ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға(18.02-22.02.ақпан 2019ж.)
Алтын дән б/б «Ботақан» орта тобы
Өтпелі тақырып:Бізді қоршаған әлем
Күн тәртібі |
Уа қы ты |
Дүйсенбі 18.02.2019 1Көркем әдеб 2 Ән сабағы |
Сейсенбі 19.02.2019 1ҚМҰҚ 2Денешынықтыру 3 жапсыру |
Сәрсенбі 20.02.2019 1Тіл дамыту 2Сурет салу 3құрастыру
|
Бейсенбі 21.02.2019 1Денешынықтыру 2 Экология |
Жұма 22.02.2019 1Денешынық тыру 2Орыс тілі |
||||
|
||||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика(10м) |
7.45-8.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: |
||||||||
№10 қайсысы қайда тіршілік етеді? |
№11 табиғат құбылыстарын ажырату |
№12 нан дастарханға қайдан келеді? |
№13 бұл қай құс? |
№15 жалпы атауын ата. |
||||||
Жаттығулар кешені |
||||||||||
Таңғы ас |
9.00 9.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
9.30 9.55
10-05 10-30
10-40 11-05
|
Көркем әдебиет «Жаңа үйді кім тұрғызды» Таныс шығармаларда бағдар жасай білуді, оларды суреттерден танып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру біліктерін бекіту. Электроникаға қатысты жұмбақтар жасыру. 1 шаттық шеңбері№30 2.ұйымдаст.кез 3.кіріспе әңгіме 4.сұрақ жауап 5 полев.ком 6 жұмбақ 7сергіту№48 8 тақпақ айту 9 ойын не қажет? 9 ұжымдық жұмыс 10 қортынды 11бағалау
Ән сабағы
|
Математика Куб Заттарды ұзындығы бойынша салыстыруға жаттықтыру. Геометриялық пішіндердің кеңістікте орналасуын анықтауға үйрету. Кубты шаршымен салыстыра отырып, таныстыру.
1шаттық.шеңбері №30 2тосын сый 3 ұйымдаст.кез. 4полев.ком 5сұрақ жауап. 6 тапсырма 7сергіту.сәті 8тапсырма орын. 9 ойын№1 10қортынды 11бағалау.
Денешынық. Кедергілер» 1. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Еденге салған тақтай бойымен қос аяқпен секіру. Бастапқы қалыпта тұрып, түрлі бағытта қойылған доптарды лақтыру 1таңғы сәлем 2 жал.дам.жат 3 шеңбер бойымен жүру,жүгіру 4 орындық бойымен жүру 5 ж.д.ж 6 қимылды ойын 7қортынды 8бағалау
Аппликация «Шайнек» Қағаз бетінде бейнелерді құрастыру, одан кейін оларды желімдеу дағдыларды қалыптастыру. Желімді қолдану мен қайшыны ұстау қауіпсіздігін сақтау біліктерін дамыту. 1 жұмбақ жасыру 2 ұйымдас.кез 3 жаңа сабақ 4полев. Ком 5сергіту 6 тапсырманы орындау 7жеке жұм 8 ойын 9 қорыту 10 бағалау |
Тіл дамыту Ғажайып әлем Балалардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, кейіпкерлердің мінез құлықтарының жағымды, жағымсыз жақтарын айыра білуге үйрету, адамгершілікке, қайырымдылыққа тәрбиелеу
1Шаттық шеңбері:№30 2ұйымдаст. кезеңі 3ғажайып сәт 4полев.ком 5 негізгі бөлім 6сұрақ жауап 7сергіту сәті 8тапсырма 9 сұрақ жауап 10қортынды 11 бағалау
Сурет салу «Шаңсорғыш» Балалардың сурет салу үшін түстердің жылы реңктерін таңдауға қажеттіліктерін қалыптастыру. Элементтер бірізділігін олардың арасындағы арақашықтықтарды сақтауға үйрету . 1Ұйымдаст.кез 2өткенді қайталау 3 ғажайып сәт 4 жұмбақ 5 полев ком 6 жаңа сабақ 7сергіту сәті 8 тапсырма 9 жеке жұмыс 10қортынды 11бағалау
Құрастыру Теледидар» Шығармашылық қиялдауды дамыту. Көрнекілікке сүйене отырып электроника заттарын жасау. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
1.әңгімелесу суретпен жұмыс 2ұйымдастыру кезеңі 3жаңа сабақ 4 поленг.ком 5 тапсырма 6 сергіту сәті 7 жеке жұмыс 8 рефлекс .түзету 9 қортынды 10бағалау
|
Дене шынықтыру Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Бастапқы қалыпта тұрып, түрлі бағытта қойылған доптарды лақтыру. Сапқа тұру барысында бағдар бойынша теңелу; оңға, солға айналу, бұрылыстар жасау.
1таңғы сәлем 2 сапқа тұру 3 жалпы. Д.ж 4 ойын 5баяу қарқында жүру және жүгіру 6тепе-теңдік жат 7 негізгі.қимыл.ж 8 қимылды ойын 9қортынды 10бағалау
Экология «Үй жануарлары» Адамның табиғатқа деген қамқорлық қатынасының маңызы туралы білімдерін қалыптастыру..
1.ұйымдаст.кезеңі 2.сұрақ жауап 3.жаңа сабақ 4.жұмбақ жасыру 5сергіту сәті 6 ойын: дұрысын тап 7 қортынды 8 бағалау |
Денешынықтыру Кедергілерден аттап жүру және жүгіру. Сапқа тұру барысында бағдар бойынша теңелу; оңға, солға айналу, бұрылыстар жасау. Қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіріп, қырындап адымдау.
1таңғы жиын 2 сапқа тұру 3 сап бойымен жүру 4 бір қатарға тұру 5ж.д.ж 6тақтаймен жүру ж/е жүгіру 7қимылды ойын 8 тыныс алу.ж 9 қортынды 10бағалау
Орыс тілі |
||||
Серуенге дайындық |
11.40-12.10 |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен: |
|
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
||||||||
№13 күн көзін бақылау |
№14 ауа райын бақылау |
№15 саябаққа саяхат |
№16 қыстың негізгі белгілерін бақылау |
№19 қардың қасиетін бақылау |
||||||
Серуеннен оралу |
12-10 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . |
||||||||
Түскі ас |
12.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Ұйқы |
13-00 15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. |
||||||||||
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу . Астан кейін қолдарын үлгіге қарап жууға үйрету. |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.00-16.20 |
№3 жыл мезгілдері |
№7 не қайда өседі? |
Үйірме жұмысы Өз беттерінше ойын |
Үйірме жұмысы |
№13 бақалар
|
||||
Серуенге дайындық Серуенге шығу |
17.00
17.10 |
Киіну: серуенге шығу.
Серуенге қызығушылығын ояту.Балалармен тақырыпқа байланысты қосымша әңгіме жүргізу: Қалай ойлайсыңдар, ойын алаңымыз неден жасалынған? (ағаштан, темірден...)
|
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
18.00 |
Ата-аналармен қарым-өатынас |
Психолог берген сауалнамалар толтыру. |
Ата-аналармен сөйлесу: «Балаңыздың жиһазы». |
Психологтың кеңесі. |
Ата-анамен сөйлесу: «Балабақша және бала». |
||||
Дайындаған тәрбиеші: Хасенова Р.Т