АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ ЖАЛТЫР АУЫЛЫНЫҢ  "АЛТЫН ДӘН "БӨБЕКЖАЙЫ"  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ         "ЯСЛИ-САД "АЛТЫН ДӘН" СЕЛА ЖАЛТЫР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АСТРАХАНСКОМУ РАЙОНУ  УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Ботақан" қазақ ересек тобының сабақ жоспары

19.11.2019

05.11.19

Ересектер тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметтінің конспектісі

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Пәні:Сурет салу

Тақырыбы: Қоржынды сәндеу

Тәрбиешілік :Балаларға түстерді ажырата білуге үйрету

Дамытушылық: Балалардың бейнелеу өнеріне деген сүйіспеншілігін арттыру

Оқыту: Ойлаған бейнелерін қағаз бетіне түсіру білу

Педагогикалық технология: Балаларға әр түстерге деген сезімдерін түсіндіру және үйрету

Ресурстармен қамтамасыз ету: Суреттер,сергіту сәтті

Көптілділік: қор

Ұйымдастырылған оқу қызметтінің барысы:

1.Ұйымдастырушылық кезеңі:

Балалардың назарын тақтадағы суреттерге аудару.

-Не көріп тұрғансыңдар ?

2.Негізгі бөлім:

Әңгімелесу.

- Балалар осы тұрмыстық заттардың көлемі қандай болады?

Қандай пішіндерге ұқсайды?

Қазақстан халқының сурет өнерімен танысумызды жалғастырамыз.

- Алдынға сабақтарда біз қоржынды салып үйрендік.

- Оны немен бездендірдік?

- Балаларға қоржынның суретін көрсету.

- Қоржынды немен безендірген?

- Қалай салған?

- Қазақ халқының көне тұрмыстық заттарын ою-өрнектермен безендіргенің айту.

Сергіту сәті:

Ал балалар тұрмайық
Ою өрнек сызайық
Қошқар мүйіз, тұмарша
Құстұмсық пен ирек су
Қолға қалам алайық
Әдемі, ою өрнек әлемі
Қылқаламды алайық
Ою өрнек салайық

- Балаларға қоржынның салу әдіс тәсілдерін көрсету,түсіндіру.

- Оны өрнекті элементтермен безендіреміз.

- Қоржынның суретін ауада салып көрсетеміз.

- Қылқаламды оң қолда ұстаймыз, керек түсті таңдап аламыз.

Қорытынды:

Көрме ұйымдастыру.

- Балалр қарандаршы кімнің суреті жақсы салыған?

Балаларды мадақтау.

 

 

 

 

 

 

 

05.11.19

Білім беру саласы: «Таным»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру

Тақырыбы: «1-ден 10-ға дейінгі сандар. Геометриялық денелер: шар, куб, цилиндр. Пирамидамен таныстыру.»

Мақсаты: 10 мөлшерінде тура және кері санауды қайталау. Геометриялық дене пирамидамен таныстыру

Көрнекі құралдар: Кеспе цифрлар, санауға керекті таяқшалар, суреттер, жұмыс дәптері, қарындаштар, «Шалқан» ертегісінің кейіпкерлері, үйшіктің сызбасы (таяқшалардан).

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушы

  Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімен таныстыру. -Балалар,біз математика оқу іс-әрекетінен не үйренеміз? Оқу іс-әрекетін өтілген сандарды балалардың естеріне түсіру үшін бірнеше сұрақтар беруден бастау.

 

Ұйымдастыру-іздестіру

-Балалар, өткен оқу іс-әрекетінде қандай сандармен таныстық?

-Өтілген сандарды кім маған тура және кері санап береді? -Сандар неден құралады? (бірліктерден ).

-«Көршісін тап» дидактикалық ойыны.

М: сандардың реттік қатарын білуге үйрету.

-Сандар қатарынан екі таңбалы санды тауып бер.

 Неліктен 10-ды екі таңбалы сан дейміз?

Алдымыздағы қаламдарды пайдаланып,10 бірлікті көрсет. 1-ден 10-ға дейінгі сандарды салыстыру,есептер шығару. Суретпен жұмыс. -Балалар,суретте не бейнеленген? -Дұрыс айтасыңдар,геометриялық пішіндер.

 -Біз қандай геометриялық пішіндерді білеміз? -Жарайсыңдар,енді біз бүгін жаңа пішіндермен танысамыз. Міне,мына пішін-пирамида деп аталады. пирамида пішіні туралы жан-жақты түсінік беру

. Осы пирамида  пішініне ұқсас біздің қандай ойыншығымыз бар?

. Сергіту сәті. «Жапалақтың биін қайтала.»

Логикалық есептер шешу,амалдарды

1.Тал басында тізіліп, 10 жапырақ тұр еді.

 Жел тұрды да үзіліп, Ұшып кетті екеуі,

Тұр әлі де ілініп,

Жапырақтың нешеуі? (10-2=8)

2.Тал басына күнара,

 Қонушы еді бір ара.

Бүгін тоғыз туысын,

Ертіп келді бұл ара,

Бүгін талда қанша ара? (1+9=10)

 

Рефлексивті-түзетушілік

«Өз орныңды тап» дидактикалық ойыны. М: Балалардың сандар қатарындағы орны,көрші сандар туралы білімдерін нақтылау. Қорытындылау. Мадақтау.

 

Күтілетін нәтиже:

Не білуі керек: 1-ден 10-ға дейінгі сандарды тану, білу, құрамын, ретін, көрші сандарын таба білу.

Нені игереді: Пирамида,куб,цилиндр пішіндерін;

Не үйренді:Түрлі заттарды санайды, салыстырады,пішіндерді ажыратып атайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

05.11.19

Білім беру саласы: Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің түрі: Жапсыру

Тақырыбы: «Теңіз асты патшалығы».

Мақсаты: Үйрету: балық туралы балалардың білімдерін жүйелеп тереңдету; әр түрлі табиғи материалдармен жұмыс жасауды үйрету; ірі бөлшектерді өзіне тән ұсақ бөлшектермен толықтыра отырып жапсыру дағдыларын қалыптастыру. Дамыту: шығармашылық қабілеттерін, қол бұлшық еттерін дамыту. Тәрбиелеу:қамқорлыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Қажетті құрал – жабдықтар мен көрнекіліктер: көк түсті А3 қағаз, желім, қарындаш қалдықтары, ракушка, сулықтар, балықтар және балдырлар үлгілері. Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: екі А3 қағазға аквариум суретін салу. Сөздік жұмыс: сазан, бекіре, мөңке, жайын. Билингвальды компонент: су-вода, балық - рыба.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық- қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар,қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілінде неше ай бар? -Қәне айларды атаңдаршы? 
-Өте дұрыс,айтасыңдар. –Балалар,өткен ұйымдастырылған оқу-іс әрекетімізде нелерді үйрендік? -Иә,үй жануарларын атайықшы? 
- Жарайсыңдар,ендеше балалар,мен сендерге жұмбақ жасырамын. 
Аяғы жоқ жүрмейді 
Қанаты жоқ ұшпайды.( балык) 
Суда онын өмірі, 
Суда-онын,қорегі.(балык) -Ал,балалар бүгінгі оқу-іс әрекетімізде дәл осы балықтар туралы болмақ. Тәрбиеші балықтардың тіршілігімен, сан алуан түрімен таныстырады: сазан, бекіре, мөңке, жайын т.б.

- Қазір жылдың күз мезгілі.

 – Күз мезгілінде үш ай бар. – Қыркүйек,

 қазан, қараша.

- Үй жануарларды.

- Сиыр, қой, тауық, ит, т.б.

 

– Сазан, бекіре, мөңке, жайын,-деп

 қайталайды.

Іздену- ұйымдастырушы

Тәрбиеші балалардың назарын үлестірмелі материалдағы «Теңіз асты патшалығы» сюжетті суретке аударуларын сұрайды. – Мына суретке қараңдаршы, не көріп тұрсыңдар?

 

- Теңіз астында ешнәрсе жоқ екен. Кәне, су асты бос болмас үшін ішіне балықтарды, ұлуды, ракушка және балдырларды жасап жіберейік. Билингвальды компонент: су-вода, балық - рыба.

-Су астындағы балықтарды, ұлуды,

 тастарды және шөптерді көріп тұрмыз.

Балалар қуана келіседі.

Балалар «су-вода», «балық – рыба»

сөздерін қайталайды. Балалар

тапсырма бойынша жұмыс жасайды.

Іздену- ұйымдастырушы

-Суда жүзіп жүрген балықтарды көргендерің бар ма? - Хайуанаттар бағында болдыңдар ма? Хайуанаттар бағында жан-жануарлар, құстар, аңдардың және жәндіктердің түр-түрі бар. Адамдар барып оларды тамашалайды. Міне, сол жерде аквариумдарда неше түрлі балықтар бар. Онда неше түрлі балықтар мен теңіз жәндіктерін күтіп баптайды. Үйде кішігірім балықтары бар аквариумдар болады. – Балалар, кімнің үйінде аквариум бар?

Сергіту сәті. Балық болып жүземіз, Шынығамыз суда біз! Шынықсақ біз бәріміз, Шымыр болып өсеміз!

Дидактикалық ойын:

«Түстерді балықтарға ретіне қарай орналастыр»

Ойынның шарты: Балықтардың суреттері берілген. Қажетті түстерді балықтарға орналастыру.

 

Ұжымдық жұмыс: - Ендеше, теңіз асты патшалығына балықтарымызды, ұлуды, ракушканы, балдырларды орналастырайық. Осы кезде үнтаспадан сылдырлап аққан судың даусы естіледі. Тәрбиеші жұмыс барысында жекелеген балаларға көмектеседі.

 

-Ия, көрдік.

Балалар әртүрлі жауап береді.

 

 

 

 

Балалар тәрбиешінің көрсеткен сергіту жаттығуын орындайды.

 

Балалар ойынды қызыға ойнайды.

 

 

Балалар көк түсті қағазға қиып алған балықтарды, ұлуды, ракушканы және балдырларды жапсырады.

Рефлексті-

коррекциялаушы

-Біз бүгінгі оқу іс-әрекетінен не білдік? Судың астында қандай жәндіктер тіршілік етеді екен?

- Жасаған жұмыстарың ұнады ма? Қоштасу шеңбері: Ақ балық-ау,ақ балық, Үркек балық,сақ балық, Суды үнемдеп тазалап, Балықтарды сақталық.

-Теңіз астында неше түрлі жәндіктер

тіршілік ететінін білдік. Судың астында балықтар, әртүрлі шаяндар, ұлулар тіршілік етеді екен. – Ия, өте әдемі болды. Балалар

шеңберге тұрып, өлеңді айтады.

 

Күтілетін нәтиже:

жасайды: балықтарды, ұлуды, ракушканы, балдырларды;

түсінеді: сюжетті суретті ұжым болып жасауды;

қолданады: қиюдың таныс әдіс-тәсілдерін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 528


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст