Балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастырудың 2019 жылындағы ересек_ «Ботақан»__тобының
жазғы сауықтыру циклограммасы
15.07.-19.07.2019ж.
«Жануарлар» аптасы.
Мақсаты: танымдық үрдістерді, білімділік пен зерттеушілік қызығушылықты дамыту, балалардың шығармашылық қабілеттерін ашу, әр бала өз эмоцияларын, сезімдерін, ниеттерін және көзқарастарын көрсете алатын жағдайлар жасау.
Апта күндері |
Дүйсенбі 15.07.2019 |
Сейсенбі: 16.07.2019 |
Сәрсенбі: 17.06.2019 |
Бейсенбі: 18.06.2019 |
Жұма: |
Білім беру салалары |
«Денсаулық»
|
«Коммуникация» |
«Таным» |
«Әлеумет» |
«Шығармашылық» |
«Сәлеметсіңдер ме, балалар!» Таңғы жиын Таңғы жаттығу Үстел – үсті ойыны Еңбек Гигиеналық машықтарды қалыптастыру. Таңғы ас |
Балалармен амандасу, демалыс туралы сұрақ-жауап. Т/ж: «Сәлем, балабақшам»! Таңғы жаттығу. Үстел-үсті ойындар:домино мен пазлдар. Еңбек: ойыншықтарды орындарына жинау. Қолдарын жуу, таңғы асқа отыру. |
Балалармен амандасу. Т/ж: «Амансың ба, достарым»! Таңғы жаттығу. Үстел-үсті ойыны: «Мозаика» Еңбек: гүлдердің ыдыстарын жуу. Таңғы жаттығу Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Таңғы ас: ас тағамдарын білуді үйрету. |
Балалармен амандасу, көңіл-күйлерін сұрау. Т/ж: «Менің сүйікті жануарым». Таңғы жаттығу. Үстел – үсті ойыны: «Қарама-қарсы...» Еңбек: гүлдерге су құю. Үлгіге қарап қолдарын қарап жууды үйрету. Таңғы ас: ас тағамдарын білуді үйрету. |
Балалармен амандасу. Т/ж:«Балабақша -балалар». Үстел – үсті ойыны «Конструкторлар». Таңғы жаттығу. Еңбек: табиғат күнтізбесін толтыру. Гиг. машықтар: қолдарын сабын көпіршігімен жууды үйрету. Таңғы ас: тамақ ішу мәдениетін сақтау. |
Балалармен амандасу. т/ж: «Армысын, жаңа күн»! Таңғы жаттығу. Үстел – үсті ойыны «Магниттер» Еңбек: гүлдердің жапырақтарын сүрту. Гиг. машықтар: сүлгіге құрғатып сүртуді үйрету. Таңғы ас: ас ішкеннен кейін, ас қайтару, ауыздарын шаю білуге үйрету. |
«Ойнап отырып оқимыз» Кесте бойынша оқу іс- әрекеттері |
«Жыртқыштар және шөп қоректілер» спорттық ойын –сауық. Мақсаты: Балаларды ойнату, қызығушылық- тарын арттыру. |
«Жабайы және үй жануарлары», «неге Қызыл кітап пайда болды?». Мақсаты: Жануарлар туралы суреттер қарау, көркем әдебиет оқу, жұмбақтар шешу. |
Д/ойын: «Кім қайда мекендейді», «Кімнің балалары», «Жұбын тап», «Кім жасырылған». Мақсаты: Балаладың ой-өрістерін ойын арқылы дамыту, жануарларға деген сезімдерін ояту. |
Сюжеттік рөлдік ойын: «Ветеринарлық ауруханада», «Біз зообаққа барамыз». Мақсаты: Ойындарды рөлге бөліп ойнату, қызығушылықтарын арттыру. |
Сурет салу, мүсіндеу: «Жануарлар». Мақсаты: Жоқ жануарлардың суретін салу, азық-түлік мүсіндеу. |
«Табиғатқа бірге шығамыз» Серуен Серуеннен оралу. Гигиеналық машықтарды қалыптастыру. Түскі ас |
Серуен №1 Ауа райын бақылау. Қимылды ойындар: «Ақ серек, көк серек», «Қуыспақ». Серуеннен оралу: киімдерін іліп қоюды үйрету. Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Түскі ас: ас тағамдарын білуді үйрету. |
Серуен:№2 Балабақша ауласының тазалығын бақылау. Қимылды ойындар: «Кім шапшаң», «Ұшты-ұшты...». Серуеннен оралу: Киімдерін жинап, іліп қоюды үйрету. Гиг. машықтар: қолдарын үлгіге қарап жууды үйрету. Түскі ас: ас тағамдарын білуді үйрету. |
Серуен:№3 Күннің көзін бақылау. Қимылды ойындар: «Күн мен түн», «Кім бірінші». Серуеннен оралу: топ киімдері оң киюді үйрету. Гиг. машықтар: жеңін түріп қол жууды үйрету. Түскі ас: тамақтану мәдениетін сақтауды үйрету. |
Серуен:№4 Желді бақылау (жел, салқын, жаңбыр...) Қимылды ойындар: «Шеңбердегі достар», «Тышқан мен мысық». Серуеннен оралу: Киімдерін өз орнына ілу. Гиг. машықтар: сабынмен көпіршітіп жууды үйрету. Түскі ас: орындыққа түзу отырып тамақ ішуді үйрету. |
Серуен:№5 Бұлтты бақылау. Қимылды ойындар: «Ормандағы аю», «Үшінші артық». Серуеннен оралу: Аяқ киімдерін оң киюді үйрету. Гиг. машықтар: сүлгіге құрғатып сүртуді үйрету. Түскі ас: ас ішкеннен кейін аузын шаюды үйрету. |
«Тәтті ұйқы» |
Ертегілер оқу. |
Әуенмен ұйықтау. |
Музыка әуенімен ұйықтау. |
Өлеңдер оқу. |
Ертегі: «Ешкі мен қасқыр». |
«Оянайық та , тұрайық» Гигиеналық шынықтыру шаралары. Гигиеналық машықтарды қалыптастыру. Бесін ас |
Ұйқыдан ояту. «Жануарлар» жаттығуы. Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Бесін ас: тамақтану мәдениетіне үйрету.
|
Ұйқыдан ояту. «Велосипед» жаттығуы. Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Бесін ас: тамақтану мәдениетіне үйрету.
|
Ұйқыдан ояту. «Қояндар» жаттығуы. Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Жеңін түріп қол жууды үйрету. Бесін ас: асты асықпай ішу. |
Ұйқыдан ояту. Деңсаулық жолдарынан өту. Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Сабынмен көпіршітіп жууды үйрету. Бесін ас: ас құралдарын дұрыс қолдануға үйрету. |
Ұйқыдан ояту. «Біз күштіміз» жаттығуы. Гиг. машықтар: бет-қолдарын жуу. Бесін ас: ас ішкеннен кейін аузын шаюды үйрету. |
«Алақай, ойын!» Оқу іс-әрекеттер, желілі - рөлдік, жеке жұмыс, Кешкі серуен. |
Сюжетті –рөлдік ойын: «Аураханада». Дид. ойын: «Отбасы мүшелері». Кешкі серуенге шығу. Қимылды ойын: «Орамал тастамақ». |
Дидактикалық ойын: «Өзің туралы...». Ойын бұрышында ойнау. Серуенге шығу. Қимылды ойын: «Аққу-қаздар». |
Қуыршақ театры. «Үйшік». Дидактикалық ойын: «Қандай жануар». Серуенге шығу. Қимылды ойын: «Күн мен түн». |
Сөжетті -рөлді ойын: «Сән салоны». Үстел-үсті ойындар:пазлдар құрастыру. Серуенге шығу. Қимылды ойындар: «Біз көңілді балалармыз». |
Еркін ойындар. Суреттер салу. «Жануарлар» туралы өлеңдер жаттау. Серуенге шығу. Қимылды ойын: «Қасқыр мен қоян». |
«Қош бол, балабақша!» (ата-аналармен қарым-қатынас) |
Балалардың серуенге шыққанда киетін киімдері туралы әңгімелесу. |
Жазда улы жәндіктерден сақтану туралы кеңестер беру. |
Ата – аналарға психологтың кеңесі. |
Жазда болатын жарақаттан сақтану пікір алмасу |
Ата-анамен сөйлесу: «Демалыс күндері». |
Тексерген әдіскер:___________Досымова Г.К Дайындаған тәрбиеші:___________ Доскеева С.М.