АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға

06.10.2017

Циклограмма

Бір аптаға 18 – 22

қыркүйек 2017ж

«Алтын дән»

балабақшасы «Ботақан» сәби тобы

Өтпелі тақырып

«Балабақша»

Тақырыпша «Менің сүйікті

ойыншықтарым»

 

Күн тәртібі

Уақы

ты

Дүйсенбі

18.09.2017

     1.Ән сабағы

2. Тіл дамыту

     3.Үйірме

16.00

Сейсенбі

19.09.2017

1.Математика

2.Жапсыру 0.25

3Мүсіндеу0.25

4.Денешынық

Сәрсенбі

20.09.2017

1Көркемәдебиет/ құрастыру0.5

 2 Әнкүй

Бейсенбі

21.09.17

1.Жаратылыстану

2Қорш орта/экол 0,25                               3 Денешынық

Жұма

22.09.2017

1.Сурет салу

2. Орыс тілі

3Денешынық 16-15

 

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті,саусақ және т.б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таңертенгі гимнастика 10 мин

07.45

08.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы:

«Үй құрылысының ретін

көрсет» 

Мақсаты: түстерді ажыратуға жаттықтыру; ойлау қабілеттерін,

қабылдау, ес, зейін процесстерін дамыту. 

Құрал-жабдықтары: баланың саны бойынша әртүрлі

түсті жолақтар, пішіндер, үй суретінің үлгісі. 

Мазмұны: Балаларға үйдің суретінің үлгісін көрсету.

Балаларға әртүрлі жолақша ларды, пішіндерді таратып беру. Үлгіге қарап осы пішіндерден үйді құрастыруды ұсыну. 

 

 «Қай қолымда көп»

Ойынның мақсаты: аз және көп

заттарды ажиратуға,салыстыруға жаттықтыру; ойлау

қабілеттерін дамыту.

Ойынның

құрал-жабдықтары: әртүрлі ұсақ заттар моншақтар,

түймелер

Ойынның мазмұны:

ортаға бір баланы шақырып, оң және сол қолына көп және аз заттарды ұстатады.

Бала алдымен көз мөлшерімен қай қолда зат көп, қай қолында аз зат бар екенін

анықтайы. Одан кейін заттарды қатарымен қойып, қай қатарда көп, қай қатарда

аз зат тұрғанын салысты рады.

 

 

«Суреттерді

орналастыр»

Ойынның мақсаты:заттарды

топтастыруға жаттықтыру,өз бетінше тапсыр маны орындауға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту.

Ойынның құрал-жабдықтары: тор көз салынған қағаз беттері, әртүрлі сурет тер.

Ойынның маз мұны: Балалар берілген сурет терді әрбаған мен жолға олардың бірі ғана келетіндей етіп, шаршы тор көздерге орна ластырады.

 

 

Баулармен ойын: Ойын шарты: Бау лар таратылады олардың әр жерден

түйілген түйіншек терін қолдарымен ұстайды. Бұл ойынды ойнау арқылысенсомоторлық

бағдарлауы, ұсақ моторикасы,жазық тықта бағдарлауы, «жоғары», «төмен», «оң»,

«сол» ұғымдарын игеру леріне жәрдемде седі, тілді дамыта ды, зейіннің

тұрақтандырады, қол белсендігін, икемділігін арттырып, қолды босаңсытады.

 

«Тіс щеткасымен ойын»

Ойын  шарты:  Балаларға тіс щеткалары таратылады. Щеткаларды бір-бірден алып

саусақ ұштарына қойып, үйкелеп массаж жасаайды. Бұл ойын балалардың ми дамытады,

тілді дамытады, зейінніңтұрақтан дырады, қол белсендігін, икемділігін арттырады.

 

 

 

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

09.00

09.30

Балалардың

назарың тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу. Астан кейін қолдарын

үлгіге қарап жууға үйрету.

Мектепке дейінгі ұйым

кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

09.30

10.50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.55-10.10

Тіл дамыту

Тақырыбы: Ойыншықтар

Мақсаты:

Ойыншықтар

туралы түсініктерін кеңейту, заттарды жалпы белгілері бойынша топтастыруға ,

сөздерді жіктелуіне қарай байланыстыруға үй рету.

 Шаттық шеңбері:

Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Күліп шықты күн бүгін

Қайырлы таң!

Қайырлы күн!

 

Сұрақ-жауап:

-Балалар ,сендер ойыншықпен ойнағанды жақсы көресіңдер ме?

-Қандай ойыншықпен

ойнайсыңдар?

-Ойыншықты қалай ұстау

керек?

2.Негізгі бөлім.

Балалар ,бүгін біз

ойыншықтар тақырыбында сабақ өтеміз.

Ойыншықтар жасалуына қарай бірнеше

түрге бөлінеді: Жұмсақ,Қатты, Резиналы.Жұмсақ ойыншық-ұстағанда қолымызға жұмасқ тиетін ,сыртында жүндері бар

ойыншықтар.Мысалы:аю, қоян,түлкі,күшік. Қатты ойыншық- қолымызға қатты болып

тиетін .Мысалы: оған-көлік түрлері,машина, ұшақ,қайық т. б.Резиналы

ойыншықтар -созылмалы болады. Мысалы: қуыршақ, доп,тиін .

Сурет арқылы балаларға көрсету.

-Балалар ойыншықпен ойнаған жақсы. Бірақ ойыншықтың

зиянды жақтарын ұмытпағанымыз дұрыс. Зиянды жақтары : ауызға салмау,

телефонды құлаққа жақын ұстамау, ойыншық тапаншалар, электронды ойыншықтар,

шетелден әкелінетін ойыншықтармен аз ойнау т.б.

-Ойыншықтар туралы жаттаған тақпағымызды есімізге

түсірейік.

Ойыншықтар

Іші толған бөлменің,

Ойыншығым мол менің.

Босқа тізіп қоймайсың                

Келе ғой ,дос ойнайық.

Дидактикалық ойын: «Ойыншықты

тап» ойынын ойнату.Шарты :

тығылған ойыншықты тауып, атын атап,түсін.үлкен,кішілігін, ажыратасыңдар

,қандай ойыншыққа жататынын айтасыңдар.

Мақсаты: Ойыншықты атау,ажырата

білу.

Машина

Үлкенмін ғой,міне мен,

Ойыншықтарды жинаймын.

Машинаға мінер ем,

Кабинаға сыймаймын.

-Балалар ,сендер ойыншықтар туралы жұмбақтар

білесіңдер ме?

Асты ұйқыны білмейтін,

Жүгірмейтін жүрмейтін.

Мұндай бала көрсемші,

Жыламайтын, жүрмейтін.Бұл не? Қуыршақ.

Ұшып-қонып тынбайтын,

Қанша соқсаң, сынбайды.

Суға салсаң батпайды,

Түскен жерде жатпайды.Бұл не? Доп.

Үрлесең жеп-жеңіл,

Елпілдеп кетеді.

Ұшырасың көк теңбіл,

Бұлтқада жетеді.Бұл не? Шар.

Ғажайып сәт.

-Балалар, бүгін бізге аю қонаққа

келіпті.Қанекей аюмен амандасайықшы?

-Сәлеметсің бе, аю!

-Балалар менің де сендермен бірге

болғым келеді,-дейді аю.

-Балалар, аюға арнап кім тақпақ айтып

береді?

Аю отыр партада.

Екі қолы қалтада .

Апай сабақ сұраса ,

Ұйықтап қапты масқара.

-Олай болса, бәріміз «Доптар» туралы

өлеңді жаттайық. Сонан соң ойнаймыз.

-Мына суреттерге қараңдар. Нені көріп

тұрсыңдар?

-Доптар, бала, қасында жазуы бар.Онда

допты, сөзді қосып оқиық. Мен сендерге көмектесейін.

Қызыл ,жасыл,көк ала доп,

Қызыл, жасыл және көк.

Ала шықтым аулаға,

Ойнайтұғын бала көп

Схемада суреттер салынған.

2-3 рет сурет бойынша тақпақты

қайталау.

 

3. Сергіту сәті:

Қорбаңдаған аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп-теріп алайық,

Қалтамызға салайық.

-Бүгін біз ойыншықтар тақырыбында

әңгімелеп жатырмыз .Ойыншықтарға арналған әнімізді еске түсірейікші?

Ойыншықтар

Біздерде бар қуыршақ

Бұзау, қозы, құлыншақ,

Ойыншықтар тыңдайды.

Ақыл айтсақ , бұйырсақ.

Кей қуыршақ ұйықтайды,

Айтқаныңнан шықпайды.

Бұзау, қозы, құлыншақ,

Ұйықта десең ұйықтайды.

Аю:-Балалар ,мен енді қайтайын. Маған

сендердің сабақтарың ұнады. Сендерге көп рахмет!

Қорытындылау:

Балаларды мадақтау Жұлдызша арқылы

жақсы қатысқан балаларды бағалау.

 

 

 

 

 

Математика

Тақырыбы:Геомет  риялық пішіндер

Мақсаты: Балаларды геометриялық пішіндер

шеңбер жә не шаршымен таныс 

тыру,олардың пішінін қолмен ұстап 

көру арқылы зерттеу  ге үйрету.

 Бір – біріміздің

қолымыздан ұстап, жақсы лебіздер білдірейік.

Еліміз аман болсын!

Анамыз аман болсын!

Деніміз сау болсын!

Балабақшамыз гүлдене берсін!


Ұйымдастырушылық – ізденістік:

Топқа қонаққа көңілді «Текше» мен көңілді

домалақ «Шар» кіреді. Олар балалармен амандасып, олармен ойын ойнағысы

келетіндерін айтады.

Балалардан:

- Көңілді текшенің «.....» дене пішіні неге

ұқсайды?

- Оның түсі қандай?

 Текше төртбұрышты, бір орында тік тұрады, оны орнынан

қозғалтуға болады. Міне, былай, - деп текшелердің бірнешеуін бір – бірінің

үстіне қойып, мұнара жасауға болатынын айтады.

Қолмен ұстап

көрсету.

Билингвальды компонент: шар – шар, текше -

куб, доп – мяч.

- Ал, домалақ Шардың дене пішіндері неге

ұқсайды екен?

- Дұрыс айтасыңдар, допқа ұқсайды.

Қане, ұстап

көрейікші.ол домалай ды.

- Сен үстел үстіндегі шарды әкеле ғой.

- Мынау не?

- Пішіні қандай?

- Шардың түсі қандай?

Жеке балалардан топтың ішінде қандай заттар

домалақ шар мен текшеге ұқсайтынын сұрайды.


Сергіту сәті:

Өн бойымды тік ұстап,

Таянамын бүйірді.

Бастап кетем

Дұрыстап

Сайгүлікше жүруді.

Бір! Екі! Бір! Екі!


Үлестірмелі материалмен жұмыс.

«Неге ұқсайды?» дидактикалық ойын жаттығуы. Бұл тапсырмада

балалар суреттегілердің неге ұқсайтынын айтып, сурет бойынша сәйкестендіреді.

Балалармен жеке жұмыс жүргізеді.

Сабақты

қортындылау. Бағалау.

 

Денешықтыру. Тақырыбы:Тізені   жоғары көтеріп жүру.

Мақсаты :Тізені жоғары

көтеріп жүру және аяқтың ұшымен жүгіру. Қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ

ұстап допты домалату.тепе-теңдікті сақтай оты 

рып,бір-бірінен                    

10см қашықтықта  орналасқан тақтай

бойымен жүру.

 

Дамыту жаттығулары.

.Қ. аяқ алмақ, қол

төменде, қолды алға, артқа сермеу. (3-рет)

2. Н.Қ. бастапқы

қалпында қол белде, отырып , тізені  жоғары

көтеріп жүру, бастапқы қалпына

келу. (5-рет)

3. Н.Қ. отыру, қол

артта, аяға еңкею, аяқтын ұшына қолын тигізу. (4-рет)

4. Н.Қ. жерге

жатып, қолды тұзу үстау, аяқты бүгу.(4-рет)

Енді балалар мына   тақтай

бойымен жү   руді үйренеміз.

 Ойын: Мысық пен тышқан

Сабақты қортындылау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Көркем әдебиет

Тақырыбы:

Ойыншықтар  

өлеңі.

Мақсаты:

Ойыншықтар туралы түсінікте  рін кеңейту,тақы  рыпқа сәйкес тақ  пақтың интона  циясын сақтап айтуға үйрету.

 

 

Жылулық шеңберге жиналу.

Кел, балалар, күлейік,

Күлкіменен түлейік.

Күлкі көңіл ашады,

Күліп өмір сүрейік!

 

Жылулық шеңберіне жиналып, тәрбиешімен бірге қайталайды.

Қимыл арқылы жасайды.

Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу

іс-әрекетімізді жұмбақтар жасырудан бастаймыз.

Жұмбақтар

Шіркіннің өзіне обал-ақ.

Жүреді аяқта домалап.

 

Аяғы бар, жүрмейді,

Аузы бар, күлмейді

Айнымайды бөпемнен,

Тек сөйлеуді білмейді.

 

-Балалар, доп, қуыршақты біз бір сөзбен

не дейміз?

- Біздің бөлмемізде қандай ойыншықтар

бар?

 

-Ендеше Нұрсұлтан Әлімқұловтың

«Ойыншықтар» өлеңімен танысып, жаттаймыз.

Өлеңді мәнерлеп оқу.

 

Ойыншықтар

Біздерде бар қуыршақ,

Бұзау, қозы, құлыншақ.

Ойыншықтар тыңдайды,

Ақыл айтсақ, бұйырсақ,

Қуыршақтар ұйықтайды.

Айтқаныңнан шықпайды.

Бұзау, қозы құлыншақ.

«Ұйықта» десең, ұқпайды.

Тыңдамайды ұрысса,

Осылары дұрыс па?

Тентектігін қоймаса,

Тұрғызармын бұрышқа.

Сергіту сәті

Биік болып өсеміз,

Жапырақтай жайқалып.

Шетімізден шеберміз,

Біз тынығып аламыз,

Әсем сурет саламыз.

 

Сұрақ-жауап

·        

Балалар,

өлең сендерге ұнады ма?

·        

Өлеңде

не туралы айтылған?

·        

Ойыншықтармен

қалай ойнау керек?

·        

Ойыншықтар

неден жасалады?

Өлеңді жаттау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаратылыстану.

Тақырыбы: Жемістер мен көке  ністер.

Мақсаты: Көкөністерді, жемістер мен

саңырауқұлақтар ды жинау туралы  

түсінік беру,олар мен ойыншықтарды қо 

ректендіруді үйрету.(қуыршақтарды 

жеміспен, сәбізбен).

Жылулық шеңберіне жиналу.

Жарқырап күнде ашылды,

Айналаға гүлде шашылды.

Қайырлы күн!

Біз нәзік қыздармыз,

Қайырлы күн!

Біз ержүрек ұлдармыз!

Балалар жылулық шеңберіне жиналып, тәрбиешімен бірге білетін

өлең жолдарын айта бастайды.

Жұмбақ жасыру.

1.Іші жұмсақ,сырты қатты,

Еті қызыл,сүті тәтті.

2.Аспай піскен,

Қайнамай түскен.

3.Жер астында жез қазық,

Жеуге болар ас қазық.

-Балалар,ойын ойнағыларың келе ме?

«Сиқырлы қорапша» ойыны.

-Балалар, қалай ойлайсыңдар, мына менің қолымдағы қораптың ішінде

не бар?

-Жоқ.

-Жоқ,балалар,ол-ағашта өседі.

Бұл қораптың ішінде жеміс бар екен.Ал бірақ қандай жеміс екені

белгісіз.Енді соны табыңдар.

-Жоқ.

-Иә,таптың,ол-алма.

-Екінші қораптың ішінде не бар деп ойлайсыңдар?

-Жоқ,бұл затты жеуге болады.

-Жарайсың, таптың,ол-көкөніс.Бірақ қай көкөніс екенін табыңдар.

-Иә,дұрыс айтасың,ол-қызанақ.

-Жемістер мен көкөністердің адамға қандай пайдасы бар?

-Жемістерден нелер жасауға болады? -Жемістер қайда өседі?

-Қандай көкөністердің түрлерін білесіңдер?

-Жемістер мен көкөністер-адам ағзасына өте пайдалы.Жемістер

бақта,ағаштарда өседі,жемістерден әртүрлі дәмді тосаптар мен шырындар

дайындайды.Шырынды адамдар сүйсініп ішеді.Көкөністер дің құрамында адамның ағзасының өсуі мен

дамуына пайдалы түрлі дәрумендер бар.Көкөністер бақшада өседі.

 Балаларға көкөністердің қиық суреттерін

құрастыруды тапсырады.

Сергіту сәті.

Саусақ ойынын ойнату.

Жаңбыр жауса тырс-тырс,

Айтады гүл:

-Дұрыс,дұрыс!

Жаңбыр жауса тырс-тырс,

Айтады гүл:

-Ырыс,ырыс!

Тәрбиеші балалардың орындарын ауыстырады.

Д/о: «Иісінен тап!»ойыны.

Ойын шарты:балалар көздерін жұмып,иісі арқылы қандай жеміс

немесе көкөніс екенін табуы керек.

Балалар жұмбақтың шешуін табуға тырысады.

-

Ал саңырауқұлақ тар жерде өседі. Саңырауқұлақтардың екі түрі

болады, бірі – жеуге болатын, бірі - жеуге болмайтын түрі. Саңырауқұлақтар

жаңбырдан кейін көптеп шығады.

Балалар менімен бірге саяхатқа барасыңдар ма

жеміс - жидектер бағына? Ендеше барлығымыз көзімізд3 жұмып, көз алдымызға

жүзім және банан ағашын елестетейік. Енді көзімізді ашайық. Бұл жемістер дара

өспейді, көптеп өседі. Жүзімнің түсі қандай? Жүзімнің басқада түрлері болады.

Қызыл және қара жүзім болады. Бананның пішіні қандай сопақша, түсі сары

болады.


Саңырауқұлақтың пішіні жанынан қарағанда жарты

шеңберге ұқсайды, ал жоғарыдан қарасақ дөңгелекке ұқсайды, ал түсі әртүрлі

болады. Ал мына саңырауқұлақтың түсі қоңыр.

Балалар, қоян ойын  шығымызға сәбіз  беріп тамақтандырайық.

Ал,қуыршаққа ал  ма беріп тамақтан  дырайық.

Қуыршақтарымыз  ды тамақтандырдық.

Қортындылау.

Сұрақ жауап.

Денешынықтыру.

Тақырыбы: Аяқтың  ұшымен жүгіру.

Мақсаты: Тізені  жоғары көтеру жә  не аяқтың ұшымен  жүгіру. Тепе-тең   дікті сақтай оты  рып,бір-бірінен 10 см қашықтықта    орналасқан тақтай   бойымен жүру. 2-3м қашықтыққа ал  ға жылжи отырып секіру.

 

Сурет.

Түзу сызықтар.

Мақсаты:Түзу сызықтарды түрлі  бағытта салуды же  тілдіру,сүйікті ойыншықтарының  суретін салу.

Шаттық шеңбері.

 

Шаттық шеңбері! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық!

Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

– Балалар, бір-біріміздің қолы мыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп

үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Ендеше сабағымыз  ды басайық.

Жау - жау, жаңбыр, жау

жаңбыр,

Жердің шаңы басылсын

Гүлдің аузы ашылсын

Еккен егін көктесін

Бізге нанды көп берсін

Бау - бақшалар гүлденсін.


Сендер жаңбыр жауғанын бақыладыңдар ма? Жаңбыр

жоғарыдан төменге қарай жауады

Жерге түскен тамшылар судан жасалған жіптей

болып көрінеді екен. Жаңбыр тамшыларын салудың бірнеше әдіс - тәсілдерін

көрсету. (қысқа, ұзын сызықтар, нүктелер). Қарындашты дұрыс ұстатып, өздеріне

сурет салуды ұсыну.

Қане

,түзу сызық  тар арқылы жаң   бырды түрлі бағыт  та салып көрейік.

Сергіту

сәті.

Тербеледі

ағаштар

Алдымыздан

жел  есіп,

Кіп

–кішкентай    ағаштар

Үлкен

болып өсе  ді.

Балалар,сендердің

қандай сүйікті ойыншықтарың бар?

 

Ойыншық ұшақты қарау. Адамдар ұшақты құсқа

қарап ойлап тапқан. Оның бөліктері құстың денесіне ұқсайды. Оның бөліктері

мен қанаттарының бағытына қарау. Ауада салып көрсету.

Енді ұшақты түзу   сызықтар арқылы   түрлі бағытта салып көрейік.

Көмек көрсету.

Сабақты қортындылыау. Бағалау ,мадақтау .

Денешынықтыру.

Тақырыбы:Қашық тыққа секіру.

Мақсаты:

Тізені  жоғары көтеру жә  не аяқтың ұшымен  жүгіру.2-3 м қашықтықта алға   жылжи отырып се  кіру.Қарама-қарсы  отырып, аяқты ал  шақ ұстап допты домалату.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

Серуен:

11.00-11.30

Серуенге қызығушылық  туғызу; балалармен жеке әңгімелесу;

серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

Серуен1 Жаңбырды

бақылау.

Серуен2 Желді

бақылау

 

Серуен3                           

Табиғат әсемдігін бақылау.

 Серуен4 

Ағашты бақылау.

 Серуен5

Құстарды бақылау.

Мақсаты: Балаларға жаңбыр қайдан және қалай пайда болатынын

түсіндіру.

Сендер аспанда не көріп тұрсыңдар?

Олар неге ұқсайды? Олар неге жылжып жатыр?

Жаңбыр бізге не үшін қажет? Жаңбыр қандай?

Жаңбыр жауғанда не болады?

Жаңбыр қай мезгілде жауады?

Қимылды ойын: «Соқыр теке»

Мақсаты: Балаларды шапшаңдыққа тәрбиелеу. Дене

бұлшық етін дамыту.

Ойын шартын бұзбай ойнауға үйрету.

Мақсаты: Жел туралы мағлұмат беру.Желдің түрлерімен

таныстыру.

Жел дегеніміз не?

Жел қандай болады?

Жел қалай пайда болады?

Жел не үшін қажет?

Жел бізге керек пе, жоқ па?

Желді көрмесек қалай сеземіз?

Оңтүстік, солтүстік қайда, батыс пен шығыс ше?

Жел қай жақтан соғып тұр?

Сергіту сәті:

Жел соғады бетімізге,

Тербеледі ағаштар.

Тыныш - тыныш отырыңдар,

Биік - биік ағаштар.

Қимылды ойын: «Аққу - қаздар»

Мақсаты: Ойын шартын бұзбай ойнауға

дағдыландыру.

Сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту.

Ойын шарты: Құсшы құстарды жем жеуге

босатады да, былай дейді:

- Аққу - қаздар2жем жедіңдер ме?

- Су іштіңдер ме?

- Құстар жауап береді.

Балалардың ішінен бірін қасқыр етіп сайлайды.

Құсшы: Сақ болыңдар, аш қасқыр! келеді - деп

дауыстайды.

Аққу - қаздар иелеріне қарай ұшулары керек.

Ал, аш қасқыр болса құстарды ұстап алып жеуге

тырысады.

Ұсталған аққу - қаздар, қасқырға көмектеседі.

Сөйтіп аққу - қаздар азайып, біткенше ойын

жалғасады.

Мақсаты: Балабақша айналасындағы ең көрікті

жерді таңдап, бақылау жасау.

Табиғаттың сұлу көркіне балалардың қызығушылық

сезімдерін арттыру. Табиғат байлығын қорғауға

тәрбиелеу.Әр жыл мезгіліне қарай табиғаттың өз сұлулығы, әсемдігі болатынын

айтып түсіндіру.

Бағыттаушы сұрақтар қою арқылы «Тірі және

өлі»табиғаттың өзара байланысын түсінулеріне көмектеседі.

Шөптің қырауы, жапырақтардың түсуі(күзде)

ағаштардың бұтақтары, үйлердің шатырларын, айналаны ақ қар жапқан

(қыста) жер көгереді (көктем) айнала қызыл -

жасыл гүл, аспан

шайдай ашық (жазда)

Неге осы жерді не үшін ең көрікті жер деп

ойлайсыңдар?

Тақпақты жаттау: Жаз келіпті дегенше,

Алма пісіпті дегейсің.

Бақшамызда ендеше,

Алма теру көбейсін.


Жұмбақ шешу: Қайнамай піскен,

Асықпай түскен. (жеміс - жидек)


Қимылды ойын: «Қуып жет»

Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа

тәрбиелеу.

Ойын шарты: Балалар екі топқа бөлініп, бір -

бірінің қолдарынан ұстап,

«Айгөлек»әуенін айта келе:

Айгөлек - ау, айгөлек,

Айдың жүзі дөңгелек,

Осы топтың ішінен,

Анар атты қыз (Асан атты ұл ) керек - деп

шақырады.

Анар күш жинай жүгіре барып, қолдарын үзіп өту

керек.

Қолдарын үзе алмаса, сол топта қалады. Үзіп

қашып кетсе, екі топтың қай біреуі, қуып жетіп ұстау керек. Өзінің тобының

балалары ұстап алса өз тобына қайтадан келеді. Олай болса, бұл баланың яғни

шапшаңдығын, күштілігін аңғарамыз.

Мақсаты: Ағаш туралы мағлұмат беру.

Ағаштардың жыл мезгіліне байланысты

құбылыстарын түсіндіру.

Ағаш қандай?

Ағаштар бізге не үшін қажет?

Ағаштар қай мезгілде көктейді?

Ағаштардың бізге қандай пайдасы бар?

Ағаштардың түсі өзгере ме?

Ағаштардың өсуі үшін не қажет?

Ағаштың 300 - ден астам түрі бар.

Ағаштар көбінесе көп жылдық болып келеді.

Ағаштар көміртегін сіңіріп, от - тегін бөліп шығарады.

Тақпақ жаттау: Көгілдір аспан да,

Көк сеңгір тастар да

Құлпырып жайнайды,

Мамыр гүлін ашқанда.

Қымыздық теремін,

Көп қызық көремін.

Апама сәукеле

Гүлдерден өремін.

Қимылды ұлттық ойын: «Арқан тарту»

Мақсаты: Ұлттық ойынды жаңғырту, ойынға деген

қызығушылықтарын арттыру.

Ойын шартын бұзбай ойнауға үйрету.

Ойын шарты: Балалар екі топқа бөлініп,

арқанның екі ұшынан ұстап, белгіленген меже бойынша күш сынасып тартысады.

Берілген межеден асып кеткен топ жеңіледі.

Оларды өздеріне тартып алған топ мәреге

жетеді.

Сөйтіп ойын кезекпен жалғасын табады.

Мақсаты: Құстар туралы жалпы мағлұматтар беру.

Жылы жаққа ұшып кететін құстар туралы

түсінік беру.


Қандай құстарды білесіңдер?

Құстар немен қоректенеді?

Жылы жаққа ұшып кететін құстарды білесіңдер

ме?

Құстардың жазғы тіршілігі қандай?

Құстардың қандай түрлерін білесіңдер?

Құстар қандай дыбыс шығарады?


Тақпақ жаттау: Бөдене, бөдене,

Бұғып қалып көдеге,

Ұстатпайды қусам да,

Тойғызар ем бедеге.


Қимылды ойын: «Ұшты - ұшты»


Мақсаты: Балаларды ұшатын заттар мен ұшпайтын

заттарды

ажырата білуге үйрету.

Ойын шарты: Тәрбиеші балаларға ұшатын құс, әуе

көлік атауларын, сонымен қатар кез келген атауларды атайды.

Егер олар ұшатын болса құс қанатын қағып қимыл

көрсетеді.

Ал, егер ұшпайтын зат атауын атаса, онда

қолдарын қимылдатпайды.

Егер керісінше ұшатын затта қимылдатпай,

ұшпайтын затта қимылдатса, бала ойыннан шығарылады.

Мысалы: Ұшты - ұшты, ұшақ ұшты – десе,

қолдарын қимылдатады.

Ұшты - ұшты, кітап ұшты – десе, қолдарын қимылдатпайды.

Серуеннен  оралу

11.30-11.50

Балалардың 

реттілікпен киімдерін  шешуі,

дербес ойын әрекеті .

Түскі асқа дайындық.қолдарың жуу.

Түскі ас

12.00-12.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; тамақтану, ас қайруға үйрету

Үйқы

12.30-15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына 

жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.00-15.30

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында 

ортопедиялық жол бойымен  жүру.

  Білімді кеңейту  және 

мәдени-гигеналық дағдыларды 

орындау.

Ойын- жаттығу :                                                                                                                                                                

Ал балалар тұрайық                                                                                                                                               мойнымызды бұрайық,                                                                                                         

                                           Қолымызды созайық,                                                                                                                                           су ішінде қалықтап,                                                                                                                                                                            Қане жүзіп алайық,                                                                                                      

                                                  оңға,солға бір қарап,                                                                                                                                                       денемізді бұрайық.

Бесін  ас

15.30-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға

баулу  бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекет

 

 

 

 

Баланың жеке даму картасына

сәйкеғс жеке жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

16.00-16.20

 

 

«Киім дүкені»

Сюжетті ойын

Мақсаты: Ойын барысында рөлдерді ойнай білуге

үйрету. Сатушы әртүрлі киімдер түрлері туралы әңгімелейді.

 

Конструкторлармен  ойындар.

Мақсаты: Балалар    мен констуктар

дан әртүрлі заттар   құрастыра болатыны

туралы    түсінік беру.

Мұнара құрастыру.

Ертегі оқып беру.

Мақсаты: Балаларға   ертегі оқып

беріп, он   ың мазмұнына көңіл  бөле білуге үйрету.

Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.ойындар

ойнату.

 

үстел үсті театры және т.б.ойындар ойнату.қызы  ғушылықтарын ояту.

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу

«Күз»(сурет қарастыру)

Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Отбасы туралы әң  гіме жүргізу.  Балалардың сөздік  қорларын 

дамыту.

Дидактикалық ойын «Менің сүйікті ойыншағым»

Мақсаты: баланың сөздік қорын 

ойыншықтардың атауларын  атай

білу дағдыларын қалыптастыру..

Сурет бойынша әңгіме жүргізу.

Сөздік, тіл байлық  тарын молайту.

Дидактикалық ойын «Атын атап бер»  

Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың

ұсақ моторикасын дамыту.

 

Серуенге дайындық

16.20

Киіну: серуенге шығу.

Балалардың үйге

қайтуы

17.45-18.00

Ата-аналарға кеңес:

Балалар жәйлі әңгімелесу

Баланың әрбір жетістігі үшін мақтап отырыңыз.

Балалар отбасында өздері  не істей

алатындары туралы әңгімелесу. Балаңыздың сүйікті

ісіне керек кітап, ойын, т.б. құралдармен қамтамасыз етіңіз. 

Кеңес:

 «Бала өміріндегі ойыншықтың

маңызы».

Бала өз жұмысын көрсете алатын стенд жасап қойыңыз. 

 Қателескені

үшін баланы кекетіп, бетінен алмаңыз, басқа балалармен оны салыстырма ңыз. 

Циклограмма

Бір аптаға 04.09. –

08.09 қыркүйек 2017ж

«Алтын дән»

балабақшасы «Ботақан» сәби тобы

Өтпелі тақырып

«Балабақша»

Тақырыпша «Менің

балабақшам»

 

Күн тәртібі

Уақы

ты

Дүйсенбі

04.09.2017

     1.Ән сабағы

2. Тіл дамыту

     3.Үйірме

16.00

Сейсенбі

05.09.2017

1.Математика

2.Жапсыру 0.25

3Мүсіндеу0.25

4.Денешынық

Сәрсенбі

06..09.2017

1Көркемәдебиет/ құрастыру0.5

 2 Әнкүй

Бейсенбі

07.09.17

1.Жаратылыстану

2Қорш орта/экол 0,25                               3 Денешынық

Жұма

08.09.2017

1.Сурет салу

2. Орыс тілі

3Денешынық 16-15

 

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті,саусақ және т.б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таңертенгі гимнастика 10 мин

07.45

08.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым қатынасы:

«Үйдің есігін жабайық» 


Ойынның мақсаты: заттарды өлшемі бойынша салыстыруға, жуан және жіңішке

заттарды ажыратуға жаттықтыру. Ойлау қабілетін дамыту. 

Ойынның құрал-жабдықтары: үйдің, есіктің суреттері. 

Ойынның мазмұны: қағаздан қиылған, есігі жоқ үйдің суретін балаларға тарату.

Жуан және жіңішке есіктерді үйдің өлшеміне сай келтіріп салуды ұсыну. 

 «Дәл осындай пішінді тап» 


Ойынның мақсаты: геометриялық пішіндер жайлы білімдерін бекіту, пішіндерді

атауға, ажыратуға, салыстыруға жаттықтыру. 

Ойынның құрал-жабдықтары: бала саны бойынша құлыптың суреттері, геометриялық

пішіндер. 

Ойынның мазмұны: алдарындағы сиқырлы құлыпты ашуды ұсыну. Құлыптың кілттері

де сиқырлы, геометриялық пішіндерден құралған екенін айту. Әр бала құлыпқа

сай келетін кілтті алып, құлыпты ашады. 

«Пішіндерді боя» 


Мақсаты: 1.Түстерді тани білуге үйрету. 

2.Ойын элемент терін пайдалана отырып математ икаға қызығу шылықтарын

арттыру. 

Көрнекілік: Геометриялық пішіндер 

Барысы: Балаларды ұйым дастырып, оларға ақ бет қағаздағы пішін дердің суреттері таратылып

беріледі. Бұл суреттегі пішін дер боялмаған. Тәрбиеші балалар ға тақтаға боялған

пішіндерді ұсына ды. Балалардың міндеті сол тақтадағы түсте ріне қарап алдарындағы

пішіндерді сондай түспен бояйды. Мұндай ойын балалардың түсінулерін және

шапшаңдықтарын шыңдайды. 

«Сиқырлы суреттер» 


Ойынның мақсаты: балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау

процесстерін дамыту. 

Ойынның кұрал-жабдықтары: әр түрлі сурет бөлінділері. 

Ойынның мазмұны: Балалар алдарындағы үлгі бойынша бөлінділерден сурет

құрайды. Сурет бойынша әңгіме құрауды ұсыну. 

 «Суреттерді

орналастыр» 


Ойынның мақсаты: заттарды топтастыруға жаттықтыру, өз бетінше тапсырманы

орындауға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту. 

Ойынның құрал-жабдықтары: тор көз салынған қағаз беттері, әртүрлі

суреттер. 

Ойынның мазмұны: Балалар берілген суреттерді әр бағанмен жолға олардың бірі

ғана келетіндей етіп, шаршы тор көздерге орналастырады. 

 

 

 

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

09.00

09.30

Балалардың

назарың тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу. Астан кейін қолдарын

үлгіге қарап жууға үйрету.

Мектепке дейінгі ұйым

кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

09.30

10.50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.55-10.10

Тіл дамыту.

 Тақырыбы: Топпен танысу (саяхат)

 Мақсаты: а) Балаларды балабақша өмірімен, топ бөлмесімен

таныстыру,                     

 ондағы жиhаз атауларын атауға,олардың

қызметін сипаттап беруге үйрету.

 ә) Педагогтің  сұрақтарына жауап беріп, диалогтік сөйлеуге

дағдыландыру.

 б) Топтағы жиhаздарды ұқыпты ұстауға

тәрбилеу.

Балаларды шеңбер

бойымен тұрғызып, Е.Өтетілеуұлының өлеңін оқиды.

Білер қазақ

баласы,

Сәлем – сөздің

атасы.

Алдымыздан

кезіккен

Көп танысты

көреміз.

Бәріне де ізетпен

Біздер сәлем

береміз.

- Балалар, сендер бүгін таңертең тұрып қайда келдіңдер?

- Сендерге балабақшада ұнай ма?

Балабақша өмірімен таныстырады.

Педагог өзін таныстырады.

- Балалар, мынау біздің тобымыздың бөлмесі. Бөлмеміз жарық,

әрі кең. Топта сендерге арналған көп ойыншықтар бар.

Балаларға демонстрациялық көрнекілікті көрсете отырып, балабақшамен

таныстыру.

- Мынау не?

- Оған не саламыз?т.б. сипаттарын атау, түсін, көлемін

айту.

- Мыну не?

- Оған не саламыз?

- Қандай ойыншық көріп тұрсыңдар?

- Мынау не? (Керует – жататын төсек).

- Онда не істейміз? (Ұйықтаймыз,т.б).

Билингвальді  компонент: топ – группа, бөлме – комната, керует – кровать.

- Мынау не?  (Қолжұғыш.Қолымызлы жуамыз).

Сергіту сәті

Біз гүлдерше өсеміз,

Жапырағы жайқалған.

Сабақтары салады,

Желге ырғалып шайқалған. /гүлше қимыл жасау/

Педагог балаларды

топ бөлмелерімен, оңдағы құрал – 

жабдықтармен, заттармен таныстырады. Балаларға әр бөлменің өзіндік ерекшеліктері  бар екенін, топтағы заттарды ұқыптылықпен

ұстау керек екенін түсіндіреді.

«Құлақ

мұрын»

Балалар шеңбермен тұрады.

Жүргізуші: құлақ – деп қолымен мұрынды

ұстайды, ал мұрын деп – құлақты ұстайды. Ал балалар құлақ дегенде құлақты,

мұрын дегенде мұрындарын көрсету керек. Жүргізуші балалардың зейіні мен

қабылдауын тексеру мақсатымен оларды шатастырып отырады.

Жеке жұмысты қажет ететін балалардан топ жиhаздарын

сұрау, балалардың топтық және жеке әрекеттерін, олардың жауаптарын талдайды.

 

 

 

 

 

Математика

Тақырыбы: Көп және біреу ұғымдарымен таныстыру.

Мақсаты: Көп және біреу ұғымдарымен   таныстыру, топтағы   заттардан бір немесе   көп заттарды тауып   көрсетуге , топтағы біртекті

заттардан  топтар құрастыруға    одан біреуін бөліп   көрсетуге үйрету.

Шаттық шеңбері

- Балалар,біз бүгінгі

ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізді бастамас бұрын, денемізді оятып алайық.

-Қайырлы таң, көздерім, сендер ояныңдар!

-Қайырлы таң құлақтарым,

сендер де ояныңдар!

-Қайырлы таң, саусақтарым,

сендер де ояныңдар!

-Қайырлы күн, сен де ояндың

ба?

-Тағы бір күн артта қалып,

арайланып таң атты.

-Жарайсыңдар, балалар

орнымызға отырып жайғасайық.

Тобымызда бүгін балалар не деген көп. Кім

бірінші болып келді? (Айжан) Сол кезде тобымызда біреу-ақ бала болды. Одан

кейін тағы бір бала, сосын тағы да бір бала келді. Сонымен бізде қазір қанша

бала болды? (көп) Ал неше тәрбиеші бар? (біреу)


«Паровоз» ойыны. Паровозым пойызым, қане

кімнің бойы ұзын?(тәрбиешінікі) олай болса мен паровоз боламын, ал сендер

менің вагоным боласыңдар. Қазір өз тобымыздың ішінде саяхатқа шығып келеміз.

Неше паровоз бар? (біреу) Ал вагондар қанша? (көп)


«Ойыншықтар» аялдамасы.

- Балалар бұл аялдамада ойыншықтар қанша екен?

(көп)

Бірінші сөреде неше ойыншық отыр? (біреу)

Екінші сөреде неше доп көріп тұрмыз? (біреу) үшінші сөреде қанша машина бар

екен? (көп) Үлкен машина қанша? (біреу) Ал кішкентай машиналар қанша екен?

(көп) Бәрекелді. Жарайсыңдар! Келесі аялдамамызға жол тартайық. 

«Қуыршақтар» аялдамасы. (үлкен және кіші

қуыршақтар арқылы салыстыру жұмыстарын жүргізу)

(Осылайша кітаптар, ыдыс - ақтар сынды

аялдамалар жасап ойынды жалғастыруға болады).

Сергіту сәті ретінде «Жөндеу жұмысы» ойынын

ойнаймыз. Барлығымызға орын жетті ме? (иә) Жөндеу жұмысы бастайық.

Қолымызбен алақанды соғайық көп реет

Бір аяқпен секіреміз бір рет

Отырып тұрайық көп рет.

Қолымызды көтерейік бір рет.

«Аю мен аралар» ойыны. Бір балаға аюдың

бетпердесі кигізіп, аю етіп таңдаймыз. Қалған балалардың барлығы ара болады.

- Балалар неше аю көріп тұрмыз. (біреу) Ал

аралар қанша?(көп) (Аю аралардың балын ұрламақ болған үшін, аралар аюды

қуалайды.)

Бірінің артына бірі вагон құрап тұра қалады


Сұрақтарға жауап береді

Ойыншықтар бойынша салыстыру жұмыстарын

жүргізеді

вагондар (балалар) жөндеу жүргізетін жерге

келіп, бір - бір орындыққа отырады

ара болып аюды қуалайды.

Аю мен ара ойынын ойнайды.

Қортынды.

Сұрақ-жауап.

 

 

 

 

 

 

   

Көркем әдебиет

Тақырыбы: Балабақша

Мақсаты:бала  

бақша туралы түсініктерін кең 

ейту, тақырыпқа  сәйкес

әңгіме   оқып беріп оқиға   ны эмоционалды   қабылдауға үйре ту.

Тәрбиеші балаларды орындықтарға отыруын сұрайды.

Санамақ айтады:

Ал, санаңдар, санаңдар,

Бізде қанша адам бар?

Алдымда:

Атам, әжем,

Алдымда:

Әкем, анам.

Сонында ағам, әпкем

Сонында мен өзім.

 

Не туралы санамақ?

Бір сөзбен бұл адамдарды қалай айтамыз?

Отбасы деп түсіндіреді

Балалар біз жаңа қайда барып келдік?

Экскурсияға, яғни балабақшаны аралап келдік (тәрбиеші

толықтырады)

Қандай бөлмелерді көрдік?

(медбибі, асханаға барып келдік)

Тағы балабақшада қандай бөлмелер бар?

Сеңдер доппен ойнағанда қайда барасыңдар?

Ән айтуға, би билеуге қайда барасыңдар?

Балалар ойланып жауап береді (ән-күй, спортзалдары) тәрбиеші

көмектеседі.

Тәрбиеші: жарайсыңдар балалар, енді мен сеңдерге

Е. Ашықбаев «Балабақша» өлеңін оқып беремін, сендер жақсылап

тыңдап, сосын маған қайталап бересіңдер.

Автордың портреті көрсетіледі қысқаша мәлімет айтылады.

Балабақша

Мамаңа еріп келдің сен,

Папаңа еріп келдің сен.

Қаладағы ең жақсы үй,

Балабаша мен білсем.

Себебі ме, себебі, себебі,

Барлық мама келеді,

Барлық папа келеді.

Шығарманы талдайды:

Сұрақтар: не туралы айтылған?

Балаларды балабақшаға кімдер апарады?

Тақпақта балабақшаны қалай деп жазды?

(тәрбиеші түсіндіреді, естеріне түсіреді)

Сөздік жұмысы: еріп, себеп.

Балаларға қайтадан өлеңді оқиды, өлеңдегі жаңа сөздердің

жолдарын қайталатады, бекітеді.

Дидатикалық ойын: «Көңілді доп»

Мақсаты: өлең жолдарын реттілігін есте сақтау,

шығармашылық сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

Құралдар: доп

Шарты: айтылған сөздің жалғасын тауып айту.

Балаланың әрекеті: Допты ұстап алғанда тиісті сөзді есіне

түсіріп айту керек

Мысалы: Мамаңа еріп ..... (келдің сен)

Тәрбиеші: балалар тақпақ естеріңде жақсы қалсын деп

Артикуляциялық жаттығуын жасайды:

«Алтыбақан»

Мен де босқа тұрмаймын,

Алтыбақан тебейін.

Әткеншекте тербеліп,

Жоғары, төмен самғайын.

Орындау тәсілі: күлеміз, ауызымызды ашып тұрып тілді жіңішкертіп

ұстап, жоғары қарай көтеріп, мұрынға созу, тілді жалпақ қылып төмен түсіріп

иекке созу. (тәрбиеші көрсетіп, түсіндіреді, қадағалайды)

Сергіту: кел балалар тұрайық,

өлең бірге жаттайық.

қолдарымыз биікке,

аяғымыз төменде,

оңға, солға бір адым.

жоғары, төмен бір қарап,

санамақ ойынына шапалақ.

Шығарманы қайта оқиды.

Ең алдымен тез жаттап алатын балаларды тақпақты айтуға сұрайды

(тәрбиеші балаларды мадақтап отыру керек (кейін басқа балаларда жаттауға

деген ыңталары мен қызығушылықтары оянғандай)).

Шығармашылық орталығындағы балалардың жасаған жұмыстарын қарап

талдайды, балалар не жасап шығарғанын түсіндіреді.

 

Балалар орындықтарға отырады, тәрбиешіні тыңдайды

 

Санамақ сөзін қайталайды.

Естеріне сақтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаратылыстану

 Тақырыбы 

Балабақша ауласы.

Мақсаты: Балабақ  ша

ауласындағы өс  імдіктерді,

ағаштар  ды, гүлдерді бақылау жасау,

олар дың өзіне тән белгі  лерін байқап,

сипат  тай білуге үйрету.

 

 

1.Қоршаған орта заттары, олардың сапалары мен

қасиеттері туралы түсініктерін жүйелеу және толықтыру.

2. Бірнеші 

сенсорлық белгілеріне қарап заттарды топтастыра білуді, айналасындағы

заттарды ажырата және ортақ қасиеттері бар ойыншықтарды топтастырып, оларды

сипаттай білу дағдыларын игерту.

3. Ойыншықтарды күтіп ұстауға баулу.

Шаттық шеңбері

Шаттанып

тұрайық   жылы жүзбен,                 Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген.                       Шуақ толған жаны  мыз, жүрегіміз,      үлгі алсын көрген жан   мына

бізден.

-Балалар, біз бүгін ойыншықтар әлеміне қонаққа барамыз.

Мына ойыншықтар сөресінде жиналып тұрған ойыншықтарды атайық. Қуыршақ, қоян,

жүк көлігі, аю, машина, доп.

 Білімді өзектендіру.

«Сиқырлы

сандық ойыны».

Шарты: сандық ішінен ойыншықтарды бір-бірден шығарып, оларды сипаттайды,

олармен қалай ойнайтындарын әңгімелейді.  

 «Қабырғаны тұрғызамыз»

саусаққа арналған жаттығуы. 

Қабырғаны тұрғызамыз,

 Жоғары

,жоғары. 

Осылайша

Шатырды да саламыз!

 Тәрбиеші ойыншықтарды көрсетіп

тұрып:

  -Бұл заттардың бәрін бір сөзбен

қалай айтамыз?- деп сұрайды.    

  Ойыншықтарды арнайы мамандар

әртүрлі материалдардан жасайды. Мысалы, резенкеден жасалған ойыншықтар

болады. Доп резеңкеден жасалған. Кане, допты сипап көрейік, Ол   қандай? Салмағы қандай?

Сонымен қатар 

ағаштан жасалған ойыншықтар да бар. Оларға

текшелерді жатқызуға болады.

-Сипаттап  көрейік, сипап көргенде

саусаққа қалай сезіледі?

 –Олар резеңкеден жасалған

ойыншықтарға қарағанда қатты, соған қарамастан оны күтіп ұстауға керек.

Сергіту

сәті

«Ойыншықтар»

Резеңкеден және ағаштан 

жасалған  қуыршақ пен ұшақты

сипаттау. 

–Балалар, бізге қонаққа тағы бір ойыншық келеді.

Бұл ойыншық қалай аталады? 

 Қуыршақ ағаштан ба әлде  резеңкеден жасалған ба?

 -Мына ойыншық қалай аталады?  Ұшақты көрсетеді.

Ұшақ неден жасалған?

 «Ғажайып қапшық» дидактикалық ойыны

Мына ғажайып қапшықта ойыншықтар бар. Қазір ойыншықтарды бір –бірден

алып, неден жасалғанын анықтау керек. 

Сондықтан ойыншықтарды алып ағаштан жасалғандарды ұшақтың қасына ,

резеңкеден жасалғандарын қуыршақтың қасына  

орналастыруларың керек.  

          

 

Ойыншықтар  туралы алған білімдерін

сұрақ- жауап  арқылы  қорытындылайды.

 

Қоршаған орта

Тақырыбы: Балабақша – біздің екінші

үйіміз.

Мақсаты:  1.Балабақшада еңбек ететін

адамдардың мамандықтарымен таныстыру медбике, аспаз.

2.Балабақшаның балаларды көп нәрселерге үйрететінін

және жақсылыққа тәрбиелейтін орын екенін түсіндіру.

3. Балабақшада еңбек ететін адамдардың  еңбектерін бағалай білуге тәрбиелеу. Балаларды

мейірімді болуға баулу.

Шаттық шеңбері.

- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Жалпы адамдар кездескенде бір

– біріне амандық пен саулық тілейді, яғни амандасады, жағдайларын сұрайды.

- Сендердің үстелдерінде сиқырлы қорапшалар жатыр, оның

ішінде ақылды да алғыр балалар отыр .Кәне, бәріміз ашып қарайық,олар қандай

балалар екен?

Әр қобдишаның ішінде айна жатады.

- Кәне, балалар,айнаға қарап: «Біз әлемдегі ең жақсы

балалармыз», -деп айтайық.

Осылайша көңілімізді көтеріп, сабаққа кірісейік.

Таңғажайып сәт.

Біреу есік қағады. Педагог пошташыдан хатты алып,

алғысын білдіреді.

- Балалар, біздің атымызға торғайлардан хат келіпті,

оқып көрелік.

- Құрметті балалар! Біз торғайлармыз, сендердің

бақшаларыңның үстінен ұшып бара жатып сендердің көңілді екендеріңді көрдік.

«Біздің де осындай балабақшамыз болса ғой», - деп

мұнайып қалдық. Біз бақшаның не екендігін білмейміз.Сендерге қонаққа келсек,

бізге балабақша туралы айтып бересіңдер ме?

- Балалар, торғайларға балабақша туралы айтып береміз

бе?

Педагог екі торғайдың суретін көрсетіп, олардың

терезеден ұшып кіргенін айтады.

Педагог балабақша туралы өлең оқиды.

- Өлең не туралы?

 

- Балабақшаға кімдер барады?

 

- Балалар балабақшада не істейді?

 

- Балаларға кімдер қарайды?

Балабақша туралы әңгіме жүргізу.

Балабақша  -2-3

жастан мектеп жасына дейінгі баларды тәрбиелейтін орын. Балалар, балабақшада

сендерге кітап оқып беретін, сендермен күнде қыдыратын кім?

- Педагогке көмектесетін кім?

- Ол қалай көмектеседі?

- Жарайсыңдар, балалар! Бізге ормандағы аңдардың хат алып

келіпті. Кәне, хатқалтаны ашып көрейік.

- Балалар, торғайлар ақ қалпақ киіп, шөміш ұстаған

адамдарды көріп, енді олардың кім екенін білмей отыр көрнекілікті көрсетеді.

- Аспаз сендер үшін не істейді?

Торғай:

- Егер де балалардың біреу аурып қалса, не істейсіңдер?

 

- Егер де балалардың біреу аурып қалса, не істейсіңдер?

- Біздің балабақшамызда денсаулықты қадағалап отыратын

адам бар. Ол кім екен? Есімі қалай аталады?Ол қандай қызмет атқарады?

Билингвальды компонент: хатқалта – конверт, балабақша – детский сад,аспаз – повар,

дәрігер – врач.

Сергіту сәті «Торғайлар мен автокөлік»  қозғалыс ойыны.

Торғай:

- Сендердің балабақшаларыңда біз білмейтін заттар көп

екен.

«Ғажайып қапшық» дидактикалық ойыны. Шарты: қапшықтан

заттар бейнеленген суреттерді бір – бірден алып шығады. Мысалы:

- Аспазға азық – түлік, қазан, таба, тамақ пісіретін

плита керек.

- Дәрігерге дәрумендер, температура өлшегіш (градусник)

керек.

Үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындату.Сурет

бойынша балабақша туралы әңгіме жүргізу.

 

 

Торғай балалармен қоштасады.

- Рақмет, балалар, мен сендерден көп нәрсе үйрендім.Сау

болыңдар!

Жеке жұмыс.

Топтағы кейбір балаларға аспаз бен дәрігердің жұмыстары

туралы сұрақ қою. Жауаптарын тыңдау, толықтыру

- Балабақша дегеніміз не?

- Балабақшада кімдер қызмет етеді?

- Өз балабақшаларыңды 

жақсы көресіңдер ме?

Қортындылыау.

Денешынықтыру

4-6м

арақашықтықта еңбектеу.

2. Сапта бір-біреуден жүру және жүгіру.

Қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ ұстап допты домалату.4-6м арқашықтыққа

еңбектеу.

 

 

Сурет.

Тақырыбы: Сиқырлы таяқшалар. 

Мақсаты: Балаларды қағаз түрлерімен

және түрлі түсті қарындащтермен таныстыруды 

жалғастыру. Сурет салуға қызығушылықтарын арттыру, қарындашты оң

қолмен ұстауға үйретіп жаттықтыру.Шығармашылық қабілеттерін дамыту,  дөңгелек,  таяқшаларды салуға үйрету. Ұқыптылық пен

тазалыққа тәрбиелеу. 

- Балалар, бізге қуыршақ Айсана қонаққа келген екен.

Айсана балалармен амандасады.

- Жолда келе жатып, сиқырлы қорап тауып алдым, ол қорап

мені сурет салуға үйретті.

Балалардың сурет

салуғаи ынталарын біліп, қызықтыратын сұрақтар қояды. Қорапты алып

сылдырлатады, түстерін сұрайды, қалай аталатынын, неге сиқырлы

болғандығына  тоқталады

Ұштағышпен ұштап, оның

ұшын шығарады.Бар сиқыр осы қарындаштың ұшында екендігіне тоқталады.

Қарындаштың ұшымен, қатты баспай, әдемілеп сызықтар сызуды көрсетеді. Қызыл

қарындаштан қызыл, көк қарындаштан көк түс, тағы басқа қарындаштан басқа түс

шығатындығын айтады.

Айсана қарындашпен сурет салу үшін қатты қағаздың

түрлері керектігін түсіндіреді. Қарындашты оң қолдың үш саусағы – бас бармақ,

сұқ саусақ, ортаңғы саусақпен ұстап, ұшын қатты баспай әртүрлі сызықтар,

нүктелер, дөңгелектер сызып, жұмыс жасау жолдарын көрсетеді.Сонымен бірге

үлестірмелі материалдағы суретке назарларын аударады.

Айсаның жақсы көретін досы Күлдіргіштің қолындағы

шардың жіптері үзіліп қалыпты. Шарлар жеңіл болғандықтан, ұшып кетуі мүмкін,

сондықтан жіп тағып қоюымыз керек. Өздерің қалаған түспен шарды бояп

шығындар. Айсана саусақ жаттығуларын жасауды ұсынады.

Оң саусағым шаршады,

Сол саусағым шаршады.

Саусақтарым бірігп,

Билеп, билеп алады.

Педагог балаларға көмек көрсетіп, балалармен жеке жұмыс

жүргізеді. Сөздік жұмыс жүргізеді.

Айсана:

- Осы сиқырлы таяқшамен

әдемі суреттер салдық. Мен сендерге сыйлыққа осы қарындаштарды беремін.

Қоштасып, өзінің ойыншықтар әлеміне кетеді

 

Дене шынықтыру

 

1.     Аяқ ұшымен жүру;

2.     Өкшемен жүру

3.     Ат жүрісі

4.     Аю жүрісі

Балалар тәрбиешінің соңынан

қайталайды.

Жалпы дамыту жаттығулар:

·        

аяқ

сәл алшақ, қол белде. Тізені бүкпей, алға төмен еңкею. Бастапқы қалыпқа

оралу.

·        

аяқты

алшақ қойып, тік түзу тұру, қол артта.

Негізгі жаттығулар:

·        

Орында

тұрып қос аяқпен секіру

·        

Допты

ұстап қос аяқпен секіру

 

 

Жалпы дамыту жаттығулар:

·        

аяқ

сәл алшақ, қол белде. Тізені бүкпей, алға төмен еңкею. Бастапқы қалыпқа

оралу.

·        

аяқты

алшақ қойып, тік түзу тұру, қол артта.

Негізгі жаттығулар:

·        

Орында

тұрып қос аяқпен секіру

·        

Допты

ұстап қос аяқпен секіру.

Жалпы дамыту жаттығуларды

орындайды.

Тәрбиешіні мұқият тыңдайды, тапсырманы

бұлжытпай орындауға тырысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

Серуен:

11.00-11.30

Серуенге қызығушылық  туғызу; балалармен жеке әңгімелесу;

серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

Серуен1 Бұлтты бақылау.

Серуен2 Жәндәктерді бақылау

 

Серуен3                           

Жәндіктерді бақылау.

 Серуен4 

Ағаштардан

желмен ұшып түсіп жатқан жапырақтарды бақылау.

 Серуен5

Құстарды бақылау.

Құмдағы

іздерді бақылау

 

Мақсаты: Балаларға бұлттың неге ұқсайтынын қай

бағытқа көшіп жатқанын бақылатып әңгімелеу.

Еңбек: Учаскедегі шашылған ағаш бұтақтарын

жинату.

Балалармен жеке жұмыс : «Бұлт» Қ. Әлімқұлов

Түрленді дала, бау- бақша

Құлпыра қалды тау жақта

Қара бұлтты жел қуып

Жөкеп берді аулаққа

Қимылды ойындар: «Ақ қоян», «Күзгі тіршілік»

Балалардың өз еріктерімен жасалатын

іс-әрекеттері.


Мақсаты: Күзде жылы жаққа ұшқан құстарды

бақылату.

Еңбек: Бөлме гүлдерін суару.

Балалармен жеке жұмыс: «Қарлығаш»

Қимылды ойындар: «Құс болып ұшамыз»

Балалардың өз еріктерімен жасалатын

іс-әрекеттері.


Мақсаты: Күзде жылы жаққа ұшқан құстарды

бақылату.

Еңбек: Бөлме гүлдерін суару.

Балалармен жеке жұмыс: «Қарлығаш»

Қимылды ойындар: «Құс болып ұшамыз»

Балалардың өз еріктерімен жасалатын

іс-әрекеттері


Мақсаты: Жапырақтардың ағаштардан қалай

түскенін бақылап, әдемі жапырақтардың айналаға қалай сән беріп тұрғанын

әңгімелету.

Еңбек: Шашылған жапырақтарды ұшып келген қағаз

қалдықтарын жинау.

Балалармен жеке жұмыс: Ертегі оқып беру

«Ағаштар ұйықтайма?»

Қимылды ойындар: Тақия тастамақ

Балалардың өз еріктерімен жасалатын

іс-әрекеттері.

Құмдағы

іздерді бақылау.

Мақсаты: Учаскелердегі құмдағы іздердің кімнің

ізі екенін айыра білуге үйрету.

Өз іздерін бір-бірімен салыстыру.

Еңбек: Құм салғыштағы құмды күрекшелерімен

көтеру.

Балалармен жеке жұмыс: «Санамақ айту»

Бөрік тіктім

Он ойланып

Тоғыз толғанып,

Сегіз рет сызып,

Жеті рет бұзып.

Алты рет қарап,

Бес рет санап,

Төрт рет қадап.

Үш тал үкі тағып,

Екі қолым талып.

Бір бөрік тіктім,

Әзер деп біттім.

Қимылды ойындар: «Тышқан мен мысық»

Балалардың өз еріктерімен жасалатын

іс-әрекеттері.

Серуеннен  оралу

11.30-11.50

Балалардың 

реттілікпен киімдерін  шешуі,

дербес ойын әрекеті .

Түскі асқа дайындық.қолдарың жуу.

Түскі ас

12.00-12.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; тамақтану, ас қайруға үйрету

Үйқы

12.30-15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына 

жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.00-15.30

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында 

ортопедиялық жол бойымен  жүру.

  Білімді кеңейту  және 

мәдени-гигеналық дағдыларды 

орындау.

Бесін  ас

15.30-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға

баулу  бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекет

 

 

 

 

Баланың жеке даму картасына

сәйкеғс жеке жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

16.00-16.20

 

 

.«Шамдар» 

Мақсаты: қасиеттері бойынша заттарды топтастыруға, түстерді, өлшемдерді

ажыратуға жаттықтыру; зейіндерін дамыту. 

Құрал-жабдықтары: бала саны бойынша әртүрлі шамдар 

Ойынның мазмұны: Балаларға шамдарды таратып беру, шамдардың түсін, өлшемін

анықтауды ұсыну. Балалар тәрбиешінің шамын өздерінің шамдарымен салыстырады.

Белгі бойынша тәрбиешінің шамына ұқсас шамдары бар балалар ортаға жүгіріп

шығады.

. «Ұзын-қысқа» 


Ойынның мақсаты: өлшемдердің қасиеттерін қабылдауға үйрету; тапсырманы

орындауға жаттықтыру. 

Ойынның құрал-жабдықтары: ұзын және қысқа жолақшалар. 

Ойынның мазмұны: Балаларға ұзын және қысқа жолақшаны көрсету. Өлшемін

анықтау. Жолақшаларды таратып беру. Үстелдің үстіндегі жолақшалардың ішінен

ұқсас жолақшаны табуға тапсырма беру. 

«Зейінді бол» 


Ойынның мақсаты: Биік және аласа ұғымдарын бекіту; логикалық ойлауын

дамыту. 

Ойынның құрал-жабдықтары: биік және аласа заттар бейнеленген суреттер немесе

ойыншықтар. 

Ойынның мазмұны: Балаларға биік және аласа заттардың суреттерін немесе

ойыншықтарын қарастыруды ұсынады. Әр суретте не бейнеленгенін анықтау. Биік

затты көрсеткенде балалар орындарынан тұрады, аласа затты көрсеткенде

бастарын төмен түсіреді. 

«Ойыншықты тап» 


Мақсаты: Кеңістікті бағдарлай білуге үйрету. 

Көрнекілік: Топтағы ойыншық. 

Ойынның мазмұны: Тәрбиеші ойыншықты тығып қойып, бір баланы тақтаға шақырады.

Тәрбиеші нұсқауымен, мысалы: 1 адым алдыға оңға бұрыл, 2 адым алдыға тура жүр

деп ойыншыққа дейінгі жолды айтып отырады. Бала айтылған нұсқаумен дұрыс

жүріп отырса, ойыншықты табады.

«Дыбыс арқылы санды тап» 


Мақсаты: Есту мүшелері арқылы баланың ойлау қабілетін анықтау. 

Көрнекілік: Сіріңке қорабындағы таратпа сандар. 

Барысы: Тәрбиеші қарындашпен үстелді дыбыс шығатындай етіп тықылдатады.

Балалар тыңдап отырып алдарындағы цифрларынан тиісті санды көрсетеді. 

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу

«Күз»(сурет қарастыру)

Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

. «Сыңарын

тап»


Мақсаты: Ұлттық үлгідегі киімдер жайында

түсінік беру. Аяқ киімдердің түр - түсіне, көлеміне, пішініне және ою -

өрнегіне байланысты сыңарын таба білуге. Ер адамдар мен әйел адамдар киетін

аяқ киім үлгілерінің ерекшеліктеріне назар аудару, ұлттық ою - өрнек

элементтерінің қолданылуы жайындағы ұғымдарын жетілдіру. Зейінін тұрақтандырып,

есте сақтау қабілетін дамыту.

«Кемпірқосақ»

Мақсаты: Балаларды түстер жүйесімен таныстыру.

Спектрдегі түстердің орналасуымен таныстыру

Көрнекіліктер: «Кемпірқосақ» суреті.

Толық аяқталмаған кемпірқосақ қағаздары.

Жапсыруды аяқтауға ареалған жеті түсті жолақшалар. Жапсыру құралдары.

Ойын ережесі: Балалардан жауыннан кейінгі

шығатын кемпірқосақты кімнің көргенін, онда қандай түстер бар екенін сұрап,

ойын құралдарын тақтаға іледі, түстерді толық атын атап орналастырады. Жеке

балалардың алдарына ойын құралдары үлестіріліп балалар өз бетімен жұмысты

үлгіге қарай отырып орналастырады.

 «Ыдыстардың шыны аяқтарын табуға көмектес»

Мақсаты: Алты түсті меңгертуді үйретуге

жаттықтыру.

Құралдар: 6 түсті ( «қызыл», «сары», «жасыл»,

« көк», «қоңыр», «сарғыш» ) шыны аяқ силуеттері.

Ойын барысы: Педагог тақтаға жолақ қалталары

бар суретті іліп, шыны тарелкелерді қойып шығады. Бала осы ған сәйкес түсті

саптаяқты іздеп, шыны аяқ үстіне қояды.

Дидактикалық ойын «Атын атап бер»  

Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ

моторикасын дамыту.

 

Серуенге дайындық

16.20

Киіну: серуенге шығу.

Балалардың үйге

қайтуы

17.45-18.00

Ата-аналарға кеңес:

Балалар жәйлі әңгімелесу

Баланың әрбір жетістігі үшін мақтап отырыңыз.

Балалар отбасында өздері  не істей

алатындары туралы әңгімелесу. Балаңыздың сүйікті

ісіне керек кітап, ойын, т.б. құралдармен қамтамасыз етіңіз. 

Кеңес:

 «Бала өміріндегі ойыншықтың

маңызы».

Бала өз жұмысын көрсете алатын стенд жасап қойыңыз. 

 Қателескені

үшін баланы кекетіп, бетінен алмаңыз, басқа балалармен оны салыстырма ңыз. 

 

 

 

Просмотров: 8259

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст