АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Циклограмма «Алтын дән» балабақшасы «Балапан» сәби тобы

06.10.2017

Циклограмма

«Алтын дән»

балабақшасы «Балапан» сәби тобы

Өтпелі тақырып

«Балабақша»

Тақырыпша «Менің

отбасым,ата-аналар еңбегі»

 

Күн тәртібі

Уақы

ты

Дүйсенбі

02.10.2017

1.Драма

2.Экология

Сейсенбі

03.10.2017

1.Математика

2.Мүсіндеу

3.Денешынықтыру

Сәрсенбі

04.10.2017

1.Тіл дамыту

2.Сурет

3. Құрастыру

Бейсенбі

05.10.17

1.Денешынық

2. Ән сабағы

Жұма

06.10.2017

1.Денешынық

2. Орыс тілі

 

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті,саусақ және т.б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таңертенгі гимнастика 10 мин

07.45

08.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы:

Ойын : «Жоғары лақтыр»

Мақсаты:Бала допты мүмкіндігінше басынан асырып,тура

лақтыруға және оны қағып алуға тырысады.Егер 

бала допты ұстай алмаса,онда оны еденнен көтеріп алып,қайтадан барынша

жоғары лақтырады.

Ойын: «Ойыншықты алып кел»

Ойыншықтарды (сылдырмақ,кішкене кубиктер)бөлімінің аланның қарама-қарсы

жағына орналастырады.Тәрбиеші балаларды өзіне шақырып алады да,ойыншықтарды

алып келуін өтінеді.Оның нұсқауы бойынша балалар ойыншықтарға қарай жүреді

немесе жүгіреді.Ойыншықтарды тәрбиешіге алып келеді.Ол балаларды мадақтайды,ойыншықтарын

қайтадан апарып қоюын өтінеді.

Нұсқау:Ойын тапсырмалар қосып,күрделенуге болады.Ойыншықтарға тар жолмен

немесе онша биік емес заттардын үстімен алып өту.

Ойын: «Ұшты-ұшты»

Тәрбиеші балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын

көтеріп ұшады,тәрбиеші ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.

 

Ойын: «Поезд»

Ойын шарты: Балалар калонаға бір бірден тұрады.(бір-бірімен қол ұстаспай)Бірінші

паровоз ал қалғандары вагондар.Тәрбиеші гудок бередіде,поезд алға жылжи

бастайды,ен әуелі баяу,кейін жылдам,жылдамдырақ және ен сонында балалар

жүгіруге айналады. «Поезд станцияға жақындап келеді»-дейді. Балалар жүрісті

бірге-бірте баяулатадыда поезд тоқтайды.Балалар серуендеуге шығады.Олар

жанжақа тарап,гүлдер,жеміс,саңырауқұлақтар тереді.Гудокты ести сала олар

қайтадан калонаға тұрадыда,поезд қозғалысы жаңадан басталады.Ойын 4-5 рет

қайталанады.

Ойын:«Жоғары лақтыр»

Бала допты мүмкіндігінше басынан

асырып,тура лақтыруға және оны қағып алуға тырысады.Егер бала допты ұстай

алмаса,онда оны еденнен көтеріп алып,қайтадан барынша жоғары лақтырады.

 

 

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

09.00

09.30

Балалардың

назарың тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу. Астан кейін қолдарын

үлгіге қарап жууға үйрету.

Мектепке дейінгі ұйым

кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

09.30

10.50

1. Драма  ертегілерді эмоционалды қабылдай білуді

дамыту. Сұрақтарға жауап беруге үйрету. «Үйшік»

Мақсаты: Балаларды «Үйшік »ертегісімен таныстыру.Ертегініңи мазмұнын түсіндіру

арқылы,сөздік қорын,ойлау қабілетін дамыту.Ертегіні сахналау барысында

кейіпкерлердің бейнесіне еніп,балаларды достыққа,татулыққа тәрбиелеу.

Шаттық шеңбері

Біз қандаймыз,қандаймыз

Шұғылалы таңдаймыз

Күлімдеген күндейміз

Ренжуді білеміз.

Қуанамын мен де

Қуанасың сен де

Қуанайық достарым

Арайлап атқан таңға

-Балалар бүгін мен сендерге «Үйшік»ертегісін оқып

берем.

Ерте,ерте ертеде орманда кіп-кішкентай үйшік

тұрыпты.Бірде оны қасынан өтіп бара жатқан тышқан көреді.

Тышқан тоқтап:

-Деп сұрайды.

Ешкім жауап бермейді.Тышқан бос үйшікке кіріп,осында

тұрып жатады.Біраз уақыттан кейін үйшіктің маңына секіріп бақа келеді.

Тышқан:

Бақа бақылдап үйшікке секіріп кіреді.Тышқан екеуі тіл

табысып,бірге тұрады.Енді үйшік қасына ытқып-ытқып қоян келеді.

Қоянда үйшікке кіреді.Осылай үшеуі бірге өмір

сүріпті.Алыстан бұл үйшікті түлкі көреді.Ақырын басып жақын келіп,терезені

қағады.

Үйшіктен түлкіге де орын табылады.Достар енді төртеу

болады.Үйшікке тілі салақтап,айналасына алақ-жұлақ қарап қасқыр

2.Экология

Гүлзардағы раушангүл

Мақсаты: гүлзардағы раушан гүлімен

таныстыру.Раушан гүлінің басқа гүлдерден айырмашылығын айтып беруге үйрету.Олардың

тұрмысты қолданылуы, пайдасы туралы түсіндіру. Қамқорлық сезіміне тәрбиелеу.

Шаттық шеңбері:

-Балалар, бәрімізге де достарымыздың көтеріңкі көңіл

күймен жүргені ұнайды.

-Балалар,  кешегі

гүлзарға барғанымызды есімізге түсірейікші, қандай гүлдердің түрлерін

байқадыңдар?

-Балалар, сол гүлзардағы гүлдердің ішінде менің көзіме

ерекше бір гүл байқалды. Ол гүлдің түстері әртүрлі, тікенекті болып келеді.

Мен қандай гүл туралы айтып тұрмын?

Олай болса, біз бүгін раушангүлмен танысамыз.

Раушангүлдің бірнеше түрі болады.Раушангүлдің түрлері көп болғанымен олардың

өзара ерекшеліктері болады екен.

-Раушангүл- гүлдердің патшайымы.

Оның да басқа гүлдер сияқты тамыры, сабағы, жапырағы

және әдемі гүлі болады және олар жай маусымында гүлдейді.Раушангүлі түсі мен

кқлеміне ұарай әртүрлі болып келеді. Гүлзада өсетін глдер қатарына

жатады.Демек, балалар, раушангүлінің күлтелерңнен  алынған майды сабын, крем, әтірге қосады

екен.Раушангүлінің күлтелерінде 

әртүрлі дәрумендер бар екен.Раушангүлінен алынған майды адамдар  тісі ауырғанда пайдаланады және суға

шомылғанда қолданады.

-Міне, балалар, көрдіңдер ме, раушангүлдің пайдасы көп

екен.

Сергіту сәті:

Көбелек ау көбелек,

Әдемісін керемет.

Гүлге барып қонағой,

Өзінде гүл бола ғой.

Дәптермен жұмыс: дәптерде

берілген тапсырманы түсіндіру.

Балалардан жиыннан алған әсерлерін, немен

айналысқандарын, не үйренгендерін сұрау.

 

1.ҚМҰҚ

«1 цифры  мен саны туралы өткенді пысықтау.» ҮшбұрышБалаларға шеңбер болып тұруға ұсынылады.

Білер қазақ баласы

Сәлем сөздін анасы

Алдымыздан кезікен

Көп танысты көреміз

Барлығына ізетпен

Біздер сәлем береміз.

Мақсаты:: 1 цифрын 1 санының таңбасы ретінде таныстыру, үлгіні

пайдалана отырып, 1 санын жазып үйрету, 1 цифрын өзге сандардың арасынан

табу, шеңбер мен шаршы өткенді қайталау.                             

Шаттық шеңбер

Таңғажайып кірпішті,

Бір - біріне қаладым.

Ұнамаса құлатып,

Қайта – қайта 

қаладым. Балалар суреттердің ішінен неше  үшбұрыштар таптыңдар?

-Үшбұрыштардың өлшемі қандай?

-Үшбұрыштардың ең үлкенін қызыл қарындашпен, одан

кішілеуін көкпен, ең кішкентайын жасыл түспен бояңдар.

Сергіту сәті

Оңға бір қадам,

Солға бір қадам

Айналып билейміз.

Алға бір қадам,

Артқа бір қадам

Айналып билейміз.

Балалардың қағазбен жұмыс жасау барысына бақылау жасаалады, жасалған

жұмыстарды салыстырып көреді  жақсы

жасалған үшбұрыш таңдалады, мадақталады.

2.Мүсіндеу

 «Кірпінің жанұясы»

Мақсаты: жануарлардың жанұясы туралы мағлұмат беру; ермексазды

алақан арасына және жазықтықта домалату арқылы кірпіні мүсіндеуді үйрету.

Тілдерін дамыту. Саусақтың бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Жануарларды

қорғауға тәрбиелеу.

дамыту.

Шаттық шеңбері

Армысың,алтын Күн!

Армысың, асыл жер!

Армысың, көк аспан!

Армысың жан досым!

Балаларға кез келген отбасының  суретін көрсетіп.

-Балалар осы отырған адамдарды бір сөзбен қалай атауға

болады?

-Отбасында кімдер бар?

-Сен анаң мен әкеңе кім боласың?

 -Сен атаң мен

әжеңе кім боласың?

-Сен әпкеңе және ағаңа кім боласың?

-Мен

сендергетағыбірсуретәкелдім.

-Мұнда

не бейнеленген?

-Кірпінің бәрі бірдей ме?

-Қайсысы үлкен?

-Қайсысы кішкентай?

-Қайсысы әкесі?

-Қайсысы анасы?

-Қайсысы баласы?

-Кірпілер- орманды мекендеушілер.

Дидактикалық ойын:

«Дұрыс ата»

Балаларға кірпінің жасау техникасын

естеріне түсіріп.

-Біз алдынғы сабақта кірпіні жасап үйренгенбіз.

Бүгін әртүрлі көлемдегі

(үлкенірек,орташа, кіші)кірпілерді жасап,

оларды бір жанұяға біріктіреміз.Кірпінің

тікенектерін әртүрлі материалдардан жасаймыз.

Сергіту сәті

Қолды алға созамыз,

Қолды артқа созамыз,

Саусақтарды ойнатып,

Бір тынығып аламыз.

-Балаларға, қандай жануарларды көрдіңдер?

Кірпілер қайда мекендейді екен?

Қорытынды.

3.Денешынықтыру

Тақырыбы: Допты

бір-біріне лақтыру,ұстап алу.

Мақсаты: а) Допты лақтыру әдістерін игеру жағдайларын

қамтамасыз ету,түзу және ирек жолдармен жүгіруді үйрету.

ә) Жылдамдылыққа ептілікке

тәрбиелеу.

б) Қимылды ойындарға деген

қызығушылықтарын арттыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

(Нұсқауларды орындау).

1.Бір қатар сапқа тұру.

2.Сәлемдесу.

(Нұсқауларды орындау).

 

Біздер тату баламыз,

Ұландардай боламыз.

(Тізені көтеріп,қол жанда жүру).

1,2,3-жоғары қолды созамыз,

Бір жолмен жүре аламыз.

(Қолды жоғары көтеріп жүру).

Гүл-гүл жайнап жанамыз,

Күндей нұрды шашамыз.

(Баяу жүгіру).

Балаларға әр түсті екі гүлден беріп,бірінің соңынан

бірін жүргізіп,шеңберге тұрғызу.

Жан-жақты дамыту жаттығулары:

(Гүлдермен)

1.Қол мен иық бұлшықеттеріне арналған жаттығулар:

«Тербелу»

Б.қ.: аяқ арасы сәл алшақ,қол төменде.

1.Қолдарды жоғары көтеру

2.Екі жанға,оңға тербелу.

3.Солға тербелу.

4.Б.қ. келу.

2.Дене бұлшықеттеріне арналған жаттығулар:

«Бағыттаушы»

Б.қ.: негізгі тұрыс,қол төменде.

1.Қолдағы гүлдерді жоғары көтеру.

2.Алға созу.

3.Б.қ. келу.

«Жиырылу-ашылу»

Б.қ.:аяқ арасы сәл алшақ,қол төменде

1.Екі қолдағы гүлдерді кеуде тұсына әкелу.

2.Екі қолды жанға созу.

3.Б.к.келу

3.Аяқ бұлшықеттеріне арналған жаттығулар:

«Алақай!»

Б.қ.:тік тұру,қол төменде.

1.Екі қолдағы гүлдерді кеуде тұсына әкеліп,тізені сәл

бүгіп отыру.

2.Бір орында секіріп,гүлдерді жанға созу.

3.Б.к.келу

Тыныс алу:

«Әдемі  гүлдің

иісі»

(Қолдарындағы гүлдерді иіскеу).

«Гүл ашады қауызын»

(Екі қолдағы гүлдерді кеуде тұсына әкеліп,иіскеп,жоғары

көтеру).

Негізгі қимыл жаттығулары:

1. Допты бір-біріне лақтыру,ұстап алу. (Бір-біріне

қарап допты лақтыру,ол допты ұстап алу).

2.Түзу және ирек жолдармен жүгіру. (Сызық бойымен және

үлкен текшелер арасымен жүгіру).

 «Кім баяу?»

ойыны:

1. Ойын шартын түсіндіру.

 2.Балалармен

бірлесе ойнау.

1.Қауіпсіздік ережесін сақтау.

2.Балалардың көңіл күйін бақылау,мақтау.

3.Жаттығулар ережелерінің толық орындалуын қадағлау.

1.Тіл дамыту

Тақырыбы: «Ойыншықтар әлемінде» 

Мақсаты:Білімділік:ойыншықтардын атын,түсін

және қандай заттан жасалғаның,жекеше,көпше атауларын.Олармен қалай ойнау

керектігін түсіндіріп,ұқыптылыққа,эстетикалық талғамдарын

кенейту,талдау,әдемілікке тәрбиелеуге.

Шаттық шеңбері

Армысын жарқыраған күн,

Армысын жер ана!

Армысын көгілдір аспан.

Армысын апайлар,

Армысын сен және мен.

-Балалар қарандаршы біздің тобымызда

ойыншықтар өте көп,олар қандай әсем,әдемі ойыншықтар.

-Балалар мынау қандай ойыншық?

-Доптын пішіні қандай?

-Түсі қандай?

-Доптын қимылы қандай?Қане балалар

бәріміз допша секірейікші?

Кім доп туралы тақпақ біледі?

Доп.

Добым менін домалақ

Тоқтамайсын домалап.

Үстел үстін бүлдірдін,

Тарелканы сындырдын.

Тентек болып кетіндеп,

Тұрмыз сені тепкілеп.Сабақты

қортындылау.

2.Сурет салу

Не салғым келсе, соны саламын

Мақсаты:  Балалардың шығармашылық қабілеттерін

дамыту, дөңгелек және сопақша бейнелер жасай білуге баулу, сурет салуда

өзінің көңіл күйін бейнелей жасай білуге үйрету. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Шаттық шеңбері:

Біз қандаймыз-қандаймыз

Шұғылалы таңдаймыз.

Күлімдеген күндейміз,

Ренжуді білмейміз.

Қуанамын менде,

Қуанасын сенде.

Қуанайық достарым

«Дүкен»ойыны. Балалар кезекепен келіп,педагогтің

сұраған жемістерін сатып алады. «Диана,сары жеміс сатып әкел», «Арман, қызыл

және домалақ жеміс сатып ал» деген тәрізді тапсырмалар беріп, балалар ол

жемістердің аттарын айтады т.с.с

Тақтаға көкөністер мен жемістердің

суретін іледі.

Жұмбақ

Бақшада өседі,

Көп өнім береді.

Аспай піскен,

Қайнамай түскен.

-Балалар ненің суретін көріп отырсыңдар?

Айырмашылығы не? Түсі қандай?

-Балалар,біз күнделікті өмірде, балабақшада жемістерді

жиі қолданамыз, себебі оның дәуремені өте көп, денсаулығымызға пайдасы өте

зор.

Сергіту сәті:

Жемістер пісті,

Бәрі жерге түсті.

Жапырақтар да түсіп жатыр,

Бәрі бір бірін қуып,

Ұшып жерге жетті.

Біз оларды теріп алдық.

Балалар қалаулары бойынша дөңгелек  немесе сопақша пішіннен жемістердің

суретін салады.

-Қағаз бетіне дөңгелек пішінді бастырып, қарандашпен

домалақ сызып аламыз, таяқшаға бектілген губкамен дөңгелектің ішін басып

–басып қызыл сары түспен бояймыз.

Лимонды, алмұртты жасау үшін сопақша пішін саламыз.

Сұрақ- жауап арқылы балалардың білімін қорытып,

жұмыстарына талдау жасайды, мақтап- мадақтайды.

Құрастыру.

Теледидар.

Мақсаты: Тұрмыстық  заттарды 

қайталай  отырып  теледидар 

жайлы білімдерін толықтыру сіріңке қораптарын  қолданып, теледидарға керекті

пішіндерді  дұрыстап  таңдап 

алуға  үйрету.

Шаттық шеңбер

ұйымдастыру:

Армысың жарқыраған күн!

Армысыңжер-Ана!

Армысыңкөгілдіраспан.

Армысың,

достарым

Сіріңке қораптарын алып,оның сыртын түрлі түсті қағазбен жапсырамыз

-бетіне әртүрлі қағазбен суреттерді қиып жапсыруға

болатынын көрсетемін;

-оның ішіне қиылған бейнелерді орналастырамын;

Тәрбиеші сіріңке қоаптарын жұмыс жасауда балаларға

көмек көрсетемін,қағазды қиюда,желімдеуде бағыт беремін.

Сергіту сәті

Қанат жаям

жалма жан,

Талпынғандай

ұшуға.

Иіліп келіп

қол созам,

Аяғымның

ұшына

Дайын болған барлық

тееледидарларды тәрбиеші қарап,дұрыс емес жерлерін түзетуге балаларға көмектеседі,еңбек

нәтижелеріне талдау жасалады.

1.Денешынық

Тақырыбы: . Отырып (арақашықтығы 50-100 см),допты бір-біріне

домалату.

Мақсаты:

а) Балаларды арақашықты

сақтай білуге дағдыландыру,кедергілерден аттай алуға дағдыландыру.

ә)Жылдамдылыққа ,ептілікке

тәрбиелеу.

б) Қимылды ойындарға деген

қызығушылықтарын арттыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

1.Бір тізбекке тұру.

2.Сәлемдесу.

(Нұсқауларды орындау).

1.Бір қатар сапқа тұру.

2.Сәлемдесу.

(Нұсқауларды орындау).

Біздер тату баламыз,

Ұландардай боламыз.

(Тізені көтеріп,қол жанда жүру).

1,2,3-жоғары қолды созамыз,

Бір жолмен жүре аламыз.

(Қолды жоғары көтеріп жүру).

Гүл-гүл жайнап жанамыз,

Күндей нұрды шашамыз.

(Баяу жүгіру).

Балаларға әр түсті екі гүлден беріп,бірінің соңынан

бірін жүргізіп,шеңберге тұрғызу.

Жан-жақты дамыту жаттығулары:

(Гүлдермен)

 

1.Қол мен иық бұлшықеттеріне арналған жаттығулар:

«Тербелу»

Б.қ.: аяқ арасы сәл алшақ,қол төменде.

1.Қолдарды жоғары көтеру

2.Екі жанға,оңға тербелу.

3.Солға тербелу.

4.Б.қ. келу.

2.Дене бұлшықеттеріне арналған жаттығулар:

«Бағыттаушы»

Б.қ.: негізгі тұрыс,қол төменде.

1.Қолдағы гүлдерді жоғары көтеру.

2.Алға созу.

3.Б.қ. келу.

«Жиырылу-ашылу»

Б.қ.:аяқ арасы сәл алшақ,қол төменде

1.Екі қолдағы гүлдерді кеуде тұсына әкелу.

2.Екі қолды жанға созу.

3.Б.к.келу

 

3.Аяқ бұлшықеттеріне арналған жаттығулар:

«Алақай!»

Б.қ.:тік тұру,қол төменде.

1.Екі қолдағы гүлдерді кеуде тұсына әкеліп,тізені сәл

бүгіп отыру.

2.Бір орында секіріп,гүлдерді жанға созу.

3.Б.к.келу

Тыныс алу:

«Әдемі  гүлдің

иісі»

(Қолдарындағы гүлдерді иіскеу).

«Гүл ашады қауызын»

(Екі қолдағы гүлдерді кеуде тұсына әкеліп,иіскеп,жоғары

көтеру).

Негізгі қимыл жаттығулары:

1. Отырып (арақашықтығы 50-100 см),допты бір-біріне

домалату.

(Бір-біріне қарама-қарсы отыру).

2.Кедергілерден (текшелерден) аттап өту.

 Ойын: «Кім

баяу?»

1. Ойын шартын түсіндіру.

2.Балалармен бірлесе ойнау.

1.Қолданылған заттарды жинасуға ұсыныс жасау.

2. Балалардың көңіл күйін бақылау.

3.Жаттығулар ережелерінің толық орындалуын қадағлау.

