«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Жалтыр ауылының «Алтын дән» бөбекжайы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Ясли сад «Алтын дән» села Жалтыр при отделе образования по Астраханскому району управления образованя Акмолинской области

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Циклограмма средней казахской группы "Ботақан"

22.02.2019

ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға(18.02-22.02.ақпан 2019ж.)

Алтын дән б/б «Ботақан» орта тобы

Өтпелі тақырып:Бізді қоршаған әлем

Күн тәртібі

Уа қы ты

Дүйсенбі

18.02.2019

1Көркем әдеб

2 Ән сабағы

Сейсенбі

19.02.2019

1ҚМҰҚ

2Денешынықтыру

3 жапсыру

Сәрсенбі

20.02.2019

1Тіл дамыту

2Сурет салу

3құрастыру

 

 

Бейсенбі

21.02.2019

   1Денешынықтыру

2  Экология

Жұма

22.02.2019

1Денешынық

тыру

2Орыс тілі 

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика(10м)

7.45-8.30

 

 

 

 

 

 

 

                                            Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:

№10 қайсысы қайда тіршілік етеді?

№11 табиғат құбылыстарын ажырату

№12 нан дастарханға қайдан келеді?

№13 бұл қай құс?

№15 жалпы атауын ата.

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

9.00 9.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

9.30 9.55

 

 

 

 

10-05

10-30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-40

11-05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көркем әдебиет

«Жаңа үйді кім тұрғызды»

Таныс шығармаларда бағдар жасай білуді, оларды суреттерден танып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру біліктерін бекіту. Электроникаға қатысты жұмбақтар жасыру.

1 шаттық шеңбері№30

2.ұйымдаст.кез

3.кіріспе әңгіме

4.сұрақ жауап

5 полев.ком

6 жұмбақ

7сергіту№48

8 тақпақ айту

9 ойын не қажет?

9 ұжымдық жұмыс

10 қортынды

11бағалау

 

Ән сабағы

 

 

 

 

 

Математика

Куб

Заттарды ұзындығы бойынша салыстыруға жаттықтыру. Геометриялық пішіндердің кеңістікте орналасуын анықтауға үйрету. Кубты шаршымен салыстыра отырып, таныстыру.

 

1шаттық.шеңбері

№30

2тосын сый

3 ұйымдаст.кез.

4полев.ком

5сұрақ жауап.

6 тапсырма

7сергіту.сәті

8тапсырма орын.

9 ойын№1

10қортынды

11бағалау.

 

Денешынық.

Кедергілер»

1. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Еденге салған тақтай бойымен қос аяқпен секіру. Бастапқы қалыпта тұрып, түрлі бағытта қойылған доптарды лақтыру

1таңғы сәлем

2 жал.дам.жат

3 шеңбер бойымен жүру,жүгіру

4  орындық бойымен жүру

5 ж.д.ж

6 қимылды ойын

7қортынды

8бағалау

 

Аппликация

«Шайнек»

Қағаз бетінде бейнелерді құрастыру, одан кейін оларды желімдеу дағдыларды қалыптастыру. Желімді қолдану мен қайшыны ұстау қауіпсіздігін сақтау біліктерін дамыту.

1 жұмбақ жасыру

2 ұйымдас.кез

3 жаңа сабақ

4полев. Ком

5сергіту

6 тапсырманы орындау

7жеке жұм

8 ойын

9 қорыту

10 бағалау

Тіл дамыту

Ғажайып әлем

Балалардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, кейіпкерлердің мінез құлықтарының жағымды, жағымсыз жақтарын айыра білуге үйрету, адамгершілікке,  қайырымдылыққа  тәрбиелеу

 

1Шаттық шеңбері:№30

2ұйымдаст. кезеңі

3ғажайып сәт

4полев.ком

5 негізгі бөлім

6сұрақ жауап

7сергіту сәті

8тапсырма

9 сұрақ жауап

10қортынды

11 бағалау

 

 Сурет салу

«Шаңсорғыш»

Балалардың сурет салу үшін түстердің жылы реңктерін таңдауға қажеттіліктерін қалыптастыру. Элементтер бірізділігін олардың арасындағы арақашықтықтарды сақтауға үйрету

.

1Ұйымдаст.кез

2өткенді қайталау

3 ғажайып сәт

4 жұмбақ

5 полев ком

6 жаңа сабақ

7сергіту сәті

8 тапсырма

9 жеке жұмыс

10қортынды

11бағалау

 

 

Құрастыру

Теледидар»

Шығармашылық қиялдауды дамыту. Көрнекілікке сүйене отырып электроника заттарын жасау. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

 

1.әңгімелесу суретпен жұмыс

2ұйымдастыру кезеңі

3жаңа сабақ

4 поленг.ком

5 тапсырма

6 сергіту сәті

7 жеке жұмыс

8 рефлекс .түзету

9 қортынды

10бағалау

 

 

 

 

 

Дене шынықтыру

Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Бастапқы қалыпта тұрып, түрлі бағытта қойылған доптарды лақтыру. Сапқа тұру барысында бағдар бойынша теңелу; оңға, солға айналу, бұрылыстар жасау.

 

1таңғы сәлем

2 сапқа тұру

3 жалпы. Д.ж

4 ойын

5баяу қарқында жүру және жүгіру

6тепе-теңдік жат

7 негізгі.қимыл.ж

8 қимылды ойын

9қортынды

10бағалау

 

Экология

«Үй жануарлары»

Адамның табиғатқа деген қамқорлық қатынасының маңызы туралы білімдерін қалыптастыру..

 

1.ұйымдаст.кезеңі

2.сұрақ жауап

3.жаңа сабақ

4.жұмбақ жасыру

5сергіту сәті

6 ойын: дұрысын тап

7 қортынды

8 бағалау

Денешынықтыру

Кедергілерден аттап жүру және жүгіру. Сапқа тұру барысында бағдар бойынша теңелу; оңға, солға айналу, бұрылыстар жасау. Қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіріп, қырындап адымдау.

 

 

1таңғы жиын

 2 сапқа тұру

3 сап бойымен жүру

4 бір қатарға тұру

5ж.д.ж

6тақтаймен жүру ж/е жүгіру

7қимылды ойын

8 тыныс алу.ж

9 қортынды

10бағалау

 

Орыс тілі

Серуенге дайындық

11.40-12.10

Киіну: серуенге шығу.

Серуен:

 

Серуенге қызығушылық  туғызу; балалармен әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

№13 күн көзін бақылау

№14 ауа райын бақылау

№15 саябаққа саяхат

№16 қыстың негізгі белгілерін бақылау

№19 қардың қасиетін бақылау

Серуеннен  оралу

12-10

Балалардың  реттілікпен киімдерін  шешуі, дербес ойын әрекеті .

Түскі ас

12.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу .  Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Ұйқы

13-00

15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында  ортопедиялық жол бойымен  жүру.

Білімді кеңейту және мәдени-гигиеналық дағдыларды  орындау.

Бесін  ас

15.30-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Ойындар, дербес әрекет

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

 

 

 

 

16.00-16.20

№3 жыл мезгілдері

№7 не қайда өседі?

Үйірме жұмысы

Өз беттерінше ойын

Үйірме жұмысы

№13 бақалар

 

Серуенге дайындық

Серуенге шығу

17.00

 

17.10

Киіну: серуенге шығу.

 

Серуенге қызығушылығын ояту.Балалармен тақырыпқа байланысты қосымша әңгіме жүргізу: Қалай ойлайсыңдар, ойын алаңымыз неден жасалынған? (ағаштан, темірден...)

 

Балалардың үйге қайтуы

18.00

Ата-аналармен қарым-өатынас

Психолог берген сауалнамалар толтыру.

Ата-аналармен сөйлесу: «Балаңыздың жиһазы».

Психологтың кеңесі.

Ата-анамен сөйлесу: «Балабақша және бала».

                     

              Дайындаған тәрбиеші: Хасенова  Р.Т

Просмотров: 941


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст