АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Консультация «Қазіргі заманғы тәрбиеші. Ол қандай?»

18.10.2017

Консультация «Қазіргі заманғы тәрбиеші. Ол қандай?»

«Оқу қабілеті - бұл да өнердің

бір түрі,

скрипка немесе фортепиано

ойнау жақсы болса,

суреттерді де жақсы салу

керек.»

Макаренко А.С.

«Қанатты» мұғалім «қанатты» баланы ғана тәрбиелей алады, бақытты адам ғана

бақытты ете алады, тек заманауи ғана заманауи 

адам тәрбиелей алады.

Тәрбиеші болу үшін не қажет? Заманауи білім берудің қажетті қасиеттері - мейірімділік, шыдамдылық,

толеранттылық, көкжиектің кеңдігі, эмпатияның дамыған мағынасы, себебі тәрбиеші

балалармен ғана емес, ата-аналарымен де жұмыс істеуге тиіс. Ата-аналарды құрметтеуді, педагогиктың педагогика туралы

идеяларында айырмашылығы болса да, олардың пікірімен есептесуді үйрену өте

маңызды. Ал, ең бастысы қандай? Біздің мамандықтағы ең бастысы - балаларды сүйіп,

ештеңеге қарамастан сүйіспеншілік, әр сәтте жүрегіңіздің бір бөлігін беру және

оларды өзіңдікі ретінде, ымырасыздық пен жағдайдысыз сүйу.

Тәрбиеші - өз елінің патриоты, себебі ел оларға ең

қымбатсын  - оның болашығы. Сонымен, тәрбиеші қандай балалар, ата-аналар, қоғам

күтеді?

I. Тәрбиешіге қойылатын негізгі талаптар

Қазіргі заманғы тәрбиеші:

1. Мектепке дейінгі білім берудің ерекшеліктерін

және ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастыру

ерекшеліктерін біледі.

2. Мектепке дейінгі және ерте жастағы балаларды

дамытудың жалпы үлгісін біледі; ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың қызметін

қалыптастыру және дамыту ерекшеліктері.

3. Мектепке дейінгі жастағы жетекші қызметті

ұйымдастыра алады: пәндік-манипуляциялық және ойын-сауық, балалардың дамуын

қамтамасыз ету; мектеп жасына дейінгі балалардың бірлескен және тәуелсіз қызметін

ұйымдастыру.

4. Ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың

физикалық, когнитивті және жеке дамуының теориялық және педагогикалық

әдістеріне ие.

5. Балаларды оқыту мен тәрбиелеудің мемлекеттік

стандартына сәйкес ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен тәрбие жұмысын

жоспарлау, іске асыру және талдау мүмкіндіктерін біледі.

6. Балалар өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз

етуге, олардың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, білім беру ұйымында болу

кезінде баланың эмоционалдық әл-ауқатын қолдауға психологиялық ыңғайлы және

қауіпсіз білім беру ортасын құруға қатысады.

7. Балаларды білім беру бағдарламаларын дамытудың

нәтижелерін бағалауға мүмкіндік беретін, психологиялық-педагогикалық мониторинг

әдістерін және құралдарын, бастауыш мектепте әрі қарай білім алу және дамыту

үшін қажет, мектепке дейінгі балалардың қажетті интегративтік қасиеттерінің

дәрежесі бар.

8. Мектепке дейінгі және ерте жастағы балалардың

тәрбиелік жұмысын жоспарлау, жүзеге асыру және бағалау үшін қажетті және

жеткілікті АКТ саласындағы құзыреттілігі бар.

9. Қазіргі заманғы қоғамға басшылық қажет,

шешімдер қабылдауға қабілетті және жауапты адамдар. Сондықтан қазіргі заманғы тәрбиеші

лидерлік қасиеттерге ие болу керек, тек балалар ғана емес, сонымен бірге

әріптестер мен ата-аналар үшін үлгі бола алады.

 

II. Тәрбиешінің 

жұмысын бағалаудың негізгі критерийлері

1. Қазіргі заманғы білім беру технологиялары мен

әдістерінің жоғары деңгейде болуы

2. Білім берудің қазіргі заманғы білім беру

технологияларын және әдістерін қолданудың тиімділігі

3. Тәрбиеленушілердің білім беру бағдарламаларын

дамытудың оң динамикасы

 

III. Сапалы нәтижелерге тәрбиеші қол жеткізеді

- Балалардың танымға деген қызығушылығы.

- әртүрлі іс-шараларда білімді, дағдыларды және

дағдыларын дербес пайдаланудағы бастамасының көрінісі.

- Балалардың шығармашылық қабілеттерінің болуы.

- Тұлғалардың жеке қасиеттерін қалыптастыру

(күшті, мотивациялық, моральдық-эмоционалдық және т.б.).

- Балалардың білімі, дағдылары мен әдеттерінің

болуы.

- Өзгелердің әріптестері үшін педагогикалық

тәжірибенің құндылығы.

- ата-аналардың, мектепке дейінгі мекеменің

әкімшілігінің және мемлекеттік мекемелердің тәрбиешілерінің қызметін жоғары

бағалау.

 

IV. Инновациялық тәсілдер тәрбиешінің кәсіби және

жеке дамуымен жүреді.

• заманауи мектепке дейінгі білім беру мәселелері

бойынша вебинарларлық оқытуға қатысу;

• түрлі инновацияларды қабылдау мен қолдануға

арналған әлеуметтік-мәдени және материалдық (экономикалық) жағдайларды құру;

• ізденуші білім беру жүйелерін және оларды толық

қолдану тетіктерін бастау;

• ең перспективті инновацияларды және өнімді

жобаларды нақты білім беру жүйелеріне біріктіру және жинақталған инновацияларды

тұрақты білім беру жобаларына беру;

• тәрбиеленушілер мен ата-аналардың арасындағы

оңтайлы өзара әрекеттесуге бағытталған «Достастық» бағдарламасын әзірлеу және

енгізу;

• әлеуметтік мекемелермен және қосымша білім беру

мекемелерімен ғана емес, білім беру қызметтерін көрсетумен қатар, тәрбиешілерді

оқыту, тәрбиешілер арасындағы конкурстарды өткізу;

• мұғалімдерді кәсіби дағдылар бойынша

интерактивті жарыстарға қатысуға ынталандыру;

• ДОО ішіндегі сабақ беруді жеңілдету;

• Әртүрлі номинацияларда («мұғалім-тәрбиеші»,

«оқытушы-инноватор», «мұғалім-дизайнер» және т.б.) мұғалімдердің рейтингісін

ерікті негізде құру және ДОО сайтына орналастыру;

Қорытындылай келе, А.С. Макаренконың сөзін еске

түсіргім келеді: педагогикалық шеберлікті меңгеру әр мұғалімге өз бетімен

мақсатқа сай жұмыс жасайтын болады.

«Шеберлік - бұл қол жеткізуге болатын нәрсе және

танымал шеберлі-токар, жақсы шеберлі-дәрігер, белгілі шеберлі тәрбиеші болу

керек. Және

тәрбиешілердің әрқайсысы міндетті түрде шебер болады, егер ол өз ісін тастамаса

және дағдыларды игере алатын болса, онда ол өз қысымына байланысты ».

 

Просмотров: 528

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст