ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға 18.02-22.02.2019ж
«Жұлдыз» сәби тобы, «Алтын дән»б\б
Өтпелі тақырып: «Бізді қоршаған әлем»
Күн тәртібі |
Уақы ты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||
|
|||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесіу Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (5 мин). |
7.45-8.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы: отбасы дәстүрлер туралы жеке әңгімелесу, қарым қатынас және көтеріңкі көңіл күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату |
|||||||
Үстел үсті театры "Менің ойыншықтарым" |
Қуыршақ театры "Менің қуыршағым" ертегі |
Ойын-жаттығу Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру |
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозайка және т.б |
Сюжеттік ойыншықтармен ойындар, үстел үсті театры және т.б |
|||||
Жаттығулар кешені |
|||||||||
Таңғы ас |
9.00 9.30 |
Ойын жаттығу (мысалы: Слдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің маңдайың)
|
|||||||
Ойындар ,ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық |
9.30 |
Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру |
|||||||
«Менің ойыншығым» әңгімелесу. Мақсаты: Сүйікті ойыншықтары туралы айтып беру. |
«Бөліктерді құрастыру» ойыны Мақсаты: қиынды суреттерден ойыншықтар бейнесін құрастыру. |
«Сәйкестендіріп жина» ойыны Мақсаты: доптарды түстеріне сәйкес қораптаға жинау. |
«Пирамида жинау» ойыны Мақсаты: көлеміне қарай жинауға үйрету. |
Ойын: «Дыбысынан таны» Мақсаты: есту қабілеттерін дамыту. |
|||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
9.30 9.35
09.55-10.10
10.20-10.35 |
Сурет салу Шам. Құмға тұрмыстық электрлі заттардың суретін салуды үйрету Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын
Сөйлеуді дамыту Үтік. Электр құралдарымен таныстыру, ол заттарды жалпы және ерекше белгілері бойынша топтастыруға, сөйлеу қарқынын өзгертіп баяу сөйлеуді үйрету. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын
Үйірме
|
ҚМҰҚ Беттестіру және тұстастыру. Бір топтағы заттарды екінші топтағы заттармен беттестіру және тұстастыру арқылы салыстыруды жетілдіру Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын
Құрастыру Құрлыс бөліктерін ажырату. Құрылыс метериаладарының негізгі бөліктері мен бөліктердің бөлшектерін, түсі мен шамасы бойынша ажыратуға үйрету. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын
Түрлі бағытта жүгіру. 1 Нық қадаммен алға жүру және түрлі бағытта жүгіру. Бір аяқтан бір аяққа секіру. Көлденең нысанаға лақтыру.
|
Көркем әдебиет Компютер. Тақырыпқа сәйкес шығармадағы оқиғаны эмоционалды қабылдауға және кейіпкерлерге жанашырлық танытуға үйрету. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын
Ән сабағы Мжд |
Жаратылыстану Су-тіршілік көзі. Өлі табиғат құбылысы су туралы түсініктерін кеңейту: түсі, мөлдірлігі, төгіледі және т.б., адамдарға, өсімдіктерге, жануарларға судың қажеттілігі туралы түсінік беру. Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын
Экология негіздері Өлі табиғат. Өлі табиғат нысандары: күн, ауа, су, топырақ, тас және т.б. туралы түсініктерін, қоршаған ортаның нысандарына жағымды қарым-қатынасты қалыптастыру Сабақтың барысы: 1.шаттық шеңбер 2.суретпен жұмыс 3.сұрақ жауап 4.дид.ойын
Құрсаудан еңбектеп өту. 2. Нық қадаммен алға жүру және түрлі бағытта жүгіру. Көлденең нысанаға лақтыру. Еденде тігінен тұрған құрсаудан еңбектеп өту. |
Орыс тілі Мжд
Ән сабағы Мжд
Допты алысқа лақтыру. 3. Нық қадаммен алға жүру және түрлі бағытта жүгіру. Еденде тігінен тұрған құрсаудан еңбектеп өту. Алысқа лақтыру. |
|||
Серуен: |
11.00-11.30 |
Аспандыбақылау. Мақсаты: • Табиғаттыңбасқақұбылыстарыментаныстырудыжалғастыру. • Аспанғақарап,ауарайынболжайалуғаүйрету. Бақылаубарысы: Балалар,қараңдаршыаспанқандай? (таза,ашық). Ендешеауарайыжылы,ашық. Ал егераспандықарабұлтбасса,ондақандайауарайыболады? (бұлтты) Ал егержелсоқса,бұлттар не істейді? (Желолардыайдапәкетеді) Екпініқаттысамалдан Тұрғандайесіпжелалдан Ағаштарқозғапбұтағын Иедібасынбұтақтың Еңбекәрекеті: Ауладағы,жолдағықардытазалау Мақсаты: Келісеотырып,еңбектенугеүйрету. Қимылқозғалысойыны: «Ұшақтықуыпжет» Мақсаты: Тәрбиешініңбелгісібойынша,артқақарамайшапшаңжүгіру |
|||||||
Түскі ас |
12.00-12.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі |
|||||||
«Тәтті ұйқы» |
1.00-15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату |
|||||||
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
|||||||
Ойындар,дербес әрекет
|
16.00-16.20
|
Ойыншықтар туралы әңгімелесу. Ойыншық суретін құрастыру Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Әңгімелесу "Менің ойыншығым" Мақсаты: Баланың сөздік қорын молайту.
|
Дидактикалық ойын "Ғажайып қапшық" Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу. Мақсаты: Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын. "Атын атап бер" Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. |
|||
Серуен |
16.30-17.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Біздің балабақшамыз», «Біздің топ»
|
|||||||
Балалардың үйге қайтуы |
17.30-18.00 |
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. |
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту. |
Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. |
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. |
Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету. |
|||
Дайындаған тәрбиеші: Тулепбергенова Г.С.