АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Циклограмма средней казахской группы "Ботақан"

22.02.2019

ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға(18.02-22.02.ақпан 2019ж.)

Алтын дән б/б «Ботақан» орта тобы

Өтпелі тақырып:Бізді қоршаған әлем

Күн тәртібі

Уа қы ты

Дүйсенбі

18.02.2019

1Көркем әдеб

2 Ән сабағы

Сейсенбі

19.02.2019

1ҚМҰҚ

2Денешынықтыру

3 жапсыру

Сәрсенбі

20.02.2019

1Тіл дамыту

2Сурет салу

3құрастыру

 

 

Бейсенбі

21.02.2019

   1Денешынықтыру

2  Экология

Жұма

22.02.2019

1Денешынық

тыру

2Орыс тілі 

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика(10м)

7.45-8.30

 

 

 

 

 

 

 

                                            Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:

№10 қайсысы қайда тіршілік етеді?

№11 табиғат құбылыстарын ажырату

№12 нан дастарханға қайдан келеді?

№13 бұл қай құс?

№15 жалпы атауын ата.

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

9.00 9.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

9.30 9.55

 

 

 

 

10-05

10-30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-40

11-05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көркем әдебиет

«Жаңа үйді кім тұрғызды»

Таныс шығармаларда бағдар жасай білуді, оларды суреттерден танып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру біліктерін бекіту. Электроникаға қатысты жұмбақтар жасыру.

1 шаттық шеңбері№30

2.ұйымдаст.кез

3.кіріспе әңгіме

4.сұрақ жауап

5 полев.ком

6 жұмбақ

7сергіту№48

8 тақпақ айту

9 ойын не қажет?

9 ұжымдық жұмыс

10 қортынды

11бағалау

 

Ән сабағы

 

 

 

 

 

Математика

Куб

Заттарды ұзындығы бойынша салыстыруға жаттықтыру. Геометриялық пішіндердің кеңістікте орналасуын анықтауға үйрету. Кубты шаршымен салыстыра отырып, таныстыру.

 

1шаттық.шеңбері

№30

2тосын сый

3 ұйымдаст.кез.

4полев.ком

5сұрақ жауап.

6 тапсырма

7сергіту.сәті

8тапсырма орын.

9 ойын№1

10қортынды

11бағалау.

 

Денешынық.

Кедергілер»

1. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Еденге салған тақтай бойымен қос аяқпен секіру. Бастапқы қалыпта тұрып, түрлі бағытта қойылған доптарды лақтыру

1таңғы сәлем

2 жал.дам.жат

3 шеңбер бойымен жүру,жүгіру

4  орындық бойымен жүру

5 ж.д.ж

6 қимылды ойын

7қортынды

8бағалау

 

Аппликация

«Шайнек»

Қағаз бетінде бейнелерді құрастыру, одан кейін оларды желімдеу дағдыларды қалыптастыру. Желімді қолдану мен қайшыны ұстау қауіпсіздігін сақтау біліктерін дамыту.

1 жұмбақ жасыру

2 ұйымдас.кез

3 жаңа сабақ

4полев. Ком

5сергіту

6 тапсырманы орындау

7жеке жұм

8 ойын

9 қорыту

10 бағалау

Тіл дамыту

Ғажайып әлем

Балалардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, кейіпкерлердің мінез құлықтарының жағымды, жағымсыз жақтарын айыра білуге үйрету, адамгершілікке,  қайырымдылыққа  тәрбиелеу

 

1Шаттық шеңбері:№30

2ұйымдаст. кезеңі

3ғажайып сәт

4полев.ком

5 негізгі бөлім

6сұрақ жауап

7сергіту сәті

8тапсырма

9 сұрақ жауап

10қортынды

11 бағалау

 

 Сурет салу

«Шаңсорғыш»

Балалардың сурет салу үшін түстердің жылы реңктерін таңдауға қажеттіліктерін қалыптастыру. Элементтер бірізділігін олардың арасындағы арақашықтықтарды сақтауға үйрету

.

1Ұйымдаст.кез

2өткенді қайталау

3 ғажайып сәт

4 жұмбақ

5 полев ком

6 жаңа сабақ

7сергіту сәті

8 тапсырма

9 жеке жұмыс

10қортынды

11бағалау

 

 

Құрастыру

Теледидар»

Шығармашылық қиялдауды дамыту. Көрнекілікке сүйене отырып электроника заттарын жасау. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

 

1.әңгімелесу суретпен жұмыс

2ұйымдастыру кезеңі

3жаңа сабақ

4 поленг.ком

5 тапсырма

6 сергіту сәті

7 жеке жұмыс

8 рефлекс .түзету

9 қортынды

10бағалау

 

 

 

 

 

Дене шынықтыру

Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Бастапқы қалыпта тұрып, түрлі бағытта қойылған доптарды лақтыру. Сапқа тұру барысында бағдар бойынша теңелу; оңға, солға айналу, бұрылыстар жасау.

 

1таңғы сәлем

2 сапқа тұру

3 жалпы. Д.ж

4 ойын

5баяу қарқында жүру және жүгіру

6тепе-теңдік жат

7 негізгі.қимыл.ж

8 қимылды ойын

9қортынды

10бағалау

 

Экология

«Үй жануарлары»

Адамның табиғатқа деген қамқорлық қатынасының маңызы туралы білімдерін қалыптастыру..

 

1.ұйымдаст.кезеңі

2.сұрақ жауап

3.жаңа сабақ

4.жұмбақ жасыру

5сергіту сәті

6 ойын: дұрысын тап

7 қортынды

8 бағалау

Денешынықтыру

Кедергілерден аттап жүру және жүгіру. Сапқа тұру барысында бағдар бойынша теңелу; оңға, солға айналу, бұрылыстар жасау. Қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіріп, қырындап адымдау.

 

 

1таңғы жиын

 2 сапқа тұру

3 сап бойымен жүру

4 бір қатарға тұру

5ж.д.ж

6тақтаймен жүру ж/е жүгіру

7қимылды ойын

8 тыныс алу.ж

9 қортынды

10бағалау

 

Орыс тілі

Серуенге дайындық

11.40-12.10

Киіну: серуенге шығу.

Серуен:

 

Серуенге қызығушылық  туғызу; балалармен әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

№13 күн көзін бақылау

№14 ауа райын бақылау

№15 саябаққа саяхат

№16 қыстың негізгі белгілерін бақылау

№19 қардың қасиетін бақылау

Серуеннен  оралу

12-10

Балалардың  реттілікпен киімдерін  шешуі, дербес ойын әрекеті .

Түскі ас

12.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу .  Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Ұйқы

13-00

15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында  ортопедиялық жол бойымен  жүру.

Білімді кеңейту және мәдени-гигиеналық дағдыларды  орындау.

Бесін  ас

15.30-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету.

Ойындар, дербес әрекет

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

 

 

 

 

16.00-16.20

№3 жыл мезгілдері

№7 не қайда өседі?

Үйірме жұмысы

Өз беттерінше ойын

Үйірме жұмысы

№13 бақалар

 

Серуенге дайындық

Серуенге шығу

17.00

 

17.10

Киіну: серуенге шығу.

 

Серуенге қызығушылығын ояту.Балалармен тақырыпқа байланысты қосымша әңгіме жүргізу: Қалай ойлайсыңдар, ойын алаңымыз неден жасалынған? (ағаштан, темірден...)

 

Балалардың үйге қайтуы

18.00

Ата-аналармен қарым-өатынас

Психолог берген сауалнамалар толтыру.

Ата-аналармен сөйлесу: «Балаңыздың жиһазы».

Психологтың кеңесі.

Ата-анамен сөйлесу: «Балабақша және бала».

                     

              Дайындаған тәрбиеші: Хасенова  Р.Т

Просмотров: 763


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст