||||
№17 қайсысы ұнайды? |
№ 18 біздің көңіл күйіміз |
№19 мамандықтың бәрі жақсы |
№20 не артық? |
№21 сандық |
||||||
Жаттығулар кешені |
||||||||||
Таңғы ас |
9.00 9.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
9.30 9.55
10-05 10-30
10-40 11-05
|
Көркем әдебиет «Кішкентай бағбан» Гүл туралы өлең оқу. Өлеңнің ұйқасын, ырғағын бере білуге үйрету 1 шаттық шеңбері№22 2.ұйымдаст.кез 3.кіріспе әңгіме 4.сұрақ жауап 5 полев.ком 6 жұмбақ 7сергіту№58 8 тақпақ айту 9 ойын не қажет? 10 ұжымдық жұмыс 11 қортынды 12бағалау
Ән сабағы
Жаратылыс тану Орманда, бақшада, далада өсетін өсімдіктер туралы ұғымдарын қалыптастыру. Табиғат бұрышындағы тірі нысандар мен өсімдіктерге күтім жасау дағдыларын жетілдіру
1 ұйымдастыру кезеңі 2 жаңа сабақ 3 суретпен жұмыс 4сергіту сәті№58 5 тапсырма 6 ойын 7 қортындылау 8 бағалау 9 мадақтау
|
Математика Заттарды биіктіктері бойынша салыстыру. Геометриялық пішіндерді геометриялық денелерден ажырату біліктерін дамыту
1шаттық.шеңбері №22 2тосын сый 3 ұйымдаст.кез. 4полев.ком 5сұрақ жауап. 6 тапсырма 7сергіту.сәті№58 8тапсырма орын. 9 ойын 10қортынды 11бағалау.
Денешынық. «Екі аяқпен секіріп тұру» Топпен бірқалыпты жүру және жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары және төмен кезектестірілген адыммен өрмелеу. Отыру қалпында допты бастан асыра алысқа лақтыру.
1таңғы сәлем 2 жал.дам.жат 3 шеңбер бойымен жүру,жүгіру 4 гимнастикалық қабырға бойымен жүру 5 ж.д.ж 6 қимылды ойын 7қортынды 8бағалау
Аппликация «Гүлдер әлемі» Гүл бөліктерін қию (бұрыштарды дөңгелету арқылы кесу), олардан әдемі сурет құру. Түсті сезуді,эстетикалық қабылдауды дамыту. Қайшыны дұрыс ұстау, кесу, бөліктерді мұқият жапсыру дағдыларын бекіту.
1 жұмбақ жасыру 2 ұйымдас.кез 3 жаңа сабақ 4полев. Ком 5сергіту№58 6 тапсырманы орындау 7жеке жұм 8 ойын 9 қорыту 10 бағалау |
Тіл дамыту «Мен еңбекқор баламын» тақырыбы бойынша сөздерді меңгеріп, ауызекі сөйлеу тілінде қолдана алуға жетелеу
1 шаттық шеңері№22 2ұйымдастыру кезеңі 3 жаңа сабақ 4 поленгв ком 5 суретпен жұмыс 6 сергіту сәті№58 7 тапсырма 8 қортындылау 9 бағалау
Сурет салу. «Түймедақ гүл» Балалардың сурет салу үшін түстердің жылы реңктерін таңдау дағдыларын қалыптастыру. Үлгі бойынша гүлдердің пішінін, түсін ескере отырып салу.
1 кіріспе әңгіме 2 ұйымдастыру кезеңі 3жаңа сабақ 4 поленгв.ком 5 тапсырма 6 сергіту сәті№58 7 ойын 8 қортынды 9бағалау.
|
Дене шынықт Еденге салынған тақтай бойымен тапсырманы орындай жүру — тақтайдың екі басынан бастап жүріп келе жатып, ортасына келгенде бұрылып кейін жүру. Отыру қалпында допты бастан асыра алысқа лақтыру. Көлбеу тақтай бойымен жоғары қарай еңбектеуде қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіру. 1таңғы сәлем 2 сапқа тұру 3 жалпы. Д.ж 4 ойын 5баяу қарқында жүру және жүгіру 6тепе-теңдік жат 7 негізгі.қимыл.ж 8 қимылды ойын 9қортынды 10бағалау
Қоршаған ортамен танысу «Су мен гүл туралы түсініктерін кеңейту.» Бөлме гүлдерінің өсуі үшін не қажет екендігі, олардың ұрықтану әдістері (тұқым, сабақтары) туралы түсінік беру.
1 Ұйымдастыру кезеңі 2 жаңа сабақ 3 суретпен жұмыс 4 сергіту сітң№58 5 тапсырма 6 ойын 7 қортындылау 8 бағалау 9 мадақтау |
Денешынық Қолдарын беліне ұстап бірқалыпты жүру, жүгіру. Көлбеу тақтай бойымен жоғары қарай еңбектеуде қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіру. Бір шеңберден екінші шеңберге екі аяғымен бірмезгілде екпінмен итеріліп біртіндеп секіру және ақырындап бүгілген аяқпен жерге түсу. 1таңғы жиын 2 сапқа тұру 3 сап бойымен жүру 4 бір қатарға тұру 5ж.д.ж 6тақтаймен жүру ж/е жүгіру 7қимылды ойын 8 тыныс алу.ж 9 қортынды 10бағалау |
||||
Серуенге дайындық |
11.40-12.10 |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен: |
|
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
||||||||
№14 транспортты бақылау |
№15 аспанды бақылау |
№16 ауладағы сиреньді бақылау |
№17ауа райын бақылау |
№19 жаңбырды бақылау |
||||||
Серуеннен оралу |
12-10 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . |
||||||||
Түскі ас |
12.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Ұйқы |
13-00 15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. |
||||||||||
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.00-16.20 |
№8 аңдарды қоректендір |
№9 ненің баласы? |
Үйірме жұмысы
|
Үйірме жұмысы |
№11 жыл атасы |
||||
Серуенге дайындық Серуенге шығу |
17.00
17.10 |
Киіну: серуенге шығу.
Серуенге қызығушылығын ояту.Балалармен тақырыпқа байланысты қосымша әңгіме жүргізу: Қалай ойлайсыңдар, ойын алаңымыз неден жасалынған? (ағаштан, темірден...)
|
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
18.00 |
Ата-аналармен қарым-өатынас |
Психолог берген сауалнамалар толтыру. |
Ата-аналармен сөйлесу: «Балаңыздың жиһазы». |
Психологтың кеңесі. |
Ата-анамен сөйлесу: «Балабақша және бала». |