4.Қауіпсіздік ережесін сақтау.

1.Денешынық

Тақырыбы: 1. Допты 50-60 см арақашықтықта лақтыру (диаметрі 10-15

см).

2.Баяу,қарқынды өзгерте

отырып жүгіру.

Мақсаты:а) Балаларды арақашықты сақтай білуге

дағдыландыру,жүгіру қарқынын өзгертуге үйрету.

ә) Адамгершілік қасиеттерге,ұқыптылыққа

тәрбиелеу.

б) Дене бітімдерінің дұрыс

қалыптасуын қадағалау,ойлау қабілеттерін дамыту.

(Нұсқауларды орындау).

Біздер тату баламыз,

Ұландардай боламыз.

(Тізені көтеріп,қол жанда жүру).

1,2,3-жоғары қолды созамыз,

Бір жолмен жүре аламыз.

(Қолды жоғары көтеріп жүру).

Гүл-гүл жайнап жанамыз,

Күндей нұрды шашамыз.

(Баяу жүгіру).

Балаларға әр түсті екі гүлден

беріп,бірінің соңынан бірін жүргізіп,шеңберге тұрғызу.

1. Түзу және ирек жолдармен жүгіру. (Сызық бойымен және

үлкен текшелер арасымен жүгіру).

1.Бір қатар сапқа тұру.

2.Сәлемдесу.

(Нұсқауларды орындау).

Алма баққа барамыз,

(Бір қатармен жүру)

Алма теріп аламыз.

(Қолды жоғары көтеріп,белге қою)

Баяу,жылдам жүгіріп,

(жүгіру)

Ауа жұтып,дем аламыз.

(Мұрынмен ауа жұтып,ауызбен дем шығару,қолды екі жаққа

айналдыру)

Балаларға әр түсті екі шардан беріп,бірінің соңынан

бірін жүргізіп,шеңберге тұрғызу.

 

Жан-жақты дамыту жаттығулары:

(Шарлармен).

1.Қол мен иық бұлшықеттеріне арналған жаттығулар:

Б.қ.: тік тұру,шарды қос қолмен ұстау.

1.Қолдағы шарды алға созу.

2.Шарды оң иыққа тигізу.

3.Қолдағы шарды алға созу.

4.Шарды сол иыққа тигізу.

4.Б.қ. келу.

 

2.Дене бұлшықеттеріне арналған жаттығулар:

Б.қ.: аяқ иық көлеміндей алшақ,қол төменде.

1.Қос қолды жоғары көтеру.

2.Алға иіліп созылу.

3.Б.қ. келу.

Б.қ.:отыру,аяқты алға созу.

1.Шарды қос қолмен жоғары көтеру.

2.Тізеге тигізу.

3.Б.к.келу

3.Аяқ бұлшықеттеріне арналған жаттығулар:

1.Шарды кеуде тұсында ұстау.

2.Алға секіру.

3.Артқа секіру.

4.Б.к.келу

Тыныс алу:

-аяқ арасы алшақ,шарды қос қолмен жоғары көтеру ,ауа

жұту;

-шарды тізеге тигізу мұрынмен дем шығару.

Негізгі қимыл жаттығулары:

1.Допты 50-60 см қашықтықта лақтыру (диаметрі 10-15

см).

(Допты оң,сол қолмен лақтыру).

2.Баяу,қарқынды өзгерте отырып жүгіру.

«Таяқшадан аттап өт!» ойыны:

1.Ойын шартын түсіндіру.

2.Балалармен бірлесе ойнау.

1.Қолданылған заттарды жинасуға ұсыныс жасау.

2. Балалардың көңіл күйін бақылау.

3.Жаттығулар ережелерінің толық орындалуын қадағалау.

4.Қауіпсіздік ережесін сақтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Серуен:

11.00-11.30

Серуенге қызығушылық  туғызу; балалармен жеке әңгімелесу;

серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

Аулаға ұшып келетін құстарды бақылау.

Мақсаты: құстарды 

тануға,дене бөліктерін атауға үйрету; құстарға қамқорлық жасауға

тәрбиелеу

Ересектің көмегімен қарапайым еңбек

тапсырмалары  (мысалы, гүлдерді суару)

Мақсаты : қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету.

1.    

Қимылды ойындар «Мені қуып жет», «Күннің көзі мен жаңбыр» (2-3рет қайталау);

Мақсаты: Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. 

Дербес ойын әрекеті,  серуенге алып шыққан материалдармен ойындар

Мақсаты: қызығушылықтары  бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету

және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру.

Серуеннен  оралу

11.30-11.50

Балалардың 

реттілікпен киімдерін  шешуі,

дербес ойын әрекеті .

Тұскі асқа дайындық

Түскі ас

12.00-12.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; тамақтану, ас қайруға үйрету

Үйықы

12.30-15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына 

жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.00-15.30

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында 

ортопедиялық жол бойымен  жүру.

  Білімді кеңейту  және 

мәдени-гигеналық дағдыларды 

орындау.

Ойын- жаттығу :             Сылдырлайды мөлдір су,

                                              

Мөлдір суға қолыңды жу.

                                              

Жуынсаңсаң сен әрдайым,

                                         

Таза  бетің, маңдайың.

Бесін  ас

15.30-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға

баулу  бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекет

 

 

 

 

Баланың жеке даму картасына

сәйкеғс жеке жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

16.00-16.20

 

 

Үстел үсті  театры

«Менің сүйікті ойыншығым» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар

қарастыру.

 

 Сюжетті-рөлдік ойын

«Қуыршақты тамақтандыр»;

Ірі құрылыс материалдарымен және 

конструкторлармен  ойындар.

Ойын – жаттығу  «Қуыршықты жуындыр»;

Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,

Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.

 

Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);

Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.

 

сюжеттік ойыншықтармен ойындар,

ертегі оқып беру;

үстел үсті театры және т.б.

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу

«Күзгі ағаштармен жапырақтар»(сурет

қарастыру)

Мақсаты:қарапайым сұрақтарға

жауап беруге үйрету.

   Әңгіме құрастыру «Ойыншықтар

туралы»

Мақсаты: баланың сөздік қорын дамыту атауларын білдіретін сөздермен

байыту.

Дидактикалық ойын «Ғажайып  қапшық»

Мақсаты: баланың сөздік қорын 

ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу

Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Дидактикалық ойын «Атын атап бер»  

Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың

ұсақ моторикасын дамыту.

 

Серуенге дайындық

16.20

№13күз мезгілінде

желді бақылау

Мақсаты:Күз мезгіліндегі желдің салқын болатынын айту.Балалардың тілін

дамыту,әңгімелеу арқылы.

Еңбек:Учаскедегі шашылған қағаздпрды жинау.

Балалармен жеке жұмыс:Тақпақты оқу. «Желді күн» (Ж.Смаков)

Гу-гу,гу-гу шықты

Желдеттіде бұлт қуды

Жел соққан соң

Жел тіпті

Жын соққандай жұлқынды

Қимылды ойындар: «Күн мен түн»

Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекет.

№14«Арухана»

Мақсаты:Өздіктерінен рөлдерді бөле білуге үйрету.

Қызығушылықтарын арттыру.Бір-біріне деген қорлыққа тәрбиелеу.

№15 «Дүкен»

Мақсаты:Сатушының рөлін ойнай білу біліктілікке үйрету.

№16 «Әр түрлі  сөздерді жинақта»

Мақсаты:Сөздің бірінші және соңғы дыбысын ажыратып үйрету.Заттық суреттер

Бірінші суретті орналастырады,содан кейін соның соңғы дыбысына басталатын

суретті қояды т.б.Ара,алма,автобус,сабын,нан.

№17«Берілген

дыбыспен сөздерді ата»

Мақсаты:Берілген  дыбысқа сөз ойлап табу

үйрету.Сөздік жұмыс жүргізу арқылы баланың сөздік қорын молайту.Ойын арқылы

балаларды тапқырлыққа баулу.

Тәрбиеші кез кел

Дыбысты айтады.Балалар сол дыбыстан басталатын сөздерді айтады.

Мысалы:А-болса.

Ай,алма,алмұрт,асқабақ т.б.

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың үйге

қайтуы

17.45-18.00

Ата-аналарға кеңес:

Балалар жәйлі әңгімелесу

«Үйде ойын бұрышын  ұйымдастыру».

Психологтің  кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен

баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.

Балалар отбасында өздері  не істей

алатындары туралы әңгімелесу.

Кеңес:

 «Бала өміріндегі ойыншықтың

маңызы».

Жобаны таныстыру.

«Менің отбасым тақырыбына көрме ұйымдастыру. 

 

Просмотров: 1045

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